Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska vaimo- Eroko edessä?

Vierailija
08.07.2018 |

Olemme molemmat vaimon kanssa 37- vuotiaita ja meillä on 2v kaksoset. Ongelmana on se, että vaimo ja täysin saamaton laiska ihminen.
Vaimo on ollut kaksi vuotta kotiäitinä eikä hoida mitään muita kodinaskareita kuin ruuanteon ja hoitaa tietysti lapset.
Teen matkatyötä ja joka ikinen kerta, kun tulen reissusta kotiin, niin pyykit on pesemättä, ( ainoastaan lasten pyykit pesty) niin että vaatteet pursuaa pyykkikorista, keittiön pöydät ovat likaiset, astioita on kuivumassa altaassa, vaikka meillä on asianpesukone. Joskus hän siivoaa kyllä, mutta tekee sen todella huolimattomasti ja likaa jää vieläkin siivouksen jälkeen.
Vaimo haisee myös todella tunkkaiselta ja pesee kerran viikossa hiukset. Olen yrittänyt sanoa, että kävi useammin pesulla, mutta ei hän kuuntele.
Lisäksi ongelmana on vaimon lihavuus ja ruuan laatu. Vaimo on lihonut 30kg raskauden jälkeen ja syö joka viikonloppu pitsaa. Lapsille tekee myös 3krt viikossa rasvaisia ruokia. Mikä neuvoksi? En jaksa tätä enää..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
22/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ kodin läheltä niin ehdit osallistua kodin arkeen.

Ota järki käteen!

Minun pitäisi mielestäsi irtisanoutua työstäni tuon saamattoman ihminen takia?

Työkavereillani on kaikilla vaimot eikä tällaista ongelmaa ole heillä. Työlläni ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Vaimoni on myös sanonut, ettei aio mennä töihin. Pakkohan jollain on elää.

Köyhän ei kande lisääntyä. Mene vasektomiaan ettei tule lisää mänttejä tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se emakko!

Samaa mieltä

M 34

Vierailija
24/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Nai firmasta hehkeä sihteeri. Tee lisää lapsia. Ja kas, olet taas samassa jamassa. ☺

Suosittelen vasektomiaa.

Vierailija
25/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnössö

Vierailija
26/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa niin vuoroviikoin pääset kokeilemaan ihanuutta.

Vierailija
27/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat vaimon kanssa 37- vuotiaita ja meillä on 2v kaksoset. Ongelmana on se, että vaimo ja täysin saamaton laiska ihminen.

Vaimo on ollut kaksi vuotta kotiäitinä eikä hoida mitään muita kodinaskareita kuin ruuanteon ja hoitaa tietysti lapset.

Teen matkatyötä ja joka ikinen kerta, kun tulen reissusta kotiin, niin pyykit on pesemättä, ( ainoastaan lasten pyykit pesty) niin että vaatteet pursuaa pyykkikorista, keittiön pöydät ovat likaiset, astioita on kuivumassa altaassa, vaikka meillä on asianpesukone. Joskus hän siivoaa kyllä, mutta tekee sen todella huolimattomasti ja likaa jää vieläkin siivouksen jälkeen.

Vaimo haisee myös todella tunkkaiselta ja pesee kerran viikossa hiukset. Olen yrittänyt sanoa, että kävi useammin pesulla, mutta ei hän kuuntele.

Lisäksi ongelmana on vaimon lihavuus ja ruuan laatu. Vaimo on lihonut 30kg raskauden jälkeen ja syö joka viikonloppu pitsaa. Lapsille tekee myös 3krt viikossa rasvaisia ruokia. Mikä neuvoksi? En jaksa tätä enää..

Lapsille kolme kertaa viikossa rasvaisia ruokia? Oikeinko olet laskenut?

Vierailija
28/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eikö pikkuvaimolla palvelu pelaakaan, kun urho saapuu kotiin?

Laitapa essu eteen ja näytä vaimolle miten huushollia ja lapsia hoidetaan. Pari viikkoa niin että vaimo lähtee päiväksi pois ja sinä hoidat kodin. 

Minun eksäni oli kotihoidon tuella kotona kuopuksen kanssa, ja arvaapa mitä tyyppi teki. Ilmoitti että hänen työnsä on lapsen hoito ja minä sain palkkatyön jälkeen hoitaa räjähtäneen huushollin. Lastenkin kanssa olisi pitänyt ehtiä olla. Kun olin esikoisen kanssa kotona, miehen ei tarvinnut edes ajatella mitään kotitöitä. Niin ei vaan mene tasan näiden ukkojen kanssa. Parempi olla ilman.

Vierailija
29/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota.

Saa se vaimokin sitten levätä joka toinen viikko. Ja voi silloin hoitaa itseään parempaan kuntoon ja kotiaan siistimmäksi.

Toinen vaihtoehto on lastenhoidon ja kotitöiden taakan jakaminen. Voisit palkata vaikka siivoojan tai lastenhoitoapua.

Oletko edes koskaan antanut vaimolle mahdollisuutta nukkua univelkojaan pois?

Vierailija
30/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsille tekee myös 3krt viikossa rasvaisia ruokia" haisee rovolle

Vierailija
31/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo noinkaan voi olla joten keskustelu paikallaan.

Jos mies hankkii rahat taloon, niin tarvitseeko hänen myös kotihommat hoitaa?

Ei minun mielestäni.

Vierailija
32/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on myös reissuhommissa eikä todellakaan ole tuollainen epäsiisti koti. Pyöräillään lasten kanssa, käydään retkillä ja lapset harrastaa jalkapalloa. Siivoukset, pyykinpesut ym. Teen kaksi kertaa viikossa. Jätä vaimoa AP. Kuka tahtoo elää epäpuhtaudessa?

Haha.

Väität että koti on siisti, vaikka siivoat vain kaksi kertaa viikossa. Lapsiperheessä.

Kokemukseni mukaan koti pysyy pienten lasten kanssa siistinä n. 15 minuuttia siivoamisen jälkeen. Sitten näyttää jo siltä kuin ei olisi koskaan siivottu.

Jos haluaa että koti pysyy siistinä, niin sitä pitää siivota koko ajan.

Koululaisten kanssa tuo 2 kertaa viikossa riittää mainiosti.

Teinien kanssa on sitten paljon helpompaa.

Vierailija
33/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on näitä laiskoja vaimoja. Otin meidän 3 lasta mukaan (nuorin on 3v) ja lähdin viikoksi sukuloimaan jotta vaimo saa vähän ”omaa aikaa”. Kivasti meni.

No pari päivää sen jälkeen kun olin tullut kotiin niin vaimo motkotti että kylpyhuone pitäisi pestä. Kysyin että miksi et tehny sitä kun olin reissussa? Vastaus oli että en ehtinyt kun piti ottaa aurinkoa ja se on sun homma!

Vierailija
34/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perheen vapaamatkustaja.

Komppaan tätä. Ap:n on turha jäkättää kun on jättänyt vaimonsa  käytännössä yksinhuoltajaksi vailla mahdollisuutta täyspäiseen aikuiseen seuraan ja omaan aikaan.

Vierailija
35/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs omaishoitaja vaimosi on? Sinä olet perheen toinen aikuinen elä sen mukaan, ei koti oo miehelle täyshoitola

Vierailija
36/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän että ihminen voi olla masentunut, mutta sitten on näitä jotka on puhtaasti vain laiskoja, ”koti pitää näyttää asutulta” ja joita on passattu kotona. Yksi kaveri halusi ihan pakosti omakotitalon. Oli pakko saada, oli se mistä oli haaveillut kuulemma aina. Nyt elää siellä kuin asuisi kotona edelleen ja vanhemmat matkoilla: piha hoitamatta ja ollut jo vuosia. Jos tekee jotain ruokaa, leipoo jne. niin jättää kaikki sotkut ja tiskit niille sijoilleen, leipomukset jää pöydälle jne. Miehensä kanssa tappelevat kumman vastuulla on siivota, kaverini mielestä miehen koska ”hän kuitenkin tekee ruuan ja käy kaupassa”. Mies tekee siis myös reissuhommia jonkinverran, eli jos Rva leipoo tiistaina iltapäivällä niin ne sotkut + leipomukset odottaa sit keskiviikkoon siinä kunnes mies tulee kotiin. Saattaa toki nostaa kylmään yöksi, mutta siis pannu —> jääkaappiin, ei mihinkään rasiaan tai suojaan. Ja kyse siis ihan aikuisista ihmisistä, ei teineistä.

Vierailija
37/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka eivät ole hoitaneet lapsia yksin eivät tajua mitä on pyörittää huushollia ja kaitsea lapsia itsekseen. Oma mies on myös töiden takia paljon poissa kotoa, ja vauvavuoden jälkeen toinen vuosi kotona oli todella raskasta, töihin paluu pelasti täydeltä hermoromahdukselta. Talo on meilläkin siivoton, koska vaikka käyttäisin kokonaisen päivän tavaroiden järjestelyyn, vessojen pesuun, imurointiin, lattioiden luuttuamiseen ja pyykin pesuun, siisteys kestää korkeintaan puoli päivää. Viimeksi viikko sitten itkin itsekseni, kun olin käyttänyt paljon aikaa siihen että järjestin yläkerran niin että siellä mahtuu imuroimaan ja siirryin laittamaan alakertaa kuntoon, lapsi meni yläkertaan ja vartissa oli siellä itsekseen ehtinyt tyhjentämään pari laatikkoa, heittelemään sohvan tyynyt lattialle ja repimään lakanan vuoteesta majaleikkiä varten. Ja kysymys vain yhdestä lapsesta. Pidemmän päälle on todella turhauttavaa ja on aivan järjettömän vaikeata löytää motivaatiota siivoamiseen kun lapsi ja koirat sotkevat heti uudestaan. Ja siivoaminen itsessään on jo vaikeata, kun pitää yhtäaikaa miettiä ja tehdä seuraavaa ruokaa, seurata lapsen tekemisiä, auttaa milloin missäkin asiassa, tyhjentää pottaa jne. Olen aina pitänyt siivoamisesta, ja haaveilen että vielä joskus saan keskittyä siivoamiseen ilman jatkuvia keskeytyksiä, ja että voisin nauttia työni tuloksista edes sen yhden päivän...

Eipä muakaan kotona ollessa kiinnostanut käyttää aikaa omaan ulkonäköön. Ei lapsi siitä välitä onko äidillä hiukset puhtaat vai ei. Pullakahvit lapsen päiväunien aikaan oli pitkään ainut rentouttava hetki päivässä. Lapsen kanssa kaksin on vaikea keksiä sellaista tekemistä mistä itse aidosti nauttisi. Herkuttelu on helppoa lapsen kanssa kotonakin, lenkille lähtö yhden tai kahden, rattaissa rimpuilevan ja tylsistyvän lapsen kanssa ei. Sitä paitsi rattaiden työntäminen vain jumiuttaa hartiat eikä vastaa lähellekään oikeata lenkkeilyä. Tuttavien soittamista läpi yhden lenkin tai kuntosalireissun takia ei jaksa pidemmän päälle.

Vaimosi on todennäköisesti miettinyt eroa jo ennen sinua. Huolestu oikeasti siinä vaiheessa kun vaimo on huoliteltuna kotona kun sinä olet töissä. Itse laihduin lähemmäs 10 kg teinivuosiakin hoikempaan kuntoon kun töissä oli pientä vispilänkauppaa...

Vierailija
38/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on myös reissuhommissa eikä todellakaan ole tuollainen epäsiisti koti. Pyöräillään lasten kanssa, käydään retkillä ja lapset harrastaa jalkapalloa. Siivoukset, pyykinpesut ym. Teen kaksi kertaa viikossa. Jätä vaimoa AP. Kuka tahtoo elää epäpuhtaudessa?

Haha.

Väität että koti on siisti, vaikka siivoat vain kaksi kertaa viikossa. Lapsiperheessä.

Kokemukseni mukaan koti pysyy pienten lasten kanssa siistinä n. 15 minuuttia siivoamisen jälkeen. Sitten näyttää jo siltä kuin ei olisi koskaan siivottu.

Jos haluaa että koti pysyy siistinä, niin sitä pitää siivota koko ajan.

Koululaisten kanssa tuo 2 kertaa viikossa riittää mainiosti.

Teinien kanssa on sitten paljon helpompaa.

Menikö yh- mammalla tunteisiin noin kovaa?

Vierailija
39/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ei varmaankaan tilannut kaksosten yksinhuoltajuutta, kun sinä teet reissuhommia. Ei varmaan myöskään arvostelevaa k-päätä joka sieltä reissusta kotiin palaa. 

Minun neuvoni: ota ero ja päästä exä edes joskus vapaalle. 

Vierailija
40/69 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka eivät ole hoitaneet lapsia yksin eivät tajua mitä on pyörittää huushollia ja kaitsea lapsia itsekseen. Oma mies on myös töiden takia paljon poissa kotoa, ja vauvavuoden jälkeen toinen vuosi kotona oli todella raskasta, töihin paluu pelasti täydeltä hermoromahdukselta. Talo on meilläkin siivoton, koska vaikka käyttäisin kokonaisen päivän tavaroiden järjestelyyn, vessojen pesuun, imurointiin, lattioiden luuttuamiseen ja pyykin pesuun, siisteys kestää korkeintaan puoli päivää. Viimeksi viikko sitten itkin itsekseni, kun olin käyttänyt paljon aikaa siihen että järjestin yläkerran niin että siellä mahtuu imuroimaan ja siirryin laittamaan alakertaa kuntoon, lapsi meni yläkertaan ja vartissa oli siellä itsekseen ehtinyt tyhjentämään pari laatikkoa, heittelemään sohvan tyynyt lattialle ja repimään lakanan vuoteesta majaleikkiä varten. Ja kysymys vain yhdestä lapsesta. Pidemmän päälle on todella turhauttavaa ja on aivan järjettömän vaikeata löytää motivaatiota siivoamiseen kun lapsi ja koirat sotkevat heti uudestaan. Ja siivoaminen itsessään on jo vaikeata, kun pitää yhtäaikaa miettiä ja tehdä seuraavaa ruokaa, seurata lapsen tekemisiä, auttaa milloin missäkin asiassa, tyhjentää pottaa jne. Olen aina pitänyt siivoamisesta, ja haaveilen että vielä joskus saan keskittyä siivoamiseen ilman jatkuvia keskeytyksiä, ja että voisin nauttia työni tuloksista edes sen yhden päivän...

Eipä muakaan kotona ollessa kiinnostanut käyttää aikaa omaan ulkonäköön. Ei lapsi siitä välitä onko äidillä hiukset puhtaat vai ei. Pullakahvit lapsen päiväunien aikaan oli pitkään ainut rentouttava hetki päivässä. Lapsen kanssa kaksin on vaikea keksiä sellaista tekemistä mistä itse aidosti nauttisi. Herkuttelu on helppoa lapsen kanssa kotonakin, lenkille lähtö yhden tai kahden, rattaissa rimpuilevan ja tylsistyvän lapsen kanssa ei. Sitä paitsi rattaiden työntäminen vain jumiuttaa hartiat eikä vastaa lähellekään oikeata lenkkeilyä. Tuttavien soittamista läpi yhden lenkin tai kuntosalireissun takia ei jaksa pidemmän päälle.

Vaimosi on todennäköisesti miettinyt eroa jo ennen sinua. Huolestu oikeasti siinä vaiheessa kun vaimo on huoliteltuna kotona kun sinä olet töissä. Itse laihduin lähemmäs 10 kg teinivuosiakin hoikempaan kuntoon kun töissä oli pientä vispilänkauppaa...

Kyllä joku saa elämästä vaikeaa..olisiko kannattanut miettiä lasten tekoa, kun ei edes perusasioista saa rutiineja ilman itkua ja tuskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi