Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Välillä käyn nostattamassa itsetuntoa deittisivustoilla”

Vierailija
09.07.2018 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005749415.html

Onhan se hienoa, että naisilla on tuollainen mahdollisuus. Miehenä sieltä ei kyllä saa kuin päinvastaisia vaikutuksia.

Kommentit (76)

1/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkiselläkin on tullut mieleen, että iso osa naisista on pelkästään tuon itsetunnon nostattamisen takia nettideiteissä sun muissa.

Itseni kaltaiselle miehelle tosiaan varma keino rysäyttää itsetunto maahan.

Vierailija
2/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loppuun vielä tunnustus. Vaikken hirveästi suhteeseen enää kaipaakaan, niin käyn välillä nostattamassa itsetuntoa deittisivustoilla. Niiden kehujen ja treffipyyntöjen jälkeen olo on taas ihmeen levollinen ja jatkan tyynempänä sinkkuelämääni. Tämä on lapsellista ja itsekästä, mutten silti saa luovuttua tästä tavasta."

Huh huh, kiva niille miehille jotka innostuvat pitkästä aikaa treffeille pääsemisestä.

Onko mikään ihme että miehet katkeroituu kun on tuollaisia naisia jotka vain leikkivät netissä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005749415.html

Onhan se hienoa, että naisilla on tuollainen mahdollisuus. Miehenä sieltä ei kyllä saa kuin päinvastaisia vaikutuksia.

- Ja luuletko, että tuo on naisille yhtään sen helpompaa(?) En ole nainen, että en voi sanoa kokemuksesta. Mutta on jännä ajatella, että millaisen myrskyn juttu olisi nostattanut, jos se olisi ollut muotoa: "Välillä käyn nostattamassa itsetuntoa deittisivustoilla” Kalle (mies) tunnustaa – yksin voi olla myös parisuhteessa.

Tai ainakin omaan pieneen mieleen saattaisi tulla mielikuva jostain kauniisti sanottuna "vähän" vinksahataneesta miehestä, joka käy välillä vahtaamassa ja kuolaamassa nuorten naisten profileita, joka ei herättäisi kenessäkään sympatioita.

Vierailija
4/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niille sitä mahdollisuutta. Se mahdollisuus johtuu MIESTEN TEKEMISTÄ ASIOISTA.

Vierailija
5/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna niille sitä mahdollisuutta. Se mahdollisuus johtuu MIESTEN TEKEMISTÄ ASIOISTA.

Hä?!?!

Vierailija
6/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiset saavat positiivista huomiota miehiltä, johtuu siitä että miehet antavat sitä huomiota. Miehet valittavat siis itse tekemistään asioista.

Vierailija
7/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiset saavat positiivista huomiota miehiltä, johtuu siitä että miehet antavat sitä huomiota. Miehet valittavat siis itse tekemistään asioista.

Missä miehet valittavat sitä, että antavat naisille huomiota. - Enemmän kai valittavat, jos valittavat sitä, etteivät saa naisilta tai muilta miehiltä, sitä haluamaansa, positiivista huomiota itse.

Vierailija
8/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saa tuolla positiivista huomiota. Toista se on meillä kakkosluokan naisilla, ei hurraata huudeta näillä yhteydenotoilla :D

Vierailija
9/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet valittavat sitä, että antavat naisille huomiota. - Enemmän kai valittavat, jos valittavat sitä, etteivät saa naisilta tai muilta miehiltä, sitä haluamaansa, positiivista huomiota itse.

Kyllä noista miesten kommenteista paistaa aina läpi, että heidän mielestään se on väärin, että naiset voivat nostattaa itsetuntoaan saamalla miehiltä huomiota. Ja kuten joku jo totesi, niin sehän on ihan teidän miesten omien tekojenne ansiota. Lakatkaa antamasta sitä huomiota. Eikä mikään maailman laki edellytä, että koska te annatte naisille huomiota niin naisten kuuluisi antaa sitä teille.

