Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjaimellisesti tiedän nyt et kuvilleni r*nkataan? Kaveri jäi rysän päält kiinni!! :D :D :D

Vierailija
09.07.2018 |

Taidan lopettaa somen! :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kääntäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi kii Ku tuli videopuheluu äänipuhelun siaan ja myöns sit et runkk** mun kuville ja ei oo kuulemma ainoo. :D

Suomentaisiko joku tämän? Mikä on tuo sia? Kuka on Ku?

Kiitos!

Tämä herra jäi kiinni soittaessaan minulle vahingossa videopuhelun äänipuhelun siaan. Hän myönsi tyydyttävänsä itseään minun kuvia katsellen, ja kertoi myös muiden tekevän samoin. :D

Ole hyvä!

Miten se sika liittyy äänipuheluun?

Ei tuossa sikaa mainita. Oli vain väärin kirjoitettu 'sijaan', mutta ei siitä sikaa saa väännettyä paitsi jos on itse näsäviisas vauvapalstalle postaileva emakko.

Vierailija
22/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kääntäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi kii Ku tuli videopuheluu äänipuhelun siaan ja myöns sit et runkk** mun kuville ja ei oo kuulemma ainoo. :D

Suomentaisiko joku tämän? Mikä on tuo sia? Kuka on Ku?

Kiitos!

Tämä herra jäi kiinni soittaessaan minulle vahingossa videopuhelun äänipuhelun siaan. Hän myönsi tyydyttävänsä itseään minun kuvia katsellen, ja kertoi myös muiden tekevän samoin. :D

Ole hyvä!

Miten se sika liittyy äänipuheluun?

Ei tuossa sikaa mainita. Oli vain väärin kirjoitettu 'sijaan', mutta ei siitä sikaa saa väännettyä paitsi jos on itse näsäviisas vauvapalstalle postaileva emakko.

Tai karju.

Eihän siitä tiennyt kumpaa siinä tarkoitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan lopettaa somen! :D

Teeppä se, maailma kiittää.

Vierailija
24/24 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla aika itsekästä. Täällä on jo moni kysynyt kuvan perään, ranteet valmiiksi lämmiteltyinä.

Voisiko nyt joko laittaa sen kuvan, tai vähintään kuvailla sitä kuvaa jotta pääsisimme runkkaamaan kuvallesi tai kuvasi kuvaukselle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän