Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ukko alkoi karjumaan mulle grillikatoksessa, kun en tiennyt

junttimaaria
09.07.2018 |

kuka on Samu Haber. Olen kuulemma kasvanut tynnyrissä jne.
Hyvä ettei rillipiru käynyt päälleni kun aloin veikkailmaan kuka se sitten voisi olla, ehdotin jalkapalloilijaa, romanikuningasta ja maratoonaria, ei ois kannattanut, melkein meni makkara väärään kurkkuun kun ukko kiljui ylimielisiä solvauksiaan takasin.
Kotona googletin kuka se sitten on, enkä kyllä tiedä vieläkään, aivan outo heppu oli, en ole koskaan nähnytkään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se Don Huonojen laulaja. Niin huono yhtye etten kuuntele. Hyvän nimen on valinneet.- Yök.

Vierailija
22/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunrise Avenue on niin huono bändi, että respectit ap:lle. Oot säästynyt paljolta, kun ei oo tarvinnut niitä kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle olisi joku tullut grillikatoksessa joku karjumaan jostain saksassa kuuluisasta mitättmyydestä niin olisin syöttänyt sille makkarapaketin muovit.

Joo ihan varmaan oisit. Joojoo, ihan varmaan...

Vierailija
24/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisrokissa oli ihana mummo 90 vee. Saapui paikalle siksi, että sai yhteiskuvan Samun kanssa🤗

Ei se siksi sinne mennyt. On käynyt jo monta vuotta. Ihmetteli kun pyysivät yhteiskuvaan.

Vierailija
25/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanikuningas😂😂😂😂

Tätä on pakko ollut miettiä tosi kauan, on toi aika hyvä läppä.

Joten en usko ;DDD

Toisilla leikkaa tilanteissa nopeasti ja terävästi kuin partaveitsi. Toisilla taas kestää kauemmin. Iettiä jotain ja vasta jälkikäteen tulee mieleen, että näinkin olisi voinut sanoa. Itse kuulun vieraammassa porukassa tähän jälkimmäiseen.

Vierailija
26/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta olen aina halunnut kirjoittaa salapoliisiromaanin jossa pääosissa seikkailevat etsivät Samu ja Hämy.

Vierailija
27/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruisrokissa oli ihana mummo 90 vee. Saapui paikalle siksi, että sai yhteiskuvan Samun kanssa🤗

Ei se siksi sinne mennyt. On käynyt jo monta vuotta. Ihmetteli kun pyysivät yhteiskuvaan.

Totta. Luin näköjään vähän mitä tahdoin. Mutta yhteiskuva kuitenkin keräsi instassa vuprokaudessa 60 000 tykkäystä. Ihana mummo.

Vierailija
28/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle olisi joku tullut grillikatoksessa joku karjumaan jostain saksassa kuuluisasta mitättmyydestä niin olisin syöttänyt sille makkarapaketin muovit.

Joo ihan varmaan oisit. Joojoo, ihan varmaan...

Mene saksaan itkemään puliämmä.

Vierailija
29/38 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista päätellen kyseessä on joku hinttapuli.

Vierailija
30/38 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
31/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä moneen junaan. Ukko varmaan saanut auringonpistoksen.

Vierailija
32/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vegaanit edes juo olutta. Ovat enemmän siideri- ja viinilinjalla, jos lattea ei lasketa.

Vierailija
33/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jengiä olette.

Vierailija
34/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Samu osaa huonosti saksaa? Hänen isänsähän on saksalainen, vaikka Suomessa asuukin, ihan saksalaisen pariskunnan poika. Luulisi hänen puhuneen pojalleen äidinkieltään.

Vierailija
35/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jengiä olette.

jaa kui?

Vierailija
36/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut Suomalaiset on ilkeitä:( Samu on itsevarma ja menestynyt omilla ansioillaan, sitä ei näköjään moni sulata:/

Itse pidän hänestä ja bändinsä musiikista, biisit jotain muuta kuin ahdistunutta vollotusta.

Vierailija
37/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttimaaria kirjoitti:

kuka on Samu Haber. Olen kuulemma kasvanut tynnyrissä jne.

Hyvä ettei rillipiru käynyt päälleni kun aloin veikkailmaan kuka se sitten voisi olla, ehdotin jalkapalloilijaa, romanikuningasta ja maratoonaria, ei ois kannattanut, melkein meni makkara väärään kurkkuun kun ukko kiljui ylimielisiä solvauksiaan takasin.

Kotona googletin kuka se sitten on, enkä kyllä tiedä vieläkään, aivan outo heppu oli, en ole koskaan nähnytkään.

No kieltämättä aika hel**tin juntti olet.

Vierailija
38/38 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Samu osaa huonosti saksaa? Hänen isänsähän on saksalainen, vaikka Suomessa asuukin, ihan saksalaisen pariskunnan poika. Luulisi hänen puhuneen pojalleen äidinkieltään.

Samun isä muutti vanhempiensa kanssa Suomeen Samun isän ollessa ihan pikkupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi