Thai-poikien pelastaminen aloitetaan - alue eristetty
Nyt alkaa tapahtua. Pelastustoimiin kuulumattomat poistettu alueelta.
Kommentit (2093)
Käsitykseni mukaan on alkanut sataa ja siksi pelastustoimet alkavat. Korjatkaa jos olen väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan on alkanut sataa ja siksi pelastustoimet alkavat. Korjatkaa jos olen väärässä?
Voit olla huoleti. Korjataan taatusti.
Onko Muskin sukellusvenettä näkynyt?
Sukellusta yritetään? Todella pelottavaa.
4 pelastusryhmän jäsentä on loukkaantunut.
He lipesivät vuorella etsiessään otollisia porauskohtia. Yhden vammat ovat vakavat.
Happitaso on edelleen huono. Mikko Paasi arvioi, että pojat eivät voi elää luolassa enää kauan.
Pahalta vaikuttaa.
Miksi YLE:n toimittaja meni onnettomuuspaikalle? Onko paikalla jotkut juhlat vai mitkä. Huonoa harkintaa YLE:ltä lähettää toimittaja paikalle. Muiden medioiden edustajia on paikalla ihan riittämiin.
Nyt jännittää.
Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä uhreja tule lisää.
Vierailija kirjoitti:
Näin käsitin itsekin.
Kamala tilanne. Huonoista vaihtoehdoista vain huonoja..
Jos pitäisi jotain veikata niin 4-5 pojalle käy huonosti. Valtavat paineet sukeltajilla kun poika alkaa rimpuilla otteessa ja pitää sitten väkisin yrittää raahata. Sitten palata luolaan ja salata lopputulos ja yrittää toisen pojan kanssa.
Noi sukeltajat uhraavat ehkä elämänsä tässä ja ovat jo sankareita.
Rauhallinen Mikko Paasi oli haastattelussa silmin nähden hermostunut. Hän myönsi, että nukkuminen on jäänyt viime päivinä vähiin. Varusteiden huoltoon kuluu paljon aikaa.
Osa pojista kieltäytyy sukeltamasta.
Vierailija kirjoitti:
Osa pojista kieltäytyy sukeltamasta.
Miten niin?
Yksi sukeľtajista ilmeisesti lääkäri, jolla paljon kokemusta luolasukeltamisesta.
Pojat voivat ehkä kävellä ulos? Eivät joudu sukeltamaan lainkaan? Täh? Hienoa, jos näin on. Nyt en ymmärrä kuitenkaan tätä uutista, että miten olisi mahdollista aiemmin uutisoidun valossa.
Vierailija kirjoitti:
Pojat voivat ehkä kävellä ulos? Eivät joudu sukeltamaan lainkaan? Täh? Hienoa, jos näin on. Nyt en ymmärrä kuitenkaan tätä uutista, että miten olisi mahdollista aiemmin uutisoidun valossa.
Vedenpinta laski eilen jopa 30 cm, ja toki tänään edelleen pumpataan. Mutta pitää muistaa, että lapset ovat heikossa kunnossa joka tapauksessa. Pahin ja ahtain paikka on siinä ihan lähimpänä poikien sijaintia, eikä siitä ole moni pelastaja tullut läpi. Kamalinta olisi, jos joku jäisi siihen jumiin ja tukkisi ulospääsyn kaikilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma jos näin on. Pojat pääsee katsomaan jalkapallon loppuottelua. Tosin väärin palkita "pahantekijöitä".
Ole itse pari viikkoa syömättä pimeässä luolassa hapenpuutteessa ja katsotaan sitten, mikä on vointisi ja kiinnostaako lähteä loppuotteluun.
Nyt alkaa jännittää todella!!
Toivon kaikkea hyvää ja että heidät saataisiin ulos sieltä turvallisesti.