SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Näkyykö muilla jonosija jo lähdekoodilla?
Mulla näkyy ensimmäisessä hakukohdassa 'Ehdollisesti hyväksyttävissä', mitä tää tarkottaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähdekoodilla Metropolian EH jonosija 263 😣
Mulla on ihan sama joten ei noi pidä vielä millään tasolla paikkaa
Fysioterapeutti jonosija 161.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy ensimmäisessä hakukohdassa 'Ehdollisesti hyväksyttävissä', mitä tää tarkottaa?
Mulla lukee kaikissa ja niiden perässä false.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muilla jonosija jo lähdekoodilla?
Mulla näkyy vaan todistusvalinnan jonosija, ei muuta.
Ja kun rupesin kattoo tota niin kaikissa mun viidessä on joku jonosija + ehdollisesti hyväksyttävissä. Eli ei piä viel mikää paikkaansa
Eikö se jo keväällä tullut selväksi ettei nuo lähdekoodin jutut pidä ollenkaan paikkaansa? Turhaan niitä tuijotatte.
Pitää ne paikkaansa, mutta voi olla, että näkyvät jonosijat ovat todistusvalinnan jonosijoja.
Mulla näyttää nuo lähdekoodin jutut nyt erilaisilta kuin keväällä. Silloin jäin varasijoille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää nuo lähdekoodin jutut nyt erilaisilta kuin keväällä. Silloin jäin varasijoille.
Millä tavalla erilaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla erilaisilta?
Silloin siinä luki jonosija jossain kohdassa🤔
Mitä tää lähdekoodi tarkoittaa? Mulla lukee jokaisen hakutoiveen perääsä ainoastaan "opiskelijavalinta kesken". Onko tää lähdekoodi sit joku eri juttu, minkä näkee jostain..
en oo siis ennen kuullutkaan sanaa lähdekoodi, niin siksi kysyn.
Onko jollain nyt faktaa mitä nää lähdekoodin tiedot on? Voiko jo suoraa todeta että jahas, varasijoille jääty. Miten jos jollain täälläkin ollut tismalleen samoja jonosija numeroita?
"valintatila":"KESKEN","vastaanottotila":"KESKEN",ilmoittautumistila":"EI_TEHTY","ilmoittauduttavissa":false},"vastaanotettavuustila":"EI_VASTAANOTETTAVISSA",
"julkaistavissa":false,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false,
valintatila":"KESKEN","vastaanottotila":"KESKEN","ilmoittautumistila"ilmoittautumistila":"EI_TEHTY","ilmoittauduttavissa":false},"vastaanotettavuustila":"EI_VASTAANOTETTAVISSA","viimeisinHakemuksenTilanMuutos"jonosija":282,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false
valintatila":"KESKEN","vastaanottotila":"KESKEN","ilmoittautumistila,"ilmoittautumistila":"EI_TEHTY","ilmoittauduttavissa":false},"vastaanotettavuustila":"EI_VASTAANOTETTAVISSA","viimeisinHakemuksenTilanMuutos,"jonosija":348,"julkaistavissa":true,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false
"valintatila":"KESKEN","vastaanottotila":"KESKEN","ilmoittautumistila":"ilmoittautumistapa":ilmoittautumistila":"EI_TEHTY","ilmoittauduttavissa":false},"vastaanotettavuustila":"EI_VASTAANOTETTAVISSA","julkaistavissa":false,"ehdollisestiHyvaksyttavissa":false
mulla oli siis 4 hakutoivetta, ja tuossa ne nyt näyttäis olevan. osaako joku tulkita paremmin, mutta kyllä tuolla selvästi lukee varsijat.
2. hakutoiveen kohdalla lukee jonosija 282
3. hakutoiveen kohdalla jonosija 348
Lukeeko muilla tuolla koodeissa jotain siitä koska on viimeinen päivä ottaa paikka vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Metropoliaan :)
Onnea! Mistä tiedät, vai tulkitsitko? ☺️
Laurealla ainakin vielä kesken.
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications