Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten eräs ihminen puhui koko ajan inhostaan miehiin ja seksiin, erosi ja heti mies haussa ja kainalossa

Vierailija
10.07.2018 |

Oikein väsytti kuunnella jatkuvaa miesinhoa ja kuinka seksiä ei edes pysty harrastamaan enää ikinä, on aseksuaali, haluaa naisen ja plaaplaa. Kuuntelin ja ymmärsin vuosikaudet. Nyt ihan intona miesten perässä ja seurusteleekin muutama kk erosta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanat ja teot eivät kohtaa.

Vierailija
2/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät oikeasti tunne itseään.

Jotkut eivät osaa olla yksin, vaan ovat mieluummin vaikka "inhottavassa" suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuntuu vaan jotenkin typerältä, että kuuntelin vuodatusta monta vuotta, huonossa suhteessa toki oli, mutta sittenkin. Miten sitten yhtäkkiä miehet onkin niin ihania, kykeneekin suhteeseen ja seksiin? Vähän meni usko tämänkin ihmisen oikeisiin ajatuksiin. Toki kiva, että löytyykin seuraa, mutta...ihmettelen.

Vierailija
4/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuollainen ihmetyttää, mutta etkö voisi iloita ystävän puolesta? Hän ei olekaan aseksuaali. Hienoa.  Vasta sitten on tarpeen pystäyttää hänet, jos sama kuvio toistuu. 

Vierailija
5/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuollainen ihmetyttää, mutta etkö voisi iloita ystävän puolesta? Hän ei olekaan aseksuaali. Hienoa.  Vasta sitten on tarpeen pystäyttää hänet, jos sama kuvio toistuu. 

Siis en ole mitenkään pettynyt, vaan enemmän ihmeissäni kun niin vahvaa paatosta tuli ja antoi minun ymmärtää itsestään vaikka ja mitä, ja sitten yhtäkkiä on taas miesten perässä juoksemassa, ja kaikki käy ulkonäöstä riippumatta kunhan omaa käytöstavat :) En olisi oikeesti ikinä uskonut!!

Vierailija
6/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa olla yksin, haluaa näyttää muille että saa miehen.

Vierailija
7/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen fiilikset vaan muuttuivat. Tapahtuikos tämä muutos keväällä/kesällä auringonpaisteen lisääntyessä?

Vierailija
8/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole mitenkään pettynyt, vaan enemmän ihmeissäni kun niin vahvaa paatosta tuli ja antoi minun ymmärtää itsestään vaikka ja mitä, ja sitten yhtäkkiä on taas miesten perässä juoksemassa, ja kaikki käy ulkonäöstä riippumatta kunhan omaa käytöstavat :) En olisi oikeesti ikinä uskonut!!

No eikös tuo ole hyvä että tärkein on se luonne.. huoh.

Vierailija
9/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huomasi hetken että eläminen on hankalampaa jos itse pitää kaikki tehdä ja kustantaa, eikä pitänyt siitä.

M

Vierailija
10/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän inhosi vain sitä omaa väärää miestään ja nyt eron jälkeen huomasi, että on muita perempiakin. Aika luonnollista mielestäni.

Vierailija
11/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän huomasi hetken että eläminen on hankalampaa jos itse pitää kaikki tehdä ja kustantaa, eikä pitänyt siitä.

M

Heh heh heh.

Vierailija
12/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joutunut elämään puutteessa edellisessä suhteessa, eikä ole sitä voinut oikein itselleenkään myöntää.

Naisen halu on niin tabu, että moni nainenkaan ei sitä halua huomata tai tunnustaa.

Vierailija
13/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät oikeasti tunne itseään.

Jotkut eivät osaa olla yksin, vaan ovat mieluummin vaikka "inhottavassa" suhteessa.

Tai jotkut haluavat vaan tuoda itseään maksimaalisesti esille. Minä... minä... minä...

Vierailija
14/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joutunut elämään puutteessa edellisessä suhteessa, eikä ole sitä voinut oikein itselleenkään myöntää.

Naisen halu on niin tabu, että moni nainenkaan ei sitä halua huomata tai tunnustaa.

Joo ei ole tabu. Mikään seksiin liittyvä ei ole enää tabu, ei naisten halukkuus, ei miesten vähähalukkuus... hetkinen, en ole kuullutkaan muuta kuin että miehet on aina valmiita panosonneja. Se on muuten tabu.

Vierailija
15/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmiset puhuu toista ja tekee toista. Esim. kertoo arvostavansa kaunista luonnetta, korkeakoulutusta ja keskustelukykyä mutta deittaileekin 24-vuotiasta itämaista muusikkoa.

Vierailija
16/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mitään. Jatka ihmettelyä. Kaikein kumminta varmasti tuo, että miehen käytöstavoilla on väliä.

Vierailija
17/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein väsytti kuunnella jatkuvaa miesinhoa ja kuinka seksiä ei edes pysty harrastamaan enää ikinä, on aseksuaali, haluaa naisen ja plaaplaa. Kuuntelin ja ymmärsin vuosikaudet. Nyt ihan intona miesten perässä ja seurusteleekin muutama kk erosta.

Ja syy että kirjoitit asiasta tänne on..?Eikö sulla ole  kavereita joiden kanssa voit tätä asiaa puida?

Vierailija
18/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy että kirjoitit asiasta tänne on..?Eikö sulla ole  kavereita joiden kanssa voit tätä asiaa puida?

On :D

Mutta miksi puida, en vain ymmärrä sitä kauheaa paatosta mitä hänen miesvihansa oli ja mitä piti vuosikaudet kuunnella ja tadaa...heti halutaan uusi mies kun edellisestä päästään.

Vierailija
19/19 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös sinkkuystävä joka aina haukkui miehiä kuinka kauheita ovat eikä sitä panemista voi sietää.

Silti hän otti semmoisen kauhistuksen rinnalleen ja nyt saa sitten panna kaljamahaista ukkoa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän