Vittu kun on vaikeaa olla nainen
Mielensäpahoittajat menkää muualle. Tätä tunteenpurkausta ei kannata ottaa liian kirjaimellisesti, pakko on vaan päästä vähän vuodattamaan. Kiitos ja anteeksi.
Erittäin pintakuiva iho on melkein pahin vitsaus heti niiden heinäsirkkojen jälkeen. Helvetin vaikea löytää tarpeeksi hyviä (kosteuttavia) tuotteita ja iholle sopivia meikkejä. Voi vittu.
Hiukset. Kaikki varmaan ovat joskus tuskailleet hiustensa kanssa mutta luonnonkiharissa hiuksissa on helvetinmoinen duuni. Vaikea löytää tarpeeksi hoitavat tuotteet ja sitten se itse työ. Jos ohjelmassa on hiusten pesu niin silloin suihkussa menee n. 20 min. Hiusten kuivumiseen menee nopeat 2,5 h. (kiharien hiusten föönaus on kuin laukaus päähän). Helvetin vaikeat laitettavat ja hoidettavat. Teit niin tai näin niin lähes aina on kiharoiden tilalla on pörröpehko.
Rintsikoiden ostaminen. Voi vitun vittu. Hyvien rintsikoiden löytäminen on kuin jotain vitun geokätköilyä. Varsinkin on tuota varustusta on vähän runsaammin niin on helvetin hankala löytää oikeasti hyvin istuvia ja tukevia liivejä. Sama pätee urheiluliiveihin. Minkälaisille tisseille ne oikein tehdään? Eikö isorintaisten naisten ole tarkoitus urheilla ollenkaan?
Menkat. Yksi sana riittää.
Kommentit (6)
ah, but there are solutions!
Erittäin pintakuiva iho - on kieltämättä haastava ongelma. Suosittelen vichyn aqualia thermal -sarjaa niin, että kosteusvoiteen alla käytät sarjan omaa seerumia. Jos ihosi on todella kuivana, aloita sillä vähän rasvaisemmalla versiolla, jota itse käytän talvisaikaan. On myös mahdollista käyttää seerumia muiden kosteusvoiteiden alla, ja onhan niitä lähes joka sarjassa, mutta tämä ei ole kallis.
Hiukset - leikkaa vähän lyhyempi malli. Sellainen, joka saa vaikka pöörrööntyäkin.
Rintsikoiden ostaminen - minä teen niin, että menen liiviliikkeeseen (perineisteen, ei minkään yksittäisen merkin omaan), pyydän myyjää tuomaan sovitettavaksi kaiken mahdollisen ja ostan sitten kerralla 4-6 liivit. Maksaa kerralla muutaman satasen, mutta eipä tarvi köydä kuin kerran vuodessa. Mun koko on 75G-H tai 80F-G.
Menkat. Kuukuppi ja buranaa.
Anna ihon olla ilman tököttejä ja hanki ilmankostutin kämppään.
Nykyään on sallittua naisilla olla lyhyt tukkakin ja se onkin sitten paljon helppohoitoisempi.
Mene ilman ritsikoita.
Menkat lähtee itestään sitten keski-iässä.
Mitäs olet niin pinnallinen?