Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän aikaa ärsytti appivanhempien kahvipöytään pyytely, onko tämä nyt sitten sitä kursailua

Vierailija
10.07.2018 |

kahvit pöydässä kupeissaan jäähtymässä, pitää pyydellä ja pyydellä miestä vanhempineen kahvipöytään, eivät ole kuulevinaankaan. Lopulta kyllästyin ja kun eivät kertapyytämällä tulleet, söimme ja joimme lasten kanssa kaikessa rauhassa. Eivät tässäkään vaiheessa suvainneet saapua pöytään. Kun lasten kanssa olimme kahvitelleet, korjasin tarjottavat pöydästä ja kaadoin kahvit kupeista. Sitten aloimme lasten kanssa touhuamaan muita askareita ja mies vanhempineen yhäkin töröttivät sohvalla.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihmetyttää myös se, että oletko monestikin häärännyt keittiössä sillä aikaa, kun mies vanhempineen on odotellut sohvalla. Eikö mies ole millään kertaa laittanut itse kahveja tarjolle?

Ei ole. Ap

Ja se on sun mielestä tasapuolista ja ok, koska...?

En ole missään kohdin sanonut että olisi. Ap

Vierailija
22/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo otsake tarkoittaa?

Minä luulin että ne appivanhemmat pyyteli ja sinua pitkään ärsytti.

Olet nainut oudon miehen ja lapsiakin tehnyt hänen kanssaan. Ei olisi kannattanut, mutta ilmeisesti nait tasoisesi miehen, tuommoista siitä sitten tulee.

Olet huono ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ilmeet oli, kun pöytä olikin tyhjä? Vihaan kursailua..

Minua suututti heidän käytöksensä niin, etten mennyt enää olkkariin heidän kansaan. Menimme lastenhuoneeseen, sinne kuuluu puhe. Puhuivat entiseen malliin koko ajan.  Voin kuitenkin arvailla sitä naamanvääntelyä mikä siellä vallitsi. Ap

Eli käyttäydyit kuin pahainen kakara. Kasva aikuiseksi.

Ja pyh. Voit olla mitä mieltä haluat, elämänkokemusta sulla ei pahemmin ole. Niin metsä vastaa jne. Oletkos tätä sanontaa kuullut? Ap

Vierailija
24/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nainut oudon miehen ja lapsiakin tehnyt hänen kanssaan. Ei olisi kannattanut, mutta ilmeisesti nait tasoisesi miehen, tuommoista siitä sitten tulee.

Kiitos diagnoosistasi. Asiat ja ihmiset muuttuvat ajan oloon. Ennen olimmekin samantasoisia, mieskin osasi keskustella ja ottaa minut huomioon. Ajan oloon on taantunut tuolliseksi korvattomaksi. Ap

Eli miehesi oli ennen fiksu mutta nyt ei? Jaahas!

Vierailija
25/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin oikeasti kuiskinut niin hiljaa, etteivät kuulleet, koska kyseessä on appivanhempasi ja varsinkin anoppi. Sitten lasten kanssa sipisiljaa joit mehut ja kahvit ja äkkiä kaadoit pois ja häivyit, että voit sitten taas haukkua anoppiasi

Mies ja vanhempasi olivat ihmeissään, kun ei edes kahvia tarjottu

Vierailija
26/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtä kursailua, ihme pelleilyä.

Vierailija
27/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei enää ole edes kursailua vaan puhdasta vittuilua :D 

Vierailija
28/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eivät tulleet kertapyytämällä ja sitten kuitenkin olet pyytänyt ja pyytänyt. Kumpi tässä nyt on se oikea versio?

Miksi kaadoit kahvit valmiiksi kuppiin jäähtymään?

Kysyitkö etukäteen, haluavatko he edes kahvia?

Miksi miehesi ei keitä kahveja omille vanhemmilleen?

Niin no tämä on toistunut useampaan otteeseen. Ennen olen pyydellyt, siis VUOSIA, nyt napsahti. Aina on kahvit kelvanneet ja tokihan nytkin kysyin. Mies ei keitä, koska kuulemma haluaa pitää seuraa vanhemmilleen. Ap

Vierailija
29/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin harmistuksen, ehkä itsekin olisin toiminut juuri noin. Ei ole kohteliasta aikuisilta ihmisiltä olla tulematta, jos kahvit on laitettu ja useampaan kertaan pöytään jo kutsuttu. Jos kahvi ja muut tarjoilut eivät maistu vieraille, sen he voivat kohteliaasti ilmoittaa isäntäväelle jo tullessaan. Etenkin jos perhepiiriin kuuluvista henkilöistä kyse. Tuollainen vaikuttaa jo kiusanteolta, ei enää kursailulta..

Vierailija
30/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suututti heidän käytöksensä niin, etten mennyt enää olkkariin heidän kansaan. Menimme lastenhuoneeseen, sinne kuuluu puhe. Puhuivat entiseen malliin koko ajan.  Voin kuitenkin arvailla sitä naamanvääntelyä mikä siellä vallitsi. Ap

Ja pyh. Voit olla mitä mieltä haluat, elämänkokemusta sulla ei pahemmin ole. Niin metsä vastaa jne. Oletkos tätä sanontaa kuullut? Ap

Tuota metsäjuttua sinun kannattaisi miettiä oikein tarkkaan, ennen kuin muille metelöit.

Ohis

Vierailija
31/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota metsäjuttua sinun kannattaisi miettiä oikein tarkkaan, ennen kuin muille metelöit.

Ohis

Yhä, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, kuten minulla myös omaani. Ap

Vierailija
32/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Miten apn olisi mielestäsi tullut toimia? Raahata appikset tukasta kahvipöytään?

Vierailija
33/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että minulla ei ole elämänkokemusta? Ehkäpä minulla onkin sen verran kokemusta, että osaan hoitaa tuollaiset tilanteet muuttumatta pikkukakaraksi ja menemättä mököttämään lastenhuoneeseen.

Ongelmana tässä ei ole jäähtynyt kahvi vaan se, että sinä et pidä appivanhemmistasi. Kiukuttelet ja taannut lapsen tasolle heidän läsnäollessaan, joten sinua kohdellaankin lapsena - metsä todella vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Vierailija
34/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos diagnoosistasi. Asiat ja ihmiset muuttuvat ajan oloon. Ennen olimmekin samantasoisia, mieskin osasi keskustella ja ottaa minut huomioon. Ajan oloon on taantunut tuolliseksi korvattomaksi. Ap

Eli miehesi oli ennen fiksu mutta nyt ei? Jaahas!

On tainnut seura tehdä kaltaisekseen.

Vierailija
35/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ensi kerralla kysyt appivanhemmilta, haluavatko he kahvia. Et siis ala noin vain keittää sitä ja kaataa kuppeihin ja sitten vasta ihmetellä, miksi sitä ei haluta juoda.

Vierailija
36/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että minulla ei ole elämänkokemusta? Ehkäpä minulla onkin sen verran kokemusta, että osaan hoitaa tuollaiset tilanteet muuttumatta pikkukakaraksi ja menemättä mököttämään lastenhuoneeseen.

Ongelmana tässä ei ole jäähtynyt kahvi vaan se, että sinä et pidä appivanhemmistasi. Kiukuttelet ja taannut lapsen tasolle heidän läsnäollessaan, joten sinua kohdellaankin lapsena - metsä todella vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Aina näitä jonneja, koulujen lomat näkyvät?

Vierailija
37/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, kuten minulla omaani. Yhdessä asiassa osuit oikeaan. En pidä appivanhemmistani ENÄÄ. Itse ovat aiheuttaneet sen. Tämä kahvi on vaan yksi esimerkki heidän toiminnastaan. Tokihan löydät tästäkin vastauksestani jotain ruotimista,  Ap

Vierailija
38/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ensi kerralla kysyt appivanhemmilta, haluavatko he kahvia. Et siis ala noin vain keittää sitä ja kaataa kuppeihin ja sitten vasta ihmetellä, miksi sitä ei haluta juoda.

Jos olisit tarkemmin lukenut vastauksiani, olisit huomannut että kysyin tälläkin kertaa. Joten miksi vastasit ylipäätään, jos et vastauksia edes lue. Ap

Vierailija
39/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koettua: miehen sisko täytti 30 ja kutsui juhliin. Kiitin kutsusta ja kysyin olisiko jotain erityistä lahjatoivetta. Vastaus:"ei minulle saa missään tapauksessa tuoda mitään lahjaa, suutun jos tuotte". En sitten ostanut lahjaa mutta teetin kukkakauppiaalla ihan valtavan kokoisen upean kimpun kalliista kukista. Tulos: kiukkuinen päivänsankari. Olisi kuulemma halunnut täydennystä keräämäänsä lasisarjaan.

Vierailija
40/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koettua: miehen sisko täytti 30 ja kutsui juhliin. Kiitin kutsusta ja kysyin olisiko jotain erityistä lahjatoivetta. Vastaus:"ei minulle saa missään tapauksessa tuoda mitään lahjaa, suutun jos tuotte". En sitten ostanut lahjaa mutta teetin kukkakauppiaalla ihan valtavan kokoisen upean kimpun kalliista kukista. Tulos: kiukkuinen päivänsankari. Olisi kuulemma halunnut täydennystä keräämäänsä lasisarjaan.

Liittyy aloitukseen miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan