Verhohullu
Hei
Mitä tämä on? Minulla on ollut noin 15 vuotta jonkinlainen pakkomielle verhoihin. Sitä ennen en ollut verhoista kiinnostunut, kunnes vaan yhtäkkiä koin, että verhothan on ihania ja aloin ostamaan kauheita määriä verhoja. Vaihtelin niitä ikkunaan tyyliin kerran viikossa ja verhokokoelmani paisui paisumistaan. Lisäksi selasin tuntikaupalla verhojen kuvia ja haaveilin uusista verhoista, vaikka olin juuri vaihtanut verhot. Onneksi jossain vaiheessa pystyin lahjoittamaan noin sadat verhot hyväntekeväisyyteen, mutta kyllä minulla vieläkin on isot varastot verhoja. Mikä häiriö on kyseessä?
Kommentit (6)
Kai se on joku keräilyyn hurahtaminen.
Apua, ihania kommentteja. Ootte kyllä upeita ihmisiä!! T. Ap.
No mun entinen työnantaja oli kans jonkin sortin verhohullu : ne piti joka huoneesta vaihtaa parin viikon välein, koska kyllästyi. Mutta kertakaikkiaan rasittavaa, ne oli pakko pestä, kuivattaa, silittää, pinota kaappiin vaan jotta ne voi taas parin viikon päästä ottaa uudestaan käyttöön. Ääk, ja se ripustaminen oli kaikista v.ttumaisin homma. Ihan oikeasti, kahden viikon välein. Ja aina katsottiin netistä uusia verhoja. Nimenomaan verhoja.
Mä keräilisin mielelläni lisää erilaisia pussilakanoita, mutta ne on nyt pannassa. Miehen mielestä meillä on jo liikaa.
Ihan verhohullu vaan. Täällä on hulluja joka lähtöön, niin kyllä yksi verhohullu sopii joukkoon.