Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän aikaa ärsytti appivanhempien kahvipöytään pyytely, onko tämä nyt sitten sitä kursailua

Vierailija
10.07.2018 |

kahvit pöydässä kupeissaan jäähtymässä, pitää pyydellä ja pyydellä miestä vanhempineen kahvipöytään, eivät ole kuulevinaankaan. Lopulta kyllästyin ja kun eivät kertapyytämällä tulleet, söimme ja joimme lasten kanssa kaikessa rauhassa. Eivät tässäkään vaiheessa suvainneet saapua pöytään. Kun lasten kanssa olimme kahvitelleet, korjasin tarjottavat pöydästä ja kaadoin kahvit kupeista. Sitten aloimme lasten kanssa touhuamaan muita askareita ja mies vanhempineen yhäkin töröttivät sohvalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tai haluavat v*ttuilla sinulle. Lapsellista joka tapauksessa. Hyvä ettet taipunut vaan kahvittelit itse.

Vierailija
2/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihmetyttää tuo, ettei miehelläkään ole tilannetajua, vaan tönöttää sohvalla vanhempineen.

Vierailija
4/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihmetyttää tuo, ettei miehelläkään ole tilannetajua, vaan tönöttää sohvalla vanhempineen.

Mies vaihtoon, siinä vaihtuu kätevästi appivanhemmat samalla.

Vierailija
5/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihmetyttää myös se, että oletko monestikin häärännyt keittiössä sillä aikaa, kun mies vanhempineen on odotellut sohvalla. Eikö mies ole millään kertaa laittanut itse kahveja tarjolle?

Vierailija
6/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä kumma kursailu ei ole minkään sortin kohteliaisuutta tai tapakulttuuria vaan vallankäyttöä. Jos ei vieras tule pöytään kutsuttaessa niin olkoon tulematta. Tässä tapauksessa syyttäisin kyllä miestäkin; ehkä appivanhemmat olisivat tulleet, jos poikansa olisi näyttänyt esimerkkiä.

Vierailija
7/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihmetyttää myös se, että oletko monestikin häärännyt keittiössä sillä aikaa, kun mies vanhempineen on odotellut sohvalla. Eikö mies ole millään kertaa laittanut itse kahveja tarjolle?

Ei ole. Ap

Vierailija
8/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei juo kahvia?

Vierailija
9/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on tosi niin, ihan loistavasti tehty 😂

Mitä sanoivat kun tajusivat? Keittikö mies uudet kahvit?

Vierailija
10/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ei juo kahvia?

Juovat kyllä. Ap

Vierailija
11/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus on tosi niin, ihan loistavasti tehty 😂

Mitä sanoivat kun tajusivat? Keittikö mies uudet kahvit?

Eivät sanoneet mitään. Arvaan kyllä, että jälkeenpäin juorusivat ympäriinsä miten se kelvoton miniä taas toimi (niille ei mikään koskaan riittänyt). MIes ei keittänyt uusia kahveja. Ap

Vierailija
12/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ilmeet oli, kun pöytä olikin tyhjä? Vihaan kursailua..

Vierailija
13/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo otsake tarkoittaa?

Minä luulin että ne appivanhemmat pyyteli ja sinua pitkään ärsytti.

Olet nainut oudon miehen ja lapsiakin tehnyt hänen kanssaan. Ei olisi kannattanut, mutta ilmeisesti nait tasoisesi miehen, tuommoista siitä sitten tulee.

Vierailija
14/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalle ei ole vielä kursailijaa sattunut, mutta jos sattuisi, niin kohteliaasti tarjoamisen ja toisen tarjoamisen jälkeen kysyisin kyllä ihan suoraan, että mistä kiikastaa kun ette voi tulla pöytään kun kutsutaan.

Vierailija
15/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututti heidän käytöksensä niin, etten mennyt enää olkkariin heidän kansaan. Menimme lastenhuoneeseen, sinne kuuluu puhe. Puhuivat entiseen malliin koko ajan.  Voin kuitenkin arvailla sitä naamanvääntelyä mikä siellä vallitsi. Ap

Vierailija
16/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ihan helvetin ärsyttävää käytöstä joiltain ihmisiltä. Kukaan ei meinaa tulla pöytään, vaikka kaikki on joka tapauksessa niitten tarjottavien perään. Ei vaan kehdata tulla. Minä menen aina HETI, kun pyydetään. Musta on epäkohteliasta kursailla, kun toinen on nähnyt vaivaa.

Vierailija
17/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eivät tulleet kertapyytämällä ja sitten kuitenkin olet pyytänyt ja pyytänyt. Kumpi tässä nyt on se oikea versio?

Miksi kaadoit kahvit valmiiksi kuppiin jäähtymään?

Kysyitkö etukäteen, haluavatko he edes kahvia?

Miksi miehesi ei keitä kahveja omille vanhemmilleen?

Vierailija
18/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ap

Ja se on sun mielestä tasapuolista ja ok, koska...?

Vierailija
19/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo otsake tarkoittaa?

Minä luulin että ne appivanhemmat pyyteli ja sinua pitkään ärsytti.

Olet nainut oudon miehen ja lapsiakin tehnyt hänen kanssaan. Ei olisi kannattanut, mutta ilmeisesti nait tasoisesi miehen, tuommoista siitä sitten tulee.

Kiitos diagnoosistasi. Asiat ja ihmiset muuttuvat ajan oloon. Ennen olimmekin samantasoisia, mieskin osasi keskustella ja ottaa minut huomioon. Ajan oloon on taantunut tuolliseksi korvattomaksi. Ap

Vierailija
20/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua suututti heidän käytöksensä niin, etten mennyt enää olkkariin heidän kansaan. Menimme lastenhuoneeseen, sinne kuuluu puhe. Puhuivat entiseen malliin koko ajan.  Voin kuitenkin arvailla sitä naamanvääntelyä mikä siellä vallitsi. Ap

Eli käyttäydyit kuin pahainen kakara. Kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan