Mieheni raivoaa ratissa
Siis aina kun autossa matkaamme ja hän on ratissa, niin jokainen edelläajava hänen mielestään ajaa liian hitaasti, manaa naiskuskit, ajaa kiinni puskurissa. Koko ajan suu käy vaahdossa manaten muita tielläliikkujia.
Jos avaan suuni ja pyydän häntä ajamaan rauhallisemmin, niin sitten hän alkaa raivoamaan minulle.
Onneksi meillä on 2 autoa. Harvoin enää menen hänen kyytiin, en pysty ymmärtämään sitä, että hänen mielestään vain hän osaa ajaa autoa, muut eivät.
Muuten mies on rauhallisimmasta päästä, kunhan pysyy pois ratista, niin perhesopukin säilyy.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Vanha ja kulunut repliikki. Ei tehoa millään tasolla. Mies on ihminen, sika on eläin. Ei ihmistä jätetä noin vain ja sika syödään Jouluna.
Ärsyttää kun ajat rajoitusten mukaan ja aina joku k:pä tulee puskuriin roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että raivoaa. Liikenne on saatava sujumaan. nopeuttaan pumppaavat ja alinopeutta ajavat ovat poskettoman tyhmiä kuskeja.
Jaahas, teitä samanlaisia ylinopeutta ajavia kuskeja on enemmänkin, niitä, jotka ovat sorateiden kuninkaita. Luulin, että mieheni on ainoa lajissaan.
Minkä nuorena oppii (holtittoman ja ajonopeuksista piittaamattoman ajotyylin mm.) niin sen vanhanakin taitaa.
Mihin ihmeeseen sitä on niin kiire ? Tai pitääkö sitä näyttää, että kyllä lähtee, nollasta sataan kiihtyy kuski ja auto. Hah.
Täällä lisää loistokuskeja, meitä on todellakin paljon. Osaamattomat pois liikenteestä, minulla on kiire sinne munne olen menossa.
Ei hätää, minulle vaimoni valittaa kun syön, juon, nukun, ripustan pyykkejä, täytän astianpesukonetta, vaihdan vaippaa, valitsen lapsille vaatteita, ajan autoa, teen lapsille aamupuuroa, iltapalaa, kylvetän lapsia, en tee mitään näistä ja joskus olen myös liian hyvällä tuulela. Kyllä se siitä.
Katso että miehesi syö ennen rattiin menoa. Kylläisenä ei jaksa raivota.
Mulle yksi tärkeimpiä asioita liikenteessä on pitää hermot kurissa .
Mutta mä olenkin oikeasti hyvä kuski, toisin kuin jotkut uhoojat täällä. Multa onnistuu jopa sellaiset yli-inhimilliset saavutukset kuin turvaväli ja vilkun käyttö.
Tehkää perässä, tunteilija-miehet.
N-52
Saisi olla gps paikantimet joka autossa jolla tulisi sakko samantien kun ajaa ylinopeutta.
Autoon voisi vaikka "kirjautua" ajokortilla niin sakko menisi oikealle henkilölle.
Korttiin tulisi siis joku siru jota leimaamalla auto käynnistyy ja sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies on varmasti juuri niitä, jotka ohittavat 50 km / h ylinopeudella mutkassa keltaisella viivalla. Harkitsen ajokameran ostamista ja sitten alan käräytellä noita poliisille.
Olen hänelle sanonut miljoona kertaa, että jos/kun poliisit pysäyttävät, niin kerron niille koko matkan ylinopeudet ja liikennerikkeet, että ottavat kortin pois.
Ihmettelenkin, miten maailmassa hän ei ole pahemmin sakkoja saanut tai peräkolaria ajanut. Joku päivä vielä kolahtaa..... uoh.Uskopa nyt että poliisia ei kiinnosta tuollaiset jutut pätkän vertaa. Tuossa ei ole mitään konkreettista mistä voisi sakon kirjoittaa. Puhuttelun voivat pitää mutta luuletko että häntä kiinnostaa kuunnella.
Hah, minä tunnen liikennepoliisiosaston johtoa ja voin kertoa, että ovat aika vannoutuneita työssään. Varmasti kiinnostaa sakottaa, jos ap:n mies saadaan kiinni itse teossa ja varmasti saadaankin, kun ap ymmärtää lopettaa varottamasta peltipoliiseista.
Suunnitteilla on oarhaillaan mm. uudistus, jossa joka puolelle tulee peltipoliiseja lisää ja kameroilla varustettuna ja tietokoneyhteys tunnistaa rekkarin ja ajajan ja jo 1 km/h ylinopeudesta tulee sakot ja ne lähtevät syylliselle automatisoidusti.
On taas luetun ymmärtäminen sitä luokkaa että meinaa itku tulla.... siis eijjumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla gps paikantimet joka autossa jolla tulisi sakko samantien kun ajaa ylinopeutta.
Autoon voisi vaikka "kirjautua" ajokortilla niin sakko menisi oikealle henkilölle.
Korttiin tulisi siis joku siru jota leimaamalla auto käynnistyy ja sammuu.
Se olisi joo ihana maailma elää, oi että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä teki tuota samaa. Kerran se lähti ajamaan takaa moottoritiellä toista autoa, kun meillä oli vauva kaukalossa. Toisen kerran sai huutoraivarin ruuhkassa länsiväylällä niin että läksin autosta ulos ja kävelin bussipysäkille. Ja ennenkuin kukaan alkaa nillittää, auto oli yhteisesti maksettu ja olisin itsekin voinut ajaa, vaan ei annettu.
Olipa hyvä, että aloitin tämän keskustelun. Tämmöset teiden kingit ovat kyllä tien päällä semmosia tappokoneita, ettei niiden kyytiin siis uskalla mennä edes kauppareissulle.
Miesten kommentit täällä ovat sitä luokkaa, että taisin sohaista muurahaispesää. Machokulttuuri elää ja voi hyvin tieliikenteessä.
noo ei voi kaikkia miehiä yleistää, eiköhän noi kommentit tule jonneilta jotka provoilee. Siltikin, ihmettelen tuota raivoamista, että mennään ihan äärimmäisyyksiin. Jahtaamista, nyrkit ja keskisormet heiluu ja on sitä tappeluitakin tullut.
Minä myönnän, että nopeuteni sahaa.
Tosin lähinnä silloin, kun joku tulee perseessä niin kiinni, että menee 80% keskittymisestä sen kyttäämiseen, että koska jysähtää.
Päästäisin mielelläni ohi nämä, mutta pysähtyminen esim. pysäkille on yllättävän vaikeaa kun turvaväli on se 2 metriä.
No vaikka siksi, että suurin osa ihmisistä on aivan helv*tin p*skoja kuskeja. Nämä hidastelijat aiheuttavat aivan hitosti vaaratilanteita.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siksi, että suurin osa ihmisistä on aivan helv*tin p*skoja kuskeja. Nämä hidastelijat aiheuttavat aivan hitosti vaaratilanteita.
Hidastelijoista pääsee nopeasti ohi käyttämällä kaasua. ;)
Enemmän ylinopeutta ajavat (15+ km/h) aiheuttaa vaaraa!
Jaahas, teitä samanlaisia ylinopeutta ajavia kuskeja on enemmänkin, niitä, jotka ovat sorateiden kuninkaita. Luulin, että mieheni on ainoa lajissaan.
Minkä nuorena oppii (holtittoman ja ajonopeuksista piittaamattoman ajotyylin mm.) niin sen vanhanakin taitaa.
Mihin ihmeeseen sitä on niin kiire ? Tai pitääkö sitä näyttää, että kyllä lähtee, nollasta sataan kiihtyy kuski ja auto. Hah.