Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aktiivisuusrannekesuosituksia?

Vierailija
08.07.2018 |

Olen hankkimassa aktiivisuusranneketta, mutta valikoimaa on aivan valtavasti ja jokaista mallia ylistetään myyvillä verkkosivuilla yksi toistaan upeammiksi. Olen myös tutkinut erilaisia testivoittajia /vertailuartikkeleita, mutta niistäkään mikään ei ole vastannut ihan sitä mitä etsin. Mitä te suosittelisitte?

Tärkeimpiä ominaisuuksia:
-Työni vaatii keskittymistä ja teen sitä paljon paikallaan. Ranneke ei saa ruveta värisemään kesken työn, että pitää liikkua, ettei keskittymiseni herpaannu. En myöskään halua ilmoituksia viesteistä tai puheluista.
- Haluan selvittää, mikä vaikuttaa unenlaatuuni, joka vaihtelee huomattavasti. Tarkka unen laatua ja pituutta mittaava ranneke siis tarpeen.
- En kuljeta puhelintani mukana maastojuoksulenkeillä, joten jonkinlainen trackeri rannekkeessa itsessään olisi kiva.
- Uin, joten vedenkestävyys siis olisi tärkeä ominaisuus.
- En halua rannekkeen asettavan haasteita tms. vaan luon itse liikuntaohjelmani.

Tunnistaako tästä joku oman loistavan aktiivisuusrannekkeensa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat trackerillä, siis matkaako haluat mitata? Osta joku halpa ja yksinkertainen, esim. Garmin Vivofit.

Vierailija
2/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat trackerillä, siis matkaako haluat mitata? Osta joku halpa ja yksinkertainen, esim. Garmin Vivofit.

Kyllä, lenkkien pituuksia haluaisin seurata. Metsälenkeillä ei pysty matkoja mittaamaan katsomalla teiden pituuksia, kun kaikkia pieniä polkuja ei löydy kartoilta, enkä aina juokse edes polulla. Ehdottamasi Garmin Vivofit vaikuttaa ominaisuuksiltaan hyvältä. On käytössäsikin toiminut luvatusti? Tulkitseeko oikein tekemisiäsi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lenkkien pituuksia haluaisin seurata. Metsälenkeillä ei pysty matkoja mittaamaan katsomalla teiden pituuksia, kun kaikkia pieniä polkuja ei löydy kartoilta, enkä aina juokse edes polulla. Ehdottamasi Garmin Vivofit vaikuttaa ominaisuuksiltaan hyvältä. On käytössäsikin toiminut luvatusti? Tulkitseeko oikein tekemisiäsi?

ap

Mulla on ollut kaksi vivofittiä, mallit 1 ja 3. Tuo kolmonen tällä hetkellä käytössä. Ihan hyvin toimivat, en oikein tiedä mitä tuolla tulkinnalla tarkoitat.

Vierailija
4/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on ollut kaksi vivofittiä, mallit 1 ja 3. Tuo kolmonen tällä hetkellä käytössä. Ihan hyvin toimivat, en oikein tiedä mitä tuolla tulkinnalla tarkoitat.

Lukiessani arvosteluja, on tullut vastaan kokemuksia että aktiivisuusranneke tulkinnut esimerkiksi sohvalla telkkarin katsomisen nukkumiseksi. Ja työssä, jossa kädet liikkuvat paljon, mutta työ istumatyötä, kertynytkin askelia. Eli laite ei ole osannut tulkita oikein.

Vierailija
5/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lukiessani arvosteluja, on tullut vastaan kokemuksia että aktiivisuusranneke tulkinnut esimerkiksi sohvalla telkkarin katsomisen nukkumiseksi. Ja työssä, jossa kädet liikkuvat paljon, mutta työ istumatyötä, kertynytkin askelia. Eli laite ei ole osannut tulkita oikein.

Jaa, ei minulle ole koskaan käynyt noin. T: tuo edellinen

Vierailija
6/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuukauden Garminin Vivosport. Siinä on myös gps-paikannin, joten toimii hyvin trackerinä. Tykkään kovasti. Tosin gps syö akkua nopeasti, mutta toisaalta en käytä sitä peruslenkeillä. Unesta seuraa myös rem-unta, mikä on mielenkiintoista.

Vierailija
7/7 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kuukauden Garminin Vivosport. Siinä on myös gps-paikannin, joten toimii hyvin trackerinä. Tykkään kovasti. Tosin gps syö akkua nopeasti, mutta toisaalta en käytä sitä peruslenkeillä. Unesta seuraa myös rem-unta, mikä on mielenkiintoista.