Mitä pitäisi tapahtua, että kirjoittaisit nimesi kauppakirjaan tästä talosta?
Kommentit (49)
Jaa.. Vähintäänkin 90 miljoonan eurojackpot voitto ja siitä johtuva pahanlaatuinen mielenhäiriö :D
Ihan järjettömän suuri lottovoitto!
Kaksi asiaa.
1.lottovoitto
2.pahanlaatuinen aivovaurio
Saisi vinksahtaa päässä aika pahasti.
Maisema näyttää komealta, ja talo on moderni ulospäin. Minusta oli outo ristiriita, että talo oli sisältä kuin joku vanha kuninkaanlinna.
Tjaa. Pitäisi olla paljon rahaa, että tuollaisessa voisi asua, ja jonkun pitäisi siivota...
Mieluummin asun pienessä asunnossa, jonka jaksaa itse siivota, mutta tuota maisemaa ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. Vähintäänkin 90 miljoonan eurojackpot voitto ja siitä johtuva pahanlaatuinen mielenhäiriö :D
Mulla kans Eurojackpot-voitto, mutta sen lisäksi puskutraktori.
Outoa muuten, miten sisustustyyli ja talon tyyli ovat niin erilaisia. Onhan tuo omalla tavallaan taidokkaasti sisustettu tietynlaisella tyylillä (yhtenäväisesti siis, en itse tykkää yhtään), mutta esimerkiksi huonekorkeus ja ikkunanpokat, julkisivusta puhumattakaan, ovat ihan eri maailmoista. Kaksi erityylistä karmeutta on kohdannut.
Ulkoa ok, sisällä tarvii jättiremontin
Lottovoitto ja mielenhäiriö että eksyisin Manseen
Minun pitäisi jäädä eläkkeelle ja keksiä syy, miksi muuttaa Tampereelle. Toisaalta tuo voisi olla ihan kiva kesämökkinä, upeat maisemat.
En tiennytkään että tampereella on oma kuningas!
Siis toihan on ihan mahtava! Jos voittais lotossa niin paljon ettei tarvis käydä enää töissä nii ostaisin heti!
Perustaisin kommuunin. Eli tarvitsisin "vain" tuon ostohinnan verran käteistä, velaksi en uskaltaisi huuhailla.
Minusta valloittava ajatus, että nuo tilat täyttyisivät opiskelijoiden ja muiden kommuuni-ideologiasta pitävien kirpparihuonekaluista!
Hämmentävää, että koko kämpssä oli vain yksi kunnon makuuhuone.
Ei tule tapahtumaan. Jos saisin lotossa noin paljon rahaa, ostaisin enemmän oman tyylisen talon. Järven rannalla kyllä, ei meren, ja joku vanha kartano tai huvila.
Toisaalta tuo antiikilla sisustaminen on hyvin pramea tyyli, mutta oli se vielä hyvällä maulla tehty. Itse en uskaltaisi elää ollenkaan antiikkikalusteiden seassa, pelkäisin, että naarmutan tai muuten turmelen jonkun korvaamattomasti. Eli lottovoittajanakaan ei tulisi kyllä hankittua tuollaista sisustusta puhumattakaan tuosta neliömäärästä.
Mutta omistajalleen tuo on ollut käytännöllinen kaikkine noine tiloineen, ehkä iso suku, ja ison ruokapöydän ääreen saa perheen koolle.
Näyttää jonkun ulkomaalaisen yrityspampun sisustuttamalta edustuskodilta. Ei yhtään makuni mukainen, mutta upea. En ymmärrä palstamammoja, jotka eivät mistään hinnasta muuttaisi tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tuo antiikilla sisustaminen on hyvin pramea tyyli, mutta oli se vielä hyvällä maulla tehty. Itse en uskaltaisi elää ollenkaan antiikkikalusteiden seassa, pelkäisin, että naarmutan tai muuten turmelen jonkun korvaamattomasti. Eli lottovoittajanakaan ei tulisi kyllä hankittua tuollaista sisustusta puhumattakaan tuosta neliömäärästä.
Mutta omistajalleen tuo on ollut käytännöllinen kaikkine noine tiloineen, ehkä iso suku, ja ison ruokapöydän ääreen saa perheen koolle.
Kruunukalusteen omistaja
Lottovoitto ja hyvä liikeidea. Ei kai kukaan tuota kodiksi ostaisi. Sitähän voisi vuokrata joidenkin firmojen saunailtoihin tai liiketapaamisiin.
Jos saisi sen siirrettyä muutaman hehtaarin aidatulle (4m kokrea muuri) rantatontille jonnekkin sipooseen, niijoo ja ne ~50m egee salkkuun tuottamaan osinkoja.
Mun pitäs muuttaa ja asunnon hinta pitäisi olla huomattavasti halvempi. Siis oikeastaan ei saisi maksaa juuri mitään.