Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä, seuraava ulkomaanreissu vasta lähes vuoden päästä

Vierailija
09.07.2018 |

Normaalisti olisi jo ainakin loppusyksylle/alkutalvelle varattu kolmen viikon kaukomatka ja alkukeväälle muutaman päivän kaupunkiloma euroopassa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tarvitset terapiaa,et matkailua.

Itse en edes muista koska kävin viimeksi etelässä,ehkä 2005.

Mainiosti pärjää ilman typeriä lomia.

Mikä on etrlä?

Nooh, meitä on monenlaisia. Itsellänikin intohimona matkustelu. Onneksi tiedossa 2 kaupunkilomaa vielä tälle vuodelle ja helmikuulle loma lämpöön. Muuten en kestäis.

Vierailija
82/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ootko käynyt

Hawaii

Kuuba

Kanada

Australia

Etelä-Afrikka?

Laita nämä järjestykseen ja kerro niistä! Meillä nämä suunnitelmissa!

Noista olen käynyt Hawaii, Kanada ja Australia. Kaikissa noissa autoiltiin, sitä suosittelen ehdottomasti näkee niin paljon enemmän. Hawajilla oli hienoja maisemia, ne laavakentät oli hienoja. Vaikea laittaa mihinkään järjestykseen, nautin kaikista kohteista :) ap

Kerropa vähän tarkemmin Kanadasta ja Ausseista!

Jää kuva ettei oikein kummoista ollut?

Autossa istuen en haluais noin hienoissa luontokohteissa aikaani viettää, vaan patikointia, snorklausta, sisäiset lennot mieluummin jos pitempi matka.

Mitä haluat tietää, helpompi vastata kysymyksiin?

Australia: lennettiin Adelaideen ja ajettiin rannikkoa pitkin Melbourneen. Tykättiin kyllä, mutta ei ehkä ihan äkkiä uudelleen viitsi lähteä. Matka on pitkä.

Kanada: yhdistettiin Kanada USAn reissuun, eli mentiin Seattlesta Vancouveriin. Kanadassa vietettiin kolme yötä ja ajeltiin Vancouverin ympäristössä.

Meillä on erilaiset mieltymykset matkailun suhteen, itse en patikoinnista enkä oikein snorklailustakaan välitä.

Ok mä ajattelin että olette noissa ihan kunnolla matkaillut ja nähneet asioita. 3 päivän pyörähdys nyt ei kerro Kanadasta mitään.

Itse kyllä reissun jälkeen osaan antaa em kohteeseen aina kattavat ja hyvät vinkit, millaista tarkalleen oli. Esim meille paljon hehkutettu Uusi-Seelanti oli pettymys. Luonto ei ollut NIIN hieno mitä on lukenut ja kuvista nähnyt, yhteiskunta muistutti brittilää 70-luvulla, talot olivat pääosin kosteusvaurioisia, pohjoissaarella satoi koko ajan jne.

Te varmaan kävitte Uudessa Seelannissa silloin kun siellä oli talvi? Ei se silloin kovin kummoinen ole, mutta kesäaikaan se on hieno maa. Löytyy paljon mukavia vaellusmaastoja (mun suosikki) ja Matamatassa on Hobittikylä jos närtteily kiinnostaa. Waitomossa pääsee katsomaan kiiltomatoja.

Joo, nuo ja paljon muuta kierrettiin. Siellä oli kevät kun käytiin. En voi kyllä suositella.

Joo, mä olen käynyt siellä kahdesti. Ensimmäisen kerran kun kävin siellä oli kesä, toisella kertaa kevät. Kun menin keväällä siellä oli kuulemma satanut kolme viikkoa putkeen. Enkä voi tajuta miten paikalliset pärjää sortseissa ja t-paidassa. Keväällä siellä oli kylmä ja kova tuuli niin etä silmätkin melkein jäätyy päähän.

Mut kesä oli hieno. Varsinkin kun sain olla siellä melkein koko niiden kesän ajan. Töitä siis tein ettei se ollut pelkkää lomailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel...nyt jäi instalomafiilistelyt jakamatta.

En ole instassa. Enkä facessa enkä missään muussakaan naamakuvanjakohömpötyksessä. Haluan pitää elämäni pois netistä. Mies on facessa mutta ei yleensä jaa matkajuttuja sinne. Ap

Vierailija
84/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynel virtaa.

No niinpä. Mä en tiedä miten mä jaksan kylmän ja pimeän talven. Rukoilen helteitä tälle kesälle. Ap

Matkusta Kanadaan. Helteet ovat siellä hellineet jo kymmeniä autuaammille maille.

Vierailija
85/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin matka varattuna "vain" Tanskaan heinäkuun lopulle. Mutta ei se samalla tavalla tunnu matkalta, kun oon käynyt siellä yli kymmenen vuotta veljeni perheen luona parhaana vuotena neljä kertaa.

Australia kuumottaisi, mutta ehkä ensi keväänä.

Vierailija
86/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys syntyy odotusten ja todellisuuden ristiriidasta. Jos et voi muuttaa todellisuutta, mutta odotuksia.

Vierailija
87/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivottavasti lähdössä talvella kymmeneksi päiväksi Seouliin. Tulin sieltä vasta kolme viikkoa sitten, mutta kaipaan jo takaisin.

Oi, kivaa, toivottavasti pääset reissuun! Tämä on itseasiassa yksi niistä paikoista jonka haluan nähdä sitten kun vuoden päästä päästään taas reissuun, ja muutenkin haluan kierrellä E-Koreaa🙂. Ap

Vierailija
88/88 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Siellä jälleen itsekäs lotjake tuhoaa itsekkäänä luontoa. Tajuatko tampio yhtään, kuinka paljon elämäntapasi syö maapallon resursseja? Olisi varmaan aika tehdä noin niinku pieniä muutoksia ja oikeasti vähän miettiä maailman tilaa sinunkin. Asiaa ei paranna yhtään se, että kiikutat indokiinasta superbakteereja ja tartutat täysin viattomat ihmiset vakaviin infektioihin! Karenssiin tollaset typerykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi