Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö tyhmästi kun myin asunnon 37-vuotiaana ja elin niillä rahoilla

Vierailija
09.07.2018 |

Sain asunnosta voittoa 57000 e. Elin niillä rahoilla käytännössä 5 vuotta. Yhden ainoan matkan tein tuona aikana. Nyhväsin kotona. Töitä ei ollut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit.

Vierailija
2/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremppa oli tulossa joten en mitenkään olisi voinut asua siinä peruspäivärahalla. Kassassa en ollut.

Vierailija
4/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siis 100 % lainarahalla kolmessa vuodessa voittoa 58000. Ennen oli mahdollista saada täysi laina kun vanhempien talo kiinnitettiin.

Vierailija
5/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietty, että teit voittoa ja ei kai kukaan voi toiselle sinänsä antaa hyvästä elämästä ohjeita, mutta kyllä mulle tulis tylsää, jos itse olisin kotona vaan tollasella summalla. Haluaisin kiertää maailman ympäri tai perustaa jonkin yrityksen tai tehdä jotain sellaista, mistä olen aina haaveillut. Tietty kai se haave voi sitten olla, että istuu 5 vuotta kotona ja sylkee kattoon, mutta itselleni tuo olis painajainen.

Toivottavasti sait tästä sitten jotain henkistä pääomaa ja koit itse, että oli sen arvoista.

Vierailija
6/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskassaan pitää kuulua. Saat satasen sijoituksella tuplasti enemmän työttömyyskorvausta kuin peruspäiväraha on. Liittykää nyt herranjestas ihmiset kassaan! Ehkä helpoin tapa korottaa elintasoa.

Vierailija
7/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyskassaan pitää kuulua. Saat satasen sijoituksella tuplasti enemmän työttömyyskorvausta kuin peruspäiväraha on.

Ansiopäiväraha riippuu ihan palkasta. Itse saan sitä ihan saman verran kuin alhaisinta peruspäivärahaa.

Vierailija
8/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Miten sait noin paljon voittoa kolmessa vuodessa putkiremonttikämpästä? Mun mielestä toimit oikein viisaasti!

Vierailija
9/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos käytit pelkät voitot niin onhan sinulla jäljellä vielä jotain, ainakin kymppitonni kolmen vuoden lyhennyksistä. 

Vierailija
10/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sitä aiemmin ollut työelämässä? Jos olit, miksi lopetit? Joka tapauksessa halusit pitää breikin ja rahoitit sen myymällä asuntosi. Oletan että maksoit asuntovelan pois ja käytit ylijäämän, 57 000 viiden vuoden elämiseen. Olet siis elänyt melko vaatimatonta elämää, ei mitään luxusta. Oliko se sen arvoista? Saitko mitä halusit? Jos kyllä, niin et tehnyt tyhmästi. Selkenikö tulevaisuudensuunnitelmat? Mitä nyt haluat tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi