Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko enemmän pettynyt vai iloinen, jos

Vierailija
08.07.2018 |

saisit opiskelupaikan viimeisestä hakukohteestasi ja saisit selville, että pisteesi riittivät sinnekin nipin napin - alimmat mahdolliset pisteet? Olisitko silti iloinen? Vai pettynyt? Ottaisitko opiskelupaikan vastaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iloinen tietenkin opiskelupaikasta.

Vierailija
2/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä pettynyt. Mutta pääsinkin itse ensimmäisellä yrittämällä ensisijaisesti haluamaani lääkikseen. :) Mikä opiskelupaikka sulla kyseessä, jos saa kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi N iloinen. Se on jälkeenpäin ihan sama, millä marginaalilla opiskelemaan pääsee, kunhan pääsee.

Vierailija
4/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että pääsee opiskelemaan - iloinenhan siitä pitää olla! Kenellekään ei tarvitse kertoa, millä pistemäärällä pääsi sisään.

Vierailija
5/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa opiskelijaryhmässä on joku, joka pääsi sisään korkein pistein, ja toinen, jonka pisteet olivat pienimmät. Mistään pistemääristä ei kuitenkaan opiskelun alkamisen jälkeen puhuta, sillä sillä ei ole enää siinä vaiheessa mitään merkitystä. Ainoastaan opiskelun aikainen menestys ratkaisee jatkossa.

Vierailija
6/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa opiskelijaryhmässä on joku, joka pääsi sisään korkein pistein, ja toinen, jonka pisteet olivat pienimmät. Mistään pistemääristä ei kuitenkaan opiskelun alkamisen jälkeen puhuta, sillä sillä ei ole enää siinä vaiheessa mitään merkitystä. Ainoastaan opiskelun aikainen menestys ratkaisee jatkossa.

Tämä! Ja nuo pistemääräthän eivät kerro juuri mitään - joku loistaa todistusvalinnassa, joku kirjallisissa kokeissa ja joku sitten suullisissa valintakokeissa. Tuurista kiinni, kenelle sitten sattuu minkäkinlaiset kokeet. Kirjallisilla taidoilla pärjää todennäköisesti opiskelussa, suullisia taitoja saattaa sitten tarvita taas enemmän työelämässä.

Vierailija
7/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
8/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kyllä pettynyt. Mutta pääsinkin itse ensimmäisellä yrittämällä ensisijaisesti haluamaani lääkikseen. :) Mikä opiskelupaikka sulla kyseessä, jos saa kysyä?

Kysymyksen laatija ei ole mainitun kaltaisessa tilanteessa tällä hetkellä :) itsellänikin alkaa toinen vuosi lääkiksessä.

T. Ap

Vierailija
9/10 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se viimeinen hakukohde olisi mieluinen niin totta kai olisin iloinen. Ihan sama millä pisteillä pääsee kunhan vaan pääsee.

Vierailija
10/10 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen laatija ei ole mainitun kaltaisessa tilanteessa tällä hetkellä :) itsellänikin alkaa toinen vuosi lääkiksessä.

T. Ap

Tällä hetkellä? Entä hakiessasi? :)