PARAS kirja minkä olet lukenut
Jatkumoa Paskin lukemasi kirja -ketjulle. Nyt omia lemppareita kehiin! Saadaan muut vinkkejä kesälukemisiin 😊
Itsellä varmaan Okalinnut.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut niin paljon hyviä kirjoja, etten voi sanoa vain yhtä parasta, mutta tässä on joitakin, mitä nyt tulee mieleen:
- Margaret Atwood: Alias Grace
- Charlotte Brontë: Kotiopettajattaren romaani
- Emily Brontë: Humiseva harju
- Väinö Linna: Tuntematon sotilas & Täällä pohjantähden alla
- Jane Austen: Ylpeys ja ennakkoluulo
- Kazuo Ishiguro: Ole luonani aina
- Montgomery: Runotyttö-sarja
- Orwell: 1984
Tällä hetkellä minulla on kesken Haruki Murakamin 1Q84. Sen perusteella, mitä olen tähän mennessä lukenut, voin suositella kirjaa muillekin :)
Murakami <3
Vaikea valita yhtä. Tuhat loistavaa aurinkoa ja Sieluni kyyneleet ovat sellaisia, mitä luen uudestaan ja uudestaan koskaan kyllästymättä. Herättävät tunteita ja imaisevat mukanaan. Hemmetin hyviä - joskin myös rankkoja - lukukokemuksia, jotka laittavat ajattelemaan.
Sinuhe egyptiläinen. Äänikirjana vasta huomasin sen huumorin.
Vierailija kirjoitti:
Mihaill Bulgakov: Saatana saapuu Moskovaan
Colleen McCullough: Troijan laulu
Luiin alaasteella tuota daatana saapuuu moskovaaan ja kertomuksiaa moskovann konsevatorioosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colleen McCullough: Troijan lauluLuiin alaasteella tuota daatana saapuuu moskovaaan ja kertomuksiaa moskovann konsevatorioosta :)
Niiistä jotka selviisi niiin niistä tuli maaailman huippuja.
Kaikki Louise Erdrichin kirjat. Niitä luen aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colleen McCullough: Troijan lauluLuiin alaasteella tuota daatana saapuuu moskovaaan ja kertomuksiaa moskovann konsevatorioosta :)
Eii kyllä olin jo ylä asteella sillloin.
Asiat, jotka saavat sydämen lyömään nopeammin.
Sinä päivänä.
The fault in our stars.
Shusaku Endo; Vaitiolo
Mika Waltari: Ihmiskunnan viholliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta ala adteeella muistan kun teiin tutkielma formulakilpailiijoista. Muistaan kun selaailin sitä kirjaa niin v#ttu se oli käytännössä tätä sivu pari aina eteenpäin: ohjaaja kuoli,kuoli,kuoli,kuoli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta ala adteeella muistan kun teiin tutkielma formulakilpailiijoista. Muistaan kun selaailin sitä kirjaa niin v#ttu se oli käytännössä tätä sivu pari aina eteenpäin: ohjaaja kuoli,kuoli,kuoli,kuoli....
Tänääpäivänä ihmiseet eläää paljon pifempään ja se on ihan helvin hienoa.
Ponitalli-sarja on ihkua kevyttä kesäluettavaa tällaiselle hieman raskaammalle henkilölle, hihihi.
Pirjo Porvoost 157cm/184 kg