Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää lapsia uuden miehen kanssa?

Vierailija
06.07.2018 |

Minkälaisia kokemuksia kun miehellä on jo pari lasta, onko ihmiset yleensä innostuneita uusista lapsista uuden puolison kanssa?

Miten entiset puolisot suhtautunut?
Entä lapset? Minkälaisia ikäeroja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkurilapsi<3

Vierailija
2/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ankkurilapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on järjetön vauvakuume, niin tällä hetkellä jokainen mies joka "ei ole varma haluaako lapsia/lisää lapsia" on ehdoton nounou. Ja kun tapaan miehiä joilla on jo lapsia ja jos tiedän ja näen että ovat hyviä isiä, se on niin 100% turn on. Tietääköhän sinkkuisät tämän?

Vierailija
4/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on järjetön vauvakuume, niin tällä hetkellä jokainen mies joka "ei ole varma haluaako lapsia/lisää lapsia" on ehdoton nounou. Ja kun tapaan miehiä joilla on jo lapsia ja jos tiedän ja näen että ovat hyviä isiä, se on niin 100% turn on. Tietääköhän sinkkuisät tämän?

Joku alapeukutti :D

Vierailija
5/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia kun miehellä on jo pari lasta, onko ihmiset yleensä innostuneita uusista lapsista uuden puolison kanssa?

Miten entiset puolisot suhtautunut?

Entä lapset? Minkälaisia ikäeroja?

Minä olen enemmän kuin tyytyväinen, ettei minun vanhemmat tehneet uusien puolisoiden kanssa lapsia. En halua sisarpuolia. Tein tämän selväksi silloin kahdeksan vuotiaana. He eivät olisi olleet minun sisaruksia.

Vierailija
6/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kalvaa jos haluaa lapsen ja vain miehellä on....Jos ei halua lapsia niin statuksen vuoksi sitä on typerää tehdä.(ankkurilasta).

Vierailija
7/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ankkurilapsi?

Lapsi, jonka kuvitellaan sitovan perhe yhtenäiseksi.

Vierailija
8/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo eikös sitä sanota että vauvahaave lähtee siitä uuden suhteen rakkaudesta ja halutaan sitten saada tämän ihanan uuden puolisonkin kanssa lisää lapsia :)

Vierailija
9/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa ei onnistuisi. Vasektomia tehtiin kun ex-vaimon kanssa lapsiluku oli täynnä. En halua mitään toisen kierroksen lapsia ja sotkuista perinnönjakoa tulevaisuudessa.

Vierailija
10/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei onnistuisi. Vasektomia tehtiin kun ex-vaimon kanssa lapsiluku oli täynnä. En halua mitään toisen kierroksen lapsia ja sotkuista perinnönjakoa tulevaisuudessa.

Hyvä asenne. Ei niitä lapsia tarvitse joka suhteeseen tehdä. Lapset eivät paranna suhdetta tai yhteisten lasten puuttuminen tee siitä vähemmän arvokasta.

Itse kävin steriloitavana avioeron jälkeen kun tuli uusi lupaavanoloinen suhde ja haluan nauttia seksistä tämän miehen kanssa ilman kumia vailla pelkoa raskaudesta. Uudella miehellä ei ole lapsia ja minulla on tarpeeksi monta enkä edes haluaisi ottaa riskiä, että saattaisin joutua tilanteeseen, että ero tulee ja olisi jo kahden miehen lapsia yksin huolehdittavana.

Vierailija
11/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tekemättä eri kumppanien kanssa kiireellä lapsia. Ihan hullulta tuntuu, että joidenkin niitä lapsia pitää olla hankkimassa, kun vuottakaan ollut yhdessä. Ihastumisvaihe vielä päällä eikä kumppania tunne kunnolla, erittäin suuri riski, että suhde kariutuu.

Vierailija
12/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monessa tilanteessa paras jättää uudet lapset väliin. Itsellä kuitenkin positiivinen kokemus asiasta. Miehellä oli ennestään pari lasta, minulla ei. Muutimme miehen kanssa rauhassa yhteen, annoimme lasten tottua tilanteeseen, menimme naimisiin ja lopulta saimme yhden yhteisen lapsen. Lapsille kerrottiin asiasta ajoissa, jotta ehtivät sulatella asiaa rauhassa. Pari kertaa tuli joku "huono" kommentti minun raskausaikana, mutta sitten lapsia kuunneltiin ja asioista keskusteltiin. Tärkein oli tehdä selväksi, että isä rakastaa heitä vähintään yhtä paljon kuin ennenkin, vaikka uusi vauva tuleekin. Ja he ovat minullekin aivan yhtä rakkaita kaikesta huolimatta (minulla ja lapsilla siis erittäin lämpimät välit). Isossa roolissa on ollut myös miehen ex (lasten äiti), joka on ollut yhteistyökykyinen, ei ole puhunut lapsille pahaa ja on antanut lasten olla meillä niin paljoin kuin ovat itse halunneet (eli vähintään puolet viikosta joka viikko).

Kun vauva sitten syntyi, lapset kävivät monta kertaa päivässä meitä synnärillä katsomassa ja toivat pehmoleluja ja suklaata :) Ja kotona ovat seuranneet silmä kovana vauvan hoitamista ja hänen kehittymistään. Ja tietysti ovat pitäneet sylissä, syöttäneet ja työntäneet vaunuja. Ja puhuvat itsestään isoveljinä ja -siskoina, mitään puolikkaita ei meillä ole ollut.

Tietenkään ei voi tietää, miten asiat ovat vaikka viiden vuoden päästä, mutta tällä hetkellä onneksi kaikki on paremmin kuin hyvin.

Vierailija
13/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monessa tilanteessa paras jättää uudet lapset väliin. Itsellä kuitenkin positiivinen kokemus asiasta. Miehellä oli ennestään pari lasta, minulla ei. Muutimme miehen kanssa rauhassa yhteen, annoimme lasten tottua tilanteeseen, menimme naimisiin ja lopulta saimme yhden yhteisen lapsen. Lapsille kerrottiin asiasta ajoissa, jotta ehtivät sulatella asiaa rauhassa. Pari kertaa tuli joku "huono" kommentti minun raskausaikana, mutta sitten lapsia kuunneltiin ja asioista keskusteltiin. Tärkein oli tehdä selväksi, että isä rakastaa heitä vähintään yhtä paljon kuin ennenkin, vaikka uusi vauva tuleekin. Ja he ovat minullekin aivan yhtä rakkaita kaikesta huolimatta (minulla ja lapsilla siis erittäin lämpimät välit). Isossa roolissa on ollut myös miehen ex (lasten äiti), joka on ollut yhteistyökykyinen, ei ole puhunut lapsille pahaa ja on antanut lasten olla meillä niin paljoin kuin ovat itse halunneet (eli vähintään puolet viikosta joka viikko).

Kun vauva sitten syntyi, lapset kävivät monta kertaa päivässä meitä synnärillä katsomassa ja toivat pehmoleluja ja suklaata :) Ja kotona ovat seuranneet silmä kovana vauvan hoitamista ja hänen kehittymistään. Ja tietysti ovat pitäneet sylissä, syöttäneet ja työntäneet vaunuja. Ja puhuvat itsestään isoveljinä ja -siskoina, mitään puolikkaita ei meillä ole ollut.

Tietenkään ei voi tietää, miten asiat ovat vaikka viiden vuoden päästä, mutta tällä hetkellä onneksi kaikki on paremmin kuin hyvin.

Näin järjellä ja maltilla, olemassa olevat lapset perheenjäsenikseen ja puolison ex puolisoakin kunnioittaen hyvä tulee. :)

Vierailija
14/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen aika huono juttu että ihmisillä on lapsia useamman ihmisen kanssa. En tiedä oikein monta menestystarinaa sillä kaavalla. Lapsena vituttaisi sisaruspuolet, ex vaimona ärsyttäisi uuden perheen lapset, miehenä olisi paljon ruokkoja maksettavana. Ainoa joka jotain hyötyisi ja iloitsisi olisi se uusi puoliso. Se uusipuoliso olisi voinut katsella miehen jolla ei lapsia!

Vierailija
15/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapailusuhteesa miehen kanssa joka oli vastikään eronnut (joo, ei olisi pitänyt), hänellä oli jo 3 lasta kahden eri naisen kanssa. Ei keretty tapailla kuin n. 2 kuukautta kun hän jo ehdotti meille yhteistä vauvaa. Minulla ei ole lapsia enkä todellakaan tahtonut tehdä lapsia tämän henkilön kanssa, tiesin sen saman tien kun häneltä putkahti tuo ehdotus. 

Syy oli ihan selvästi se etten halunnut tuollaiseen "uus-perhe" kuvioon jossa oli liikaa lapsia ja exiä. 

Vierailija
16/16 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa törkeä läppä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi