Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa epärehellisen kumppanin jo alussa?

Vierailija
09.07.2018 |

Olen seurustellut lyhyen aikaa miehen kanssa joka on jäänyt kiinni valheista ja luvannut olla rehellinen. Yksi valhe oli muille naisille kirjoittelu mun selän takana. Jäi kiinni vahingossa, ei myöntänyt. Kiisti kunnes näytin mustaa valkoisella, toiselta naiselta sain viestin siis.
Nyt miehen taustalta paljastui ylivelkaantuminen ja tapa jättää laskut maksamatta ja laskut jopa avaamatta. Mies vannoo korjaavansa kaiken.

Mulla yhdessä jatkamisen ehtona naissotkujen jälkeen oli, että ei enää yhtään valhetta, ja nyt selvisi tämä velkamäärä, jota tosin sitäkin koitti ensin puhua pienemmäksi.
Mun omat tunteet ovat kuolleet ja pistin poikki, en voi luottaa enää, mutta mies syyttää mua nyt pyrkyriksi kun ajattelen vain rahaa... ja että hän oli oikeassa, että tarvitsen rikkaan miehen. Miehen ylivarojen eläminen selittää sen, miksi tykkäsi kun minä maksan kaiken. Olen myös lainannut sille rahaa jossain vaiheessa, tosin ne se maksoi takaisin.

Mitä mieltä, olenko julma ja kohtuuton kun en ota takaisin? Mitkä hälytyskellot tässä nyt meikäläisellä soi kun otin äkkilähdön miehestä pois?!¨
Onko muilla vastaavia kokemuksia epärehellisistä miehistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vaan jättämään sen, tuskin kertoo sulle tulevaisuudessakaan totuutta asioistaan. Tollaset ihmiset jätetään omaan arvoonsa

Vierailija
2/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et ole julma.

Mieshän yrittää manipuloida sinua kääntämällä syyt sinun niskoillesi.

Jos hän on sotkenut asiansa sekä ihmissuhteissa että taloudellisesti, ja valehdellut niistä, tuskin kannattaa luottaa siihen, että hän muuttaisi tapansa lupauksistaan huolimatta.

Mies on patologinen valehtelija ja ketku, joka ei muuksi muutu.

Taitaa olla niin, että " se, joka toista syyttää, on itse".

Jos et välttämättä halua vaikeuksia elämääsi, tee täydellinen irtiotto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että sulla soi hälytyskellot _nyt vasta_ kaiken tuon kaiken jälkeen?...

Vierailija
4/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittämisestä. Esitetään jotain suurta tai kovaa tai menestyvää tai muodikasta tai suosittua tai kaunista tai mitä nyt vaan. Vedetään jotain roolia.

Btw, 9/10 ihmisistä tekee tätä.

Vierailija
5/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ne alkoivat soimaan jo hyvissä ajoin, sitä tarkoitinkin, että mistä voisi tunnistaa epärehellisen ihmisen jo tyyliin ensitapaamisella tai ekoilla kerroilla kun nähdään.

Tästä miehestä selvisi vähän väliä jotain uutta. Kyllä sen tiesin, että ei ole varakas mutta vakaat tulot hänellä oli ja tiesin ettei ole maksuhäiriömerkintöjä ja pikavippejä. Mutta kaunisteli niin voimakkaasti taloudellisia juttuja, että selvästi johti harhaan tieten tahtoen.

Meneekö taloudellinen epärehellisyys synkassa pettämisen kanssa, onko kokemusta?

Vierailija
6/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ne alkoivat soimaan jo hyvissä ajoin, sitä tarkoitinkin, että mistä voisi tunnistaa epärehellisen ihmisen jo tyyliin ensitapaamisella tai ekoilla kerroilla kun nähdään.

Tästä miehestä selvisi vähän väliä jotain uutta. Kyllä sen tiesin, että ei ole varakas mutta vakaat tulot hänellä oli ja tiesin ettei ole maksuhäiriömerkintöjä ja pikavippejä. Mutta kaunisteli niin voimakkaasti taloudellisia juttuja, että selvästi johti harhaan tieten tahtoen.

Meneekö taloudellinen epärehellisyys synkassa pettämisen kanssa, onko kokemusta?

Ensinnäkin itsensä pikavippikierteeseen ja maksuhäiriöihin ajanut ihminen ei osaa hoitaa talouttaan, on helposti addiktoituva päihteisiin tai pelaamiseen esim. Johonkin ne rahat ovat menneet, jos kerran käy säännöllisesti töissä. Eräänlainen addiktio se valehtelukin on, kun ei uskalla ottaa vastuuta, vaan valehtelee. Maksuhäiriömerkintä aiheuttaa vaikeuksia; ei saa kotivakuutusta, ei vuokra-asuntoa , ei lainaa asuntoa varten, ei puhelinliittymää. Eikö tässä ole jo kylliksi syitä, miksi ei tuon tyypin kanssa kannata jatkaa, meni se valehtelu sitten mihin kategoriaan tahansa pettämisen kanssa tai ilman. Ei poikaystävä tai aviomiesmatskua.

Vierailija
7/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko te omasta mielestäsi lyhyen seurustelun jälkeen jo pari, mutta miehen mielestä ei, koska mies on muillekin vielä viestitellyt? Mietin vain tuota väitettäsi, että mies on jäänyt kiinni valheesta. Ehkä ajatus suhteen luonteesta on ollut sinun yksipuolinen näkemyksesi, eikä toinen ole vielä ollut varma sitoutumisesta. Olen lähipiirissä nähnyt näitä epätoivoisia naisia, jotka esittelevät miehen suvulle sulhasena noin parin viikon seurustelun jälkeen. Facebook on täynnä yksipuolisia lemmenjulkaisuja. Ja sitten kun alkaa paljastua epätoivottuja asioita, tilanne on vähän nolo. Mikä oma taloudellinen tilanteesi on? Viestisi perusteella tulee tunne, että raha on sinulle tärkeä asia. Onko sinulla taipumusta kalliisiin menoihin, joihin toisen elämäntilanteessa ei ole ollut varaa?  Etenkin miehelle voi olla kova pala niellä, jos nainen on paljon varakkaampi. Mitenkään puolustelematta miestä, josta kerrot, minähän en häntä enkä todellista tilannetta tunne, ja tiedän, että monenlaista tallustajaa maan päällä pyörii. Mutta asiat eivät aina ole mustavalkoisia.

Vierailija
8/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mun siskoa joka on petturimiehen kanssa ollut jo vuosia yhdessä. Pari vuotta sitten menivät naimisiin. Äijä uittaa kulliaan yhä joka reijässä siskoni selän takana.

Taisin siitä vihjaista siskolle ja nyt sitten ei olla väleissä. Siinäpä sitten on ja pitelee kulissejaan pystyssä. Aika moni tietää totuuden ukon touhuista.

Ei ole mun ongelmani, mutta olen pitänyt siskoani tolkun ihmisenä, joka ei pettämistä hyväksyisi.

Lapset mua tässä eniten harmittaa.

Vierailija
9/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko te omasta mielestäsi lyhyen seurustelun jälkeen jo pari, mutta miehen mielestä ei, koska mies on muillekin vielä viestitellyt? Mietin vain tuota väitettäsi, että mies on jäänyt kiinni valheesta. Ehkä ajatus suhteen luonteesta on ollut sinun yksipuolinen näkemyksesi, eikä toinen ole vielä ollut varma sitoutumisesta. Olen lähipiirissä nähnyt näitä epätoivoisia naisia, jotka esittelevät miehen suvulle sulhasena noin parin viikon seurustelun jälkeen. Facebook on täynnä yksipuolisia lemmenjulkaisuja. Ja sitten kun alkaa paljastua epätoivottuja asioita, tilanne on vähän nolo. Mikä oma taloudellinen tilanteesi on? Viestisi perusteella tulee tunne, että raha on sinulle tärkeä asia. Onko sinulla taipumusta kalliisiin menoihin, joihin toisen elämäntilanteessa ei ole ollut varaa?  Etenkin miehelle voi olla kova pala niellä, jos nainen on paljon varakkaampi. Mitenkään puolustelematta miestä, josta kerrot, minähän en häntä enkä todellista tilannetta tunne, ja tiedän, että monenlaista tallustajaa maan päällä pyörii. Mutta asiat eivät aina ole mustavalkoisia.

No juu ei. Kyllä se olin minä kenet esiteltiin ekana viikonloppuna jo kavereille ja seuraavan kerran jo perheelle. Ei ole somessa ollut lemmenjulkaisuja kummallakaan eikä suhdestatuksia. Kyllä tässä nimenomaan on luotu minulle kuva miehestä joka on vakavissaan ja haluaa sitoutua, mutta samaan aikaan on flirttaillut ja tehnyt ties mitä muiden naisten kanssa. Toiselta naiselta tämän kuulin ja myönsi lopulta pakon edessä.

Vierailija
11/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/10

Vierailija
12/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis omat hälytyskellot alkaa soimaan

-Jatkuva viestittely/soittelu, sellaseen "oot niin ihana et haluun puhuu sun kans kokoajan" tyyliin. Yleensä viä kehuu överisti.

-Takertuminen. Tarkotan että pitäs kokoajan nähdä ja tehä jotain yhdessä. Ja kun ootte erossa ni tulee viestejä "hirvee ikävä" vaik näitte päivä sitte(pahimmillaan vähemmän).

-Samaa mieltä kaikesta. Tää on iso kello. Ketään ei ole samaa mieltä kaikesta. Sit näissäkin on se et saattaa vaihtaa omaa mielipidettään "tajutessaan et on ollu väärässä".

-Kauhee kiire edetä suhteessa. Miksi kiirehtiä kun voi tutustua rauhassa. Ehkä just siks et illuusio "täydellisestä kumppanista" ei katoa.

-Mustasukkasuus. Tää on monilla miehillä ja naisilla mut korostuu eritoten petollisilla. Ootte tapaillu viikon ja jo tivataan missämeet, kenen kanssa, miksi, miten, yksin kolmin vai kaksin... Ja kuinkamoni pettäjä on itte käyny pettämässä ennen ku rupee kumppaniaan vahtimaan...

Vierailija
13/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ole tyytyväinen, että pääsit tyypistä eroon. Noin moniongelmaisen kanssa ei kannata lyödä hynttyitä yhteen.

Vierailija
14/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sinulta että mimmonen ihminen itse olisit jos sanot että seuraavasta valheesta poikki, mutta sitten et pistäkään ja jos pistät niin silti on tsäänsit jatkoon?

Minusta se myös on omalla tavallaan epärehellistä kun ei pidetä lupauksia tehdä asioita oli se sitten negatiivinen tai positiivinen. Toisinsanoen, pitäydyt siinä mitä lupasit.

Vierailija
15/15 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sinulta että mimmonen ihminen itse olisit jos sanot että seuraavasta valheesta poikki, mutta sitten et pistäkään ja jos pistät niin silti on tsäänsit jatkoon?

Minusta se myös on omalla tavallaan epärehellistä kun ei pidetä lupauksia tehdä asioita oli se sitten negatiivinen tai positiivinen. Toisinsanoen, pitäydyt siinä mitä lupasit.

Niin siis pistin poikki kun paljastui uudet valheet? Mutta miten välttää vastaavat miinat jatkossa...