Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lasten hoito enemmän äidin vastuulla?

Vierailija
28.04.2006 |

Tuli mieleen kommentista, jonka joku antoi tuohon vanhempien alkoholinkäyttökeskusteluun.

Miten teillä on tilanne yleensä? Ja miten sen pitäisi olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita sitä että se on oikein, mutta varsinkin pienten lasten hoito jää enemmän äidin vastuuksi ihan käytännöllisistä syistä.

Vierailija
2/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja minä pääasiassa hoidan heidät ja kodin. Isä leikkii, ulkoilee, lukee kirjoja lasten kanssa. Näin on hyvä meille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät paljon enemmän kuin mitä mulla ikinä mielenkiintoa riittää. Vauva-aikana taas lapset oli pääasiassa mun vastuulla, mies vähän vierasti vauvanhoitoa, vaikka totta kai vuorollaan vaihtoi vaipat ja kylvetti. Se on jotenkin luontevampaa äidiltä se vauvan hoito. Nyt taas roolit on vaihtuneet jollain tapaa. Hyvä näin, että mies osallistuu ihan omaehtoisesti.

Vierailija
4/4 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi on opetettu ihan alusta saakka myös juomaan pullosta, joten minun tissien ei tarvitse olla vauvan lähellä koko aikaa. Eli mies pärjää vauvankin kanssa hyvin!

Toki minä kotiäitinä otan suuremman vastuun lasten hoidosta, kun mies on töissä. MUtta mies on hyvin lapsirakas ja hyvä isä, joka hoitaa/huolehtii/kasvattaa lapsia yhtä hyvin/paljon kuin minä.

Mun mielestä, kun lapsia halutaan ja sellainen saadaan, pitäisi sen hoidon mennä aikalailla 50% molemmille. Koska kai se lapsi on yhteinen projekti, eikä vain ainoastaan äidin.