Yksinkertainen muistutus miehille: Jos nainen näyttää sellaiselta, että muutkin miehet kuolaavat häntä, niin ne muutkin miehet kuolaavat häntä. Jos naisella on sata kuolaajaa, niin mahdollisuutesi, että hän kiinnostuisi juuri sinusta, ovat 1/100. Osaat varmaan päätellä itse, mitä mahdollisuutesi ovat silloin, jos naisella on 500 tai 1000 ihailijaa...

eri

Vierailija
10/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai k.. Llikarusellikalletkin lähinnä nostattaa itsetuntoaan tinderissä, toki varmasti usein polkaiseekin samantien. Ei seksissä miehellekään ole kysymys seksistä, vaan siitä että saa valloittaa. Sinetöidäkseen valloituksen mies käy lataamassa siemenensä. Naiselle riittää useammin pelkkä se tieto, että oli haluttu.

Vierailija
11/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos miesten itsetunto ei nouse nettideiteissä samalla tavalla kuin naisten. Naisten pitäisi edes pyrkiä vastaamaan jokaiselle jolta saa viestin ja itsekin lähetellä niitä aktiivisesti eikä vain paistatella huomiossa.

Vierailija
12/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnnnn kirjoitti:

Ikävä jos miesten itsetunto ei nouse nettideiteissä samalla tavalla kuin naisten. Naisten pitäisi edes pyrkiä vastaamaan jokaiselle jolta saa viestin ja itsekin lähetellä niitä aktiivisesti eikä vain paistatella huomiossa.

Miksi? Miksi pitäisi? Minä en ole nettideiteissä, mutta jos olisin, niin miksi minun pitäisi vastata jokaiselle miehelle, joka syystä tai toisesta päättää laittaa minulle viestiä? Miksi minun pitäisi lähetellä aktiivisesti viestejä, jos päivittäin tulee niin paljon yhteydenottoja, että ei ole tarvetta edes selailla muita profiileja? Miksi en saisi paistatella huomiossa, jos miehet kerran pyytämättä sitä huomiota minulle antavat?

Vierailija
13/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomessa vasta naisten itsetunto nouseekin, kun naamaa näyttämättä saa jatkuvasti ylistäviä kommentteja miehiltä. Miesten sinne laittamia munakuvia taitaa kommentoida lähinnä homot.

Vierailija
14/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Miksi? Miksi pitäisi? Minä en ole nettideiteissä, mutta jos olisin, niin miksi minun pitäisi vastata jokaiselle miehelle, joka syystä tai toisesta päättää laittaa minulle viestiä? Miksi minun pitäisi lähetellä aktiivisesti viestejä, jos päivittäin tulee niin paljon yhteydenottoja, että ei ole tarvetta edes selailla muita profiileja? Miksi en saisi paistatella huomiossa, jos miehet kerran pyytämättä sitä huomiota minulle antavat?

Vaikkapa ollaksesi kohtelias ja huomaavainen.

Vierailija
15/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten pitäisi lakata käyttämästä deittipalveluja siihen mihin ne on tarkoitettu, koska joku nainen väärinkäyttää deittipalveluja?

16/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa...saahan siellä huomiota mutta ei kovin hyviltä miehiltä.

Vierailija
17/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnnnn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Jos joku mies vislaa kadulla perääni tai kommentoi kroppaani, niin olenko hänellekin velvollinen olemaan kohtelias ja huomaavainen.

18/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Jos joku mies vislaa kadulla perääni tai kommentoi kroppaani, niin olenko hänellekin velvollinen olemaan kohtelias ja huomaavainen.

Onko se sun mielestä sama asia kuin mennä deittisivustolle jossa kaikki olettaa, että haet seuraa kun kerta sinne olet profiilin tehnyt?

Vierailija
19/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten pitäisi lakata käyttämästä deittipalveluja siihen mihin ne on tarkoitettu, koska joku nainen väärinkäyttää deittipalveluja?

Miten niin väärinkäyttää?

Vierailija
20/76 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnnnn kirjoitti:

Onko se sun mielestä sama asia kuin mennä deittisivustolle jossa kaikki olettaa, että haet seuraa kun kerta sinne olet profiilin tehnyt?

Vaikka minä hakisin seuraa, ja tämä pätee niin nettiin kuin baariin, niin en ole velvollinen antamaan huomiotani kaikille miehille.

Te miehet kehotatte aina naisia alentamaan kriteerejään, mutta tässä se jälleen nähdään; ei naisilla ole ongelmaa, teillä miehillä on. Teillä ei mene millään ymmärrykseen, että jos haluatte saada jonkun naisen kiinnostumaan itsestänne, kannattaa tehdä aloitteita niille naisille, joille kaikki muut miehet eivät jo tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi