Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tapahtua, että kirjoittaisit nimesi kauppakirjaan tästä talosta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs muuttaa ja asunnon hinta pitäisi olla huomattavasti halvempi. Siis oikeastaan ei saisi maksaa juuri mitään.

Vierailija
2/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. Vähintäänkin 90 miljoonan eurojackpot voitto ja siitä johtuva pahanlaatuinen mielenhäiriö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjettömän suuri lottovoitto!

Vierailija
4/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa.

1.lottovoitto

2.pahanlaatuinen aivovaurio

Vierailija
5/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi vinksahtaa päässä aika pahasti.

Vierailija
6/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisema näyttää komealta, ja talo on moderni ulospäin. Minusta oli outo ristiriita, että talo oli sisältä kuin joku vanha kuninkaanlinna.

Tjaa. Pitäisi olla paljon rahaa, että tuollaisessa voisi asua, ja jonkun pitäisi siivota...

Mieluummin asun pienessä asunnossa, jonka jaksaa itse siivota, mutta tuota maisemaa ihailen.

Vierailija
7/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. Vähintäänkin 90 miljoonan eurojackpot voitto ja siitä johtuva pahanlaatuinen mielenhäiriö :D

Mulla kans Eurojackpot-voitto, mutta sen lisäksi puskutraktori.

Outoa muuten, miten sisustustyyli ja talon tyyli ovat niin erilaisia. Onhan tuo omalla tavallaan taidokkaasti sisustettu tietynlaisella tyylillä (yhtenäväisesti siis, en itse tykkää yhtään), mutta esimerkiksi huonekorkeus ja ikkunanpokat, julkisivusta puhumattakaan, ovat ihan eri maailmoista. Kaksi erityylistä karmeutta on kohdannut.

Vierailija
8/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa ok, sisällä tarvii jättiremontin

Lottovoitto ja mielenhäiriö että eksyisin Manseen

Vierailija
9/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi jäädä eläkkeelle ja keksiä syy, miksi muuttaa Tampereelle. Toisaalta tuo voisi olla ihan kiva kesämökkinä, upeat maisemat.

Vierailija
10/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että tampereella on oma kuningas!

Vierailija
11/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on ihan mahtava! Jos voittais lotossa niin paljon ettei tarvis käydä enää töissä nii ostaisin heti!

Vierailija
12/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin kommuunin. Eli tarvitsisin "vain" tuon ostohinnan verran käteistä, velaksi en uskaltaisi huuhailla.

Minusta valloittava ajatus, että nuo tilat täyttyisivät opiskelijoiden ja muiden kommuuni-ideologiasta pitävien kirpparihuonekaluista!

Vierailija
13/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, että koko kämpssä oli vain yksi kunnon makuuhuone.

Vierailija
14/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tapahtumaan. Jos saisin lotossa noin paljon rahaa, ostaisin enemmän oman tyylisen talon. Järven rannalla kyllä, ei meren, ja joku vanha kartano tai huvila.

Vierailija
15/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuo antiikilla sisustaminen on hyvin pramea tyyli, mutta oli se vielä hyvällä maulla tehty. Itse en uskaltaisi elää ollenkaan antiikkikalusteiden seassa, pelkäisin, että naarmutan tai muuten turmelen jonkun korvaamattomasti. Eli lottovoittajanakaan ei tulisi kyllä hankittua tuollaista sisustusta puhumattakaan tuosta neliömäärästä.

Mutta omistajalleen tuo on ollut käytännöllinen kaikkine noine tiloineen, ehkä iso suku, ja ison ruokapöydän ääreen saa perheen koolle.

Vierailija
16/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jonkun ulkomaalaisen yrityspampun sisustuttamalta edustuskodilta. Ei yhtään makuni mukainen, mutta upea. En ymmärrä palstamammoja, jotka eivät mistään hinnasta muuttaisi tuonne.

Vierailija
17/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuo antiikilla sisustaminen on hyvin pramea tyyli, mutta oli se vielä hyvällä maulla tehty. Itse en uskaltaisi elää ollenkaan antiikkikalusteiden seassa, pelkäisin, että naarmutan tai muuten turmelen jonkun korvaamattomasti. Eli lottovoittajanakaan ei tulisi kyllä hankittua tuollaista sisustusta puhumattakaan tuosta neliömäärästä.

Mutta omistajalleen tuo on ollut käytännöllinen kaikkine noine tiloineen, ehkä iso suku, ja ison ruokapöydän ääreen saa perheen koolle.

Kruunukalusteen omistaja

Vierailija
18/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä talo.

Vierailija
19/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto ja hyvä liikeidea. Ei kai kukaan tuota kodiksi ostaisi. Sitähän voisi vuokrata joidenkin firmojen saunailtoihin tai liiketapaamisiin.

Vierailija
20/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi sen siirrettyä muutaman hehtaarin aidatulle (4m kokrea muuri) rantatontille jonnekkin sipooseen, niijoo ja ne ~50m egee salkkuun tuottamaan osinkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi