Tulee paha mieli kun seuraa näitä ihmisten vappu valmisteluita!
Ite oon lähes aina kaikki juhlapyhät töissä joulua ja juhannusta lukuunottamatta, ne meillä on sentään vapaata! Olis niin kiva touhuta muksujen kanssa kaikkea leipoa ja koristella mut minkäs teet kun aattona ja vapunpäivänä on molempina yövuorot! Mulle suurin lahja olis tällä hetkellä päivätyö jota ei tunnu mistään löytyvän... tiedän että maailmassa on suurempiakin murheita, mutta harmittaa silti...
Kommentit (8)
sanoen kaikki viikonloput ja pyhät menee melkeinpä työn merkeissä...jaksamista ap:lle teidän mistä puhut.
ette voisi koristella, syödä munkkeja tms. Et kai kuitenkaan yövuoron jälkeen koko päivää nuku?
Mielikuvitus käyttöön!
Onneks sentään aattona voi juhlia lasten kanssa ennen ku lähden töihin. Mutta perinteinen vappupäivän torikierros jää kyllä väliin.
mulla on tänään 11,5h töitä huomen onneks vaan päiväl reilu 6 tuntia ja aattona yövuoro. Et menee vappu näinkin. Tähän on jo tottunu.
juu mulla vaan noi yövuorot vie niin voimat etten jaksa juuri mitään ylimääräistä ja tuntuu et lapsilta jää väliin ne kaikki kivat jutut joita meillä kotona tehtiin esim. vappuna... No onnex isovanhemmat jaksaa vielä hössöttää ja lupaan itselleni että jotain päivätyötä on pakko saada ens vappuun mennessä! Hyvää vappua kuitenkin kaikille!=) AP
Päivätyöläisen arkea on se, että lapset kello 7.30-16.30 viisi päivää viikossa hoidossa. :(
koko ajan enkä oikeen koskaan jaksa tehdä mitään kivaa lasten kanssa joten musta sekin on aika huono asia...lapset on jo 6v ja 3,5v joten uskon että selviäisivät jo pitkistä hoitopäivistä kun viihtyvät nytkin hoidossa todella hyvin! Niin ja siis yövuorojenkin jälkeen ovat hoidossa 16.30 asti joten saisin kyllä nukkua jos vaan saisin nukuttua=(
Ok, sunnuntailisät juoksevat, mutta luopuisin niistä koska tahansa, jos saisin olla kotona muun perheen kanssa.