Joku ukko alkoi karjumaan mulle grillikatoksessa, kun en tiennyt
kuka on Samu Haber. Olen kuulemma kasvanut tynnyrissä jne.
Hyvä ettei rillipiru käynyt päälleni kun aloin veikkailmaan kuka se sitten voisi olla, ehdotin jalkapalloilijaa, romanikuningasta ja maratoonaria, ei ois kannattanut, melkein meni makkara väärään kurkkuun kun ukko kiljui ylimielisiä solvauksiaan takasin.
Kotona googletin kuka se sitten on, enkä kyllä tiedä vieläkään, aivan outo heppu oli, en ole koskaan nähnytkään.
Kommentit (38)
Sunrise Avenue on niin huono bändi, että respectit ap:lle. Oot säästynyt paljolta, kun ei oo tarvinnut niitä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle olisi joku tullut grillikatoksessa joku karjumaan jostain saksassa kuuluisasta mitättmyydestä niin olisin syöttänyt sille makkarapaketin muovit.
Joo ihan varmaan oisit. Joojoo, ihan varmaan...
Vierailija kirjoitti:
Ruisrokissa oli ihana mummo 90 vee. Saapui paikalle siksi, että sai yhteiskuvan Samun kanssa🤗
Ei se siksi sinne mennyt. On käynyt jo monta vuotta. Ihmetteli kun pyysivät yhteiskuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanikuningas😂😂😂😂
Tätä on pakko ollut miettiä tosi kauan, on toi aika hyvä läppä.
Joten en usko ;DDD
Toisilla leikkaa tilanteissa nopeasti ja terävästi kuin partaveitsi. Toisilla taas kestää kauemmin. Iettiä jotain ja vasta jälkikäteen tulee mieleen, että näinkin olisi voinut sanoa. Itse kuulun vieraammassa porukassa tähän jälkimmäiseen.
En tiedä miksi mutta olen aina halunnut kirjoittaa salapoliisiromaanin jossa pääosissa seikkailevat etsivät Samu ja Hämy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruisrokissa oli ihana mummo 90 vee. Saapui paikalle siksi, että sai yhteiskuvan Samun kanssa🤗
Ei se siksi sinne mennyt. On käynyt jo monta vuotta. Ihmetteli kun pyysivät yhteiskuvaan.
Totta. Luin näköjään vähän mitä tahdoin. Mutta yhteiskuva kuitenkin keräsi instassa vuprokaudessa 60 000 tykkäystä. Ihana mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle olisi joku tullut grillikatoksessa joku karjumaan jostain saksassa kuuluisasta mitättmyydestä niin olisin syöttänyt sille makkarapaketin muovit.
Joo ihan varmaan oisit. Joojoo, ihan varmaan...
Mene saksaan itkemään puliämmä.
Kuvista päätellen kyseessä on joku hinttapuli.
On meitä moneen junaan. Ukko varmaan saanut auringonpistoksen.
Tuskin vegaanit edes juo olutta. Ovat enemmän siideri- ja viinilinjalla, jos lattea ei lasketa.
Miksi Samu osaa huonosti saksaa? Hänen isänsähän on saksalainen, vaikka Suomessa asuukin, ihan saksalaisen pariskunnan poika. Luulisi hänen puhuneen pojalleen äidinkieltään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jengiä olette.
jaa kui?
Kyllä jotkut Suomalaiset on ilkeitä:( Samu on itsevarma ja menestynyt omilla ansioillaan, sitä ei näköjään moni sulata:/
Itse pidän hänestä ja bändinsä musiikista, biisit jotain muuta kuin ahdistunutta vollotusta.
junttimaaria kirjoitti:
kuka on Samu Haber. Olen kuulemma kasvanut tynnyrissä jne.
Hyvä ettei rillipiru käynyt päälleni kun aloin veikkailmaan kuka se sitten voisi olla, ehdotin jalkapalloilijaa, romanikuningasta ja maratoonaria, ei ois kannattanut, melkein meni makkara väärään kurkkuun kun ukko kiljui ylimielisiä solvauksiaan takasin.
Kotona googletin kuka se sitten on, enkä kyllä tiedä vieläkään, aivan outo heppu oli, en ole koskaan nähnytkään.
No kieltämättä aika hel**tin juntti olet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Samu osaa huonosti saksaa? Hänen isänsähän on saksalainen, vaikka Suomessa asuukin, ihan saksalaisen pariskunnan poika. Luulisi hänen puhuneen pojalleen äidinkieltään.
Samun isä muutti vanhempiensa kanssa Suomeen Samun isän ollessa ihan pikkupoika.
Oisko se Don Huonojen laulaja. Niin huono yhtye etten kuuntele. Hyvän nimen on valinneet.- Yök.