Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska vaimo- Eroko edessä?

Vierailija
08.07.2018 |

Olemme molemmat vaimon kanssa 37- vuotiaita ja meillä on 2v kaksoset. Ongelmana on se, että vaimo ja täysin saamaton laiska ihminen.
Vaimo on ollut kaksi vuotta kotiäitinä eikä hoida mitään muita kodinaskareita kuin ruuanteon ja hoitaa tietysti lapset.
Teen matkatyötä ja joka ikinen kerta, kun tulen reissusta kotiin, niin pyykit on pesemättä, ( ainoastaan lasten pyykit pesty) niin että vaatteet pursuaa pyykkikorista, keittiön pöydät ovat likaiset, astioita on kuivumassa altaassa, vaikka meillä on asianpesukone. Joskus hän siivoaa kyllä, mutta tekee sen todella huolimattomasti ja likaa jää vieläkin siivouksen jälkeen.
Vaimo haisee myös todella tunkkaiselta ja pesee kerran viikossa hiukset. Olen yrittänyt sanoa, että kävi useammin pesulla, mutta ei hän kuuntele.
Lisäksi ongelmana on vaimon lihavuus ja ruuan laatu. Vaimo on lihonut 30kg raskauden jälkeen ja syö joka viikonloppu pitsaa. Lapsille tekee myös 3krt viikossa rasvaisia ruokia. Mikä neuvoksi? En jaksa tätä enää..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on kotona kaksivuotiaiden kaksosten kanssa, hän ei ole työttömänä. 

Jää itse kotiin ja vaimo voi mennä reissutöihin. Katsotaan sitten ketä laiskottaa. 

Vierailija
62/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö vaimosi jotain yksitoikkoista työtä tai oliko töissä jotain ongelmia ennen perhevapaita? Siivosiko tai pitikö vaimo itsestään huolta ennen kaksosia? Minkälainen päivähoito teillä on vaihtoehtona kotihoidolle? Itse olen tehnyt osa-aikaisesti töitä sen vuoksi, etten raaski pitää lasta hoidossa 50 h/vko jos tekisin täyttä päivää (sis. työmatkat) vaikka viihtyisin töissä hyvin täydet tunnit. Mies ei meillä tosin hoida lasta edes lomilla ollessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää itse kotiin ja vaimo voi mennä reissutöihin. Katsotaan sitten ketä laiskottaa. 

Sohvalla makaaminen ei ole työntekoa. Vaimo reissutöihin? Ensinnäkään vaimon älykkyysosamäärä ei riittäisi tekemään päivääkään tekemään tätä työtä, mitä itse teen.

Niin kauan kun tiskit on kuivumassa, pyykit pesemättä, hygienia huolehtimatta, niin ei voi puhua kuin laiskuudesta.

Ennen kun rupesin reissuhommiin, niin tuo oli samanlaista menoa. Vaimo makasi sohvalla ja katsoi elokuvia. Itse hoidin kodin ja lapset. Vaimoa ei edes kiinnostanut leikkiä lasten kanssa.

Arvostan kotiäitiyttä työntekona silloin kun hommat hoituu, mutta niin kauan kun asiat ovat rempallaan eikä perusasioista huolehdita , niin en puhuisi työntekemisestä työnä ollenkaan.

Vierailija
64/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö vaimosi jotain yksitoikkoista työtä tai oliko töissä jotain ongelmia ennen perhevapaita? Siivosiko tai pitikö vaimo itsestään huolta ennen kaksosia? Minkälainen päivähoito teillä on vaihtoehtona kotihoidolle? Itse olen tehnyt osa-aikaisesti töitä sen vuoksi, etten raaski pitää lasta hoidossa 50 h/vko jos tekisin täyttä päivää (sis. työmatkat) vaikka viihtyisin töissä hyvin täydet tunnit. Mies ei meillä tosin hoida lasta edes lomilla ollessaan. 

Vaimo ei ole tehnyt töitä päivääkään sen jälkeen, kun täytti 30. Ei ole siivonnut eikä pitänyt itsestänsä huolta ennenkään.

Vierailija
65/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vaan ap, niin saat joka toinen viikko huolehtia lapsista ja omasta kodistasi oman vaatimustasosi mukaan. Ehkä se järjestely tekee sinut sitten onnelliseksi.

Vierailija
66/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla makaaminen ei ole työntekoa. Vaimo reissutöihin? Ensinnäkään vaimon älykkyysosamäärä ei riittäisi tekemään päivääkään tekemään tätä työtä, mitä itse teen.

Niin kauan kun tiskit on kuivumassa, pyykit pesemättä, hygienia huolehtimatta, niin ei voi puhua kuin laiskuudesta.

Ennen kun rupesin reissuhommiin, niin tuo oli samanlaista menoa. Vaimo makasi sohvalla ja katsoi elokuvia. Itse hoidin kodin ja lapset. Vaimoa ei edes kiinnostanut leikkiä lasten kanssa.

Arvostan kotiäitiyttä työntekona silloin kun hommat hoituu, mutta niin kauan kun asiat ovat rempallaan eikä perusasioista huolehdita , niin en puhuisi työntekemisestä työnä ollenkaan.

No mutta kultapieni, sittenhän tiedät mitä tehdä: eroa. 

Siinäkin on tietenkin oma vaivansa, mutta reippaana ihmisenä hoidat asian eikä tarvitse enää vinkua. 

Vierailija
67/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole tehnyt töitä päivääkään sen jälkeen, kun täytti 30. Ei ole siivonnut eikä pitänyt itsestänsä huolta ennenkään.

Mutta menit sitten kuitenkin naimisiin ja teit pari lasta naisen kanssa joka alusta saakka makasi haisevana sohvalla ja katsoi elokuvia?? Kenen älykkyysosamäärästä tässä nyt pitäisi olla huolissaan?

Vierailija
68/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta menit sitten kuitenkin naimisiin ja teit pari lasta naisen kanssa joka alusta saakka makasi haisevana sohvalla ja katsoi elokuvia?? Kenen älykkyysosamäärästä tässä nyt pitäisi olla huolissaan?[/quote

Sinun. Eiköhän se ole tullut selväksi jo AP: lle ja muille. Lopeta se analysointi ja keskity omaan elämään.

Vierailija
69/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ihania naisia. Voi hyvää päivää! Oikeen joukolla haukutaan täällä isää, joka pitää huolta asioista. Menkää itteennne nyt! Niin.. Minkä takia miehet eroaa nykyään HMM.. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan