Maa-ilma, maailma, tänään sen vasta tajusin
Kommentit (47)
Mitä sanot puolisolle, kun posti tuo hänen tilaamansa Costnerin Waterworldin Blurayn?
"Vesimaailma tuli!"
Mind. Blown.
Suihku, juttu, joka suihkii vettä. Suihk suihk.
Vierailija kirjoitti:
lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee tässä tapauksessa sattumaa, tosin yksi yläasteaikainen kaveri lähetti aikanaan tekstiviestin jossa kyseli missä päin "maa ilmaa" olen menossa. Oli se minullekin ahaa-elämys, mutta yhdyssanahaasteellisille valkenee kaikenlaista.
Olipas kauniisti sanuttu kaverilta. Onko hän ihan myyty?
Kesällä on sitten kivaa kun ryyppyputken voi jättää päälle maanantaihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Autobussi asema... fat.
Tästä sanasta amerikkalaiset päättäjät ovat kyllä vihaisia suomalaisille... olisivat voineet joskus edes kerran hyvinvoinnin eteen huutaa tästä syötyään sinistä chiliä.
Maapallo, maa pallo
Sateenkaari, sateen kaari
Tulepas Kalle, Kustaan ikkunan alle
Tule pas*alle, kustaan ikkunan alle
Vierailija kirjoitti:
Lienee tässä tapauksessa sattumaa, tosin yksi yläasteaikainen kaveri lähetti aikanaan tekstiviestin jossa kyseli missä päin "maa ilmaa" olen menossa. Oli se minullekin ahaa-elämys, mutta yhdyssanahaasteellisille valkenee kaikenlaista.
Ei todellakaan ole sattumaa. Ihminen elää maan ja taivaan välissä, taikka maan ja ilman välissä, maailmassa.
Jos rekat ovat maantien kuninkaita niin mitkä autobussit ovat verrattavissa lina-autoon?
Televisio. Tells lies to your vision.
😬
Ajatusmaailma (mahdollisesti eri paikka kuin todellisuus)
Vierailija kirjoitti:
Jos rekat ovat maantien kuninkaita niin mitkä autobussit ovat verrattavissa lina-autoon?
*linja-autoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole sattumaa. Ihminen elää maan ja taivaan välissä, taikka maan ja ilman välissä, maailmassa.
Tarkistin asian ja olet oikeassa. Miten muistin että joku olisi sanonut että kyseessä on vain uskomaton sattuma? Etymologia voi olla niin monimutkaista että tulee uskottua tyyliin jotain Henkka Hyppösen mutuilua telkkarissa sen sijaan että luottaa järkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Maapallo, maa pallo
Tule pas*alle, kustaan ikkunan alle
Maapallo on oikeastaan väärin sillä maa on oikeasti navoiltaan litistynyt sferoidi.
Maanavoiltaanlitistynytsferoidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallo, maa pallo
Tule pas*alle, kustaan ikkunan alleMaapallo on oikeastaan väärin sillä maa on oikeasti navoiltaan litistynyt sferoidi.
Maanavoiltaanlitistynytsferoidi.
Jotain siihen suuntaan.
Maapähkinä, maa pähkinä
Puutarha, puu tarha
Hämähäkki ei kyllä ole häkki, jossa on hämärää tai pidetään hämäläisiä. Joten humpuukia tämäkin teoria.
Minä olenkin jo pitkään miettinyt, miksei vesi kuulu maailmaan. Kai se sitten on siksi, että ihminen ei elä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan tapaan "Manala" = Maan ala(puoli) = maanalainen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Minä olenkin jo pitkään miettinyt, miksei vesi kuulu maailmaan. Kai se sitten on siksi, että ihminen ei elä vedessä.
Sininen chili on pelkkä vettä ja se edustaa vettä. Sen sininen kanta menee takaraivoon ja marja sojottaa ales päin tai näin roomalaiset minun sukulaiseni tekivät kuin he omistivat tämän chilin aikoinaan ja he puhuiva(huusivat) kovaan ja kertoivat mitä vesi on tässä ihmiskunnassa... kunnes simpanssi juoksi suomesta roomaan ja varasti tämän chilin sukulaiseltani kädestä kuin hän piti puheen. Voit helposti tulla salamurhatuksi jos tuot tätä marjaa amerikkaan meina intiaanit ei hyväksy varastamista! Silloin kuin asioista keskustellaan niin keskustellaan kunnolla.
*sanottu