Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maa-ilma, maailma, tänään sen vasta tajusin

Vierailija
09.07.2018 |

Hidas sytytys. :D

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee tässä tapauksessa sattumaa, tosin yksi yläasteaikainen kaveri lähetti aikanaan tekstiviestin jossa kyseli missä päin "maa ilmaa" olen menossa. Oli se minullekin ahaa-elämys, mutta yhdyssanahaasteellisille valkenee kaikenlaista.

Olipas kauniisti sanuttu kaverilta. Onko hän ihan myyty?

*sanottu

Vierailija
22/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanot puolisolle, kun posti tuo hänen tilaamansa Costnerin Waterworldin Blurayn?

"Vesimaailma tuli!"

Mind. Blown.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku, juttu, joka suihkii vettä. Suihk suihk.

Vierailija
24/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas

:D

Vierailija
25/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee tässä tapauksessa sattumaa, tosin yksi yläasteaikainen kaveri lähetti aikanaan tekstiviestin jossa kyseli missä päin "maa ilmaa" olen menossa. Oli se minullekin ahaa-elämys, mutta yhdyssanahaasteellisille valkenee kaikenlaista.

Olipas kauniisti sanuttu kaverilta. Onko hän ihan myyty?

Kesällä on sitten kivaa kun ryyppyputken voi jättää päälle maanantaihin asti.

Vierailija
26/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autobussi asema... fat.

Tästä sanasta amerikkalaiset päättäjät ovat kyllä vihaisia suomalaisille... olisivat voineet joskus edes kerran hyvinvoinnin eteen huutaa tästä syötyään sinistä chiliä.

Vierailija
27/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo, maa pallo

Sateenkaari, sateen kaari

Tulepas Kalle, Kustaan ikkunan alle

Tule pas*alle, kustaan ikkunan alle

Vierailija
28/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole sattumaa. Ihminen elää maan ja taivaan välissä, taikka maan ja ilman välissä, maailmassa.

Vierailija
29/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rekat ovat maantien kuninkaita niin mitkä autobussit ovat verrattavissa lina-autoon?

Vierailija
30/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio. Tells lies to your vision.

😬

Ajatusmaailma (mahdollisesti eri paikka kuin todellisuus)

Vierailija
31/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rekat ovat maantien kuninkaita niin mitkä autobussit ovat verrattavissa lina-autoon?

*linja-autoon

Vierailija
32/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole sattumaa. Ihminen elää maan ja taivaan välissä, taikka maan ja ilman välissä, maailmassa.

Tarkistin asian ja olet oikeassa. Miten muistin että joku olisi sanonut että kyseessä on vain uskomaton sattuma? Etymologia voi olla niin monimutkaista että tulee uskottua tyyliin jotain Henkka Hyppösen mutuilua telkkarissa sen sijaan että luottaa järkeensä.

Vierailija
33/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo, maa pallo

Maapallo on oikeastaan väärin sillä maa on oikeasti navoiltaan litistynyt sferoidi.

Maanavoiltaanlitistynytsferoidi.

Vierailija
34/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo, maa pallo

Maapallo on oikeastaan väärin sillä maa on oikeasti navoiltaan litistynyt sferoidi.

Maanavoiltaanlitistynytsferoidi.

Jotain siihen suuntaan.

Vierailija
35/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinä, maa pähkinä

Puutarha, puu tarha

Vierailija
37/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki ei kyllä ole häkki, jossa on hämärää tai pidetään hämäläisiä. Joten humpuukia tämäkin teoria.

Vierailija
38/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin jo pitkään miettinyt, miksei vesi kuulu maailmaan. Kai se sitten on siksi, että ihminen ei elä vedessä.

Vierailija
39/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan "Manala" = Maan ala(puoli) = maanalainen maailma.

Vierailija
40/47 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olenkin jo pitkään miettinyt, miksei vesi kuulu maailmaan. Kai se sitten on siksi, että ihminen ei elä vedessä.

Sininen chili on pelkkä vettä ja se edustaa vettä. Sen sininen kanta menee takaraivoon ja marja sojottaa ales päin tai näin roomalaiset minun sukulaiseni tekivät kuin he omistivat tämän chilin aikoinaan ja he puhuiva(huusivat) kovaan ja kertoivat mitä vesi on tässä ihmiskunnassa... kunnes simpanssi juoksi suomesta roomaan ja varasti tämän chilin sukulaiseltani kädestä kuin hän piti puheen. Voit helposti tulla salamurhatuksi jos tuot tätä marjaa amerikkaan meina intiaanit ei hyväksy varastamista! Silloin kuin asioista keskustellaan niin keskustellaan kunnolla.