Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tympiikö viisareiden kääntely? EU kysyy kansalaisten mielipiteitä kesäajasta

Vierailija
09.07.2018 |

Komissio pohtii, mitä kesäajalle pitäisi tehdä. Sen mukaan järjestelyn terveysvaikutuksista ei ole yksiselitteistä näyttöä. https://yle.fi/uutiset/3-10290507
Käy kertomassa komissiolle mielipiteesi asiasta. Tuossa linkki suomenkieliseen lomakkeeseen: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/2018-summertime-arrangements?surve…
Itse olen viisareiden kääntelyä vastaan, mutta voit toki kertoa vääränkin mielipiteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii. Sekin tympii, että olen nyt muutaman päivän ajan yrittänyt päästä tuohon kyselyyn, ja aina ne sivut ovat olleet nurin.

Vierailija
2/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilyä koko kysely. Näperrellään ihan onnettomien pikkuasioiden kanssa ja kysytään niistä kansalaisten mielipidettä. Eivät uskalla kysyä mitään niistä oikeista, isoista asioista, vaan päättävät mitä globaalit suuryritykset käskevät niiden päättää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympii. Sekin tympii, että olen nyt muutaman päivän ajan yrittänyt päästä tuohon kyselyyn, ja aina ne sivut ovat olleet nurin.

Hei, nyt se onnistui! Jes!

Vierailija
4/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tympäse. Pidän siitä, kun syksyisin saa tunnin "lisäaikaa" ja keväisin päivät yhtäkkiä "pitenevät". Miksi kaikesta täytyy tehdä ongelma?

Vierailija
5/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tympäse. Pidän siitä, kun syksyisin saa tunnin "lisäaikaa" ja keväisin päivät yhtäkkiä "pitenevät". Miksi kaikesta täytyy tehdä ongelma?

Hyvä kysymys, sillä kesäaikaan siirtyminen on nimenomaan tehty ongelma, joka pitäisi poistaa.

Vierailija
6/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä aika kunhan ei tarvi veivata ees-taas kelloja.