Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyläilijä haistelee kenkiäni

Vierailija
09.07.2018 |

Illanvietossa tapahtunut jo pari kertaa vastaava. Miespuolinen kaveri haistelee salaa kenkiäni. Aiemmin ihmettelin miten kenkäni päätyvät eteisessä eri järjestykseen. Viikonloppuna kuitenkin huomasin peilin kautta mitä eteisessä tapahtui.

Mitenhän tuohon pitäisi suhtautua. Nolata hänet kysymällä vai vain olla kutsumatta enää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun täytyisi tehdä kumpaakaan...

Vierailija
2/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että sulla olis jonkun kaverin koira kylässä 😀 Jospa se miestuttava onkin sielultaan koira. Tai sitten sillä on vaan fetissi.

Vierailija
4/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on pakko kustua niin euraavalla kerralla laita kaikki kenkät lukittuun kaappiin mistä se ei pääse niihin käsiksi.

Vierailija
5/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa äklöltä, mutta on paljon mahdollista, että kyseessä olisi fetissi 😵

Vierailija
6/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koira!

Vierailija
7/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuh nuuh. Naisen jalkahiki on irstaan kiihottavaa. T. Haistelija

Vierailija
8/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäni eivät mielestäni edes haise kuin korkeintaan juuri jalasta ottaessa. Joten en oikein tiedä mitä se siitä edes saa irti. Mutta eihän tuota viitsi jatkaakaan, ihmetyttää vain onko tuo jokin yleinenkin juttu

Vierailija
9/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita polkupyörän satula siihen viereen, kengät ehkä jäävät rauhaan.

Vierailija
10/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin itse en ikinä enää kutsuis enkä myöskän kykenis katsomaan tyyppiä . Hyi saatana.

Vierailija
11/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Raksa-Rane käyttäisi "kenkiäsi" pari päivää töissä. Olisi enemmän haisteltavaa.

Vierailija
12/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyläilijä on seuraavan kerran tulossa kylään hiero vähän pinppanesteitä kenkiin ja katso peilistä miten tyyppi sekoaa.

M

Vierailija
13/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna haistella :D Selvästi joku sairas tyyppi, saa kiksejä jalkahiestä. Mut jos muuten kiva ja vaaraton tyyppi ni mikäs siinä.

Vierailija
14/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään miehen. Hän on ihan siisti, nyt jo yli viidenkymmenen. Hän on jalka- je kenkäfetisti. Muuten oikein mukava, mutta ei ole naisita oikein seksuaalisesti kiinnostunut. Sen sijaan hän rakastaa katsella naisten jalkoja ja kauniita kenkiä. Kokemus mahtaa pohjautua lapsuuden turvattomuuteen. Perhe muutti usein ja uudessa koulussa sopeutuminen oli aina aluksi vaikeaa. Olen antanut hänen piirtää jalkojani, ostaa minulle kenkiä (minun rahoillani) ja hieroa, rasvata ja kuvata jalkojani. Olen häntä paljon vanhempi, hän ei varmasti tekisi minulle mitään pahaa. En näe tuossa hänen fetismissään mitään pahaa, jos se auttaa häntä jaksamaan.

Mutta onhan ikävä ilman lupaa mennä ottaman ja nuuskimaan toisten kenkiä. Jos se häiritsee sinua,ota mukaasi laukku ja laita kenkäsi sinne. Älä viitsi nostaa melua asiasta. Kaikilla meillä on omat juttumme.

Vierailija
15/25 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tori.fi:ssäkin oli ilmoitus, että ostetaan oikein paljon käytettyjä naisten korkokenkiä. Kas kun naiset eivät mielellään haistele miesten hikisiä lenkkareita :D 

Vierailija
16/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kyseessä fetissi. Hän pitää sinua viehättävänä ja haluaa siten saada sinusta edes jotain. Ällöttävää

Vierailija
17/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkäni eivät mielestäni edes haise kuin korkeintaan juuri jalasta ottaessa. Joten en oikein tiedä mitä se siitä edes saa irti. Mutta eihän tuota viitsi jatkaakaan, ihmetyttää vain onko tuo jokin yleinenkin juttu

Se on hyvin yleinen juttu. Käytettyjä kenkiä myös myydään kovalla hinnalla netissä.

Vierailija
18/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran poikaystävä joka teki samaa. Ei häirinnyt mutta kyllähän jonkun tuntemattoman teot kenkiäni kohtaan haittaa!

Vierailija
19/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haittaa siitä on kenellekään? Miksi et voisi vain antaa hänen jatkaa kenkiesi haistelua?

Vierailija
20/25 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahiestä kiihottuminen on miesten hommaa. Ei edes kovin erikoinen fetissi. Enemmän häiriintyisin siitä jos näkisin jonkun naisen sniffaamassa mun korkkareita.