Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei tarttis opiskella, haluisin jo lapsia :D

Vierailija
09.07.2018 |

Onhan tää meidän yhteiskunta tässä asiassa vähän nurinkurinen. Koulutus ja työllistyminen, ylipäätään aloilleen asettuminen tuntuu siirtyvän koko ajan myöhemmäksi. Biologisestihan 20-vuotias on mitä parhaassa lapsentekoiässä ja kroppakin ehtis vielä palauta paljon paremmn kuin 35vuotiaana. Lisäks itellä on pitkäaikainen parisuhde ja molemmat haaveilee perheenlisäyksestä

Noh, ei auta harmittelu :D pääsin just sisään yliopistoon ja aion nyt keskittyä siihen ja koittaa elää tän vauvakuumeilun kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikahan on paras lastentekoon, voi järkätä arkensa joustavammin. Minulla kaks lasta ja kohta tuplamaisteri. Työssäkäynti sitten hankalampi kun päivät poissa kotoa niin pitkiä. Tsemppiä opintoihin! Ei sen tarvitse olla joko tai 🙂

Vierailija
2/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, nyt kun opiskelet ja sitten teet pari lasta joiden kummankin kanssa vietät muutaman vuoden kotona,, pitävät työnantajat opintojasi jo ihan vanhentuneina siinä vaiheessa, kun olisit valmis palaamaan työelämään. Miksei sitä toisessakin järjestyksessä voisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Opiskelujen jälkeen vielä pari vuotta töitä, jos sattuu vakituisen paikan edes nykyään löytämään. Ja kun sinne opiskelemaankin mennään yhä useammin vasta parin välivuoden jälkeen...

Vierailija
4/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saaminen muuttaa koko elämän helvetiksi. Rahaa menee, aivan jumalattomasti, parisuhde tuhoutuu, univaje ja väsymys on jatkuvaa, kroppa rapistuu.

Ihan hanurista. Siihen vielä opinnot päälle, salli mun nauraa.

Vierailija
5/5 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut voihan opiskellessakin. Opiskelija-asunnon saa halvemmalla kuin muun vuokrakämpän sitten myöhemmin, ja joissain niistä on paremmat äänieristykset kuin monella yksityisellä. Mulla asuu rapussa vauva, enkä ole koskaan sisällä ollessa kuullut sitä, hoksasin koko lapsen olemassaolon vasta, kun menin pihalle ja kuulin sen huudon napurin avoimesta ikkunasta. Tämä ei tosin ole kovin lapsiystävällinen talo, ei hissiä, rapun ovi aina lukossa vaikka kämppään saa max 2 avainta jne.

Kunhan pliis et tuo lasta tai vauvaa mukanasi luennoille tai muutenkaan mihinkään opiskelutapaamisiin kuluttamaan ihmisten keskittymiskykyä. Itse en ole koskaan nähnyt, mutta olen kuullut, että sellaista joku todella tekee. Eli jos tiedät, ettet voisi käydä opiskelupaikassa ilman lasta eikä hoitajaa aina järjestyisi, siinä tapauksessa kannattaa tehdä kanssaihmisille palvelus ja jättää lapset myöhemmäksi. Eihän ihmiset vauvaa töihinkään mukaan ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän