Kirjaimellisesti tiedän nyt et kuvilleni r*nkataan? Kaveri jäi rysän päält kiinni!! :D :D :D
Kommentit (24)
Mä en käsitä tuota -lle -päätettä tuossa. Ei kenenkään kuville r*unkata vaan joidenkin kuvia katsellessa r*nkataan. TIetty jos se tyyppi on tulostanut sun kuvan ja räiskii siihen tai näyttöön niin sitten on eri juttu.
Eniwei, lopeta tuo sijamuotojen pahoinpitely.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän tuo kaveri n "kiinni jääminen" tapahtui niinkun käytännössä?
Lisäosa kertoi kuka kuvaani katsoi. Menin ikkunan takaa katsomaan, mitä siinä ohessa teki. Hyi iljetys sitä itsesaastutusta.
Jäi kii Ku tuli videopuheluu äänipuhelun siaan ja myöns sit et runkk** mun kuville ja ei oo kuulemma ainoo. :D
Ilmeisesti hauskaa olla muiden r*nkkumateriaalia ap, kun noin kovasti pitää nauruhymiöitä käyttää. No, kukin tyylillään.
Laitas muutama kuva tännekin niin katsotaan kasvaako tatti ulos housuista.
nillittäjä kirjoitti:
Mä en käsitä tuota -lle -päätettä tuossa. Ei kenenkään kuville r*unkata vaan joidenkin kuvia katsellessa r*nkataan. TIetty jos se tyyppi on tulostanut sun kuvan ja räiskii siihen tai näyttöön niin sitten on eri juttu.
Lopeta toi nillitys!
Oliko syntipukki pizzamiekkonen?
Vai kebabmiekkonen xD xD?? Ehe ehe.
Onko -ap- kumman sukupuolen edustaja?
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa somen! :D
Voitko laittaan sen runkatun kuvan tänne?
Ap on hiukan vajaalla kanootilla joella.
Vierailija kirjoitti:
Onko -ap- kumman sukupuolen edustaja?
Nonainen oon daa
nillittäjä kirjoitti:
Ap sanoi, että kuville rnnkataan kirjaimellisesti. Eikö se silloin tarkoita, että kuva on alla ja sille lasketaan lasti?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hauskaa olla muiden r*nkkumateriaalia ap, kun noin kovasti pitää nauruhymiöitä käyttää. No, kukin tyylillään.
Hauskaa oli Ku toinen jäi kiinni ja sitä nolotti ja eikä se oo mun Asia miutenkaa
Vierailija kirjoitti:
Jäi kii Ku tuli videopuheluu äänipuhelun siaan ja myöns sit et runkk** mun kuville ja ei oo kuulemma ainoo. :D
Suomentaisiko joku tämän? Mikä on tuo sia? Kuka on Ku?
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Tämä herra jäi kiinni soittaessaan minulle vahingossa videopuhelun äänipuhelun siaan. Hän myönsi tyydyttävänsä itseään minun kuvia katsellen, ja kertoi myös muiden tekevän samoin. :D
Ole hyvä!
kääntäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!Tämä herra jäi kiinni soittaessaan minulle vahingossa videopuhelun äänipuhelun siaan. Hän myönsi tyydyttävänsä itseään minun kuvia katsellen, ja kertoi myös muiden tekevän samoin. :D
Ole hyvä!
Miten se sika liittyy äänipuheluun?
Ja mitenhän tuo kaveri n "kiinni jääminen" tapahtui niinkun käytännössä?