Uskallatko jättää vesipullon pyöränkoriin tms, kun menet kauppaan?
Nykyään kun ei tiedä mitä hulluja liikkuu, että uskaltaako pullosta enää hörpätä kun tulee kaupasta ulos.
Tähän asti olen mennyt riskillä ja jättänyt vesipullon koriin ja ottanut vettä, enkä ole vielä kuolut tai huumattu.
Kommentit (11)
Aika vainoharhanen saa olla että tollasia ajattelee.
En ole foliohattu, mutta kaikenlaisia kahjoja on liikkeellä. Eli en.
Mulla on aina reppu, en koskaan jätä mitään ylimääräistä pyörään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun ei tiedä mitä hulluja liikkuu, että uskaltaako pullosta enää hörpätä kun tulee kaupasta ulos.
Tähän asti olen mennyt riskillä ja jättänyt vesipullon koriin ja ottanut vettä, enkä ole vielä kuolut tai huumattu.
Juu et sä kuole siihen, mut ajattele kuitenkin että juot sitä sylkeä mitä sinne poissaollessasi laitan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen mennyt riskillä ja jättänyt vesipullon koriin ja ottanut vettä, enkä ole vielä kuolut tai huumattu.Juu et sä kuole siihen, mut ajattele kuitenkin että juot sitä sylkeä mitä sinne poissaollessasi laitan...
No niin. Tässä on tautiriskikin.
Vierailija kirjoitti:
Aika vainoharhanen saa olla että tollasia ajattelee.
En oo vainoharhanen vaan realisti.
Varo ei venettä kaada.- Tosin johan sanoin, että olen jättänyt pullonm ja juonut siitä, eli tiedostan riskin mutta en ole ryhtynyt varotoimiin.
Välillä
Varo voroa, koska ei vara venettä kaada.
Pullonkerääjät vie täydetkin pullot.
Multa vietiin joskus ruokakassit pyöränkoreista kun kävin apteekissa.
Kaksi täyttä kassia ja viikonlopun ostokset, toinen kassi etu-toinen takakorissa.
Toivottavasti sitten käytti varastamansa ruuat ja juomat kuka ne veikin. :(
Suomi on kyllä niin rehellisten ihmisten maa, että täällä kulkee miehetkin lompakko takataskussa. Ei tule koskaan mieleen, että joku varastais itseltä tai tekis jotain pahuuksia.
Mutta ehkä täytyy olla jo tarkempi.
No uskallan, aika foliohattu saa olla jos tollasta pelkää