Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut naiset mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija
06.07.2018 |

Olen tapaillut nyt kuukauden verran tinderistä löytämääni miestä, joka vaikuttaa tosi ihanalta ja olenkin häneen aika ihastunut. Olemme puhuneet kaikesta ja kommunikointi on ollut ihanan avointa. Seksiäkin on jo pari kertaa ollut. Tähän liittyy myös ainoa asia, joka miehessä vähän mietityttää/harmittaa: hän on jo kaksi kertaa ohimennen maininnut (mainitsi jo ennen kuin oli ollut seksiä), että "hänellä on sitten pieni penis". Omasta mielestäni se ei ole erityisen pieni (ehkä vain vähän aiemmin näkemiäni pienempi) enkä tähän olisi luultavasti kiinnittänyt mitään huomiota kun peniksen koko nyt ei itselleni ole muutenkaan erityisen iso juttu, mutta jotenkin tämä asiasta mainitseminen häiritsee. Ehkä parhaiten voisin kuvata asiaa siten, että minusta tuollaisen asian esille tuominen on jollakin tavalla todella epämiehekästä ja minusta myös suurempi turn off kuin itse pieni penis. Lisäksi ajattelen ehkä myös niin ettei tasapainoinen aikuinen mies tee noin.

Ymmärtääköhän joku mitä ajan takaa...? Ja osaako selittää, miksi mies tekee noin kun muuten on oikein komea, itsevarma ym...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä ymmärrän tuon täysin ja toimin itse myös samalla tavalla. Itselläni on myös pienehkö, joskaan ei varmasti mikään poikkeuksellisen pieni ja kyllä minä monesti ole tämän ikäänkuin itseäni suojellakseni olen halunnut jo etukäteen mainita ettei tule kiusallista tilannetta sitten yllätyksenä kenellekään osapuolelle.

Eli luultavasti tässä on sama homma. Ja samaa mieltä olen siitä, että onhan se vähän säälittävää aikuiselta mieheltä :(

Vierailija
2/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen sen, että onhan tuo tavallaan myös naista kohtaan reilua. On nimittäin kuitenkin ainakin jonkin verran naisia, jotka eivät halua seksiä pienimunaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä naiset ovat tisseistään on miehet peniksestään.

Vierailija
4/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pellehän se on tuommoinen mies.

Vierailija
5/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Sinun ei kuitenkaan kannata miettiä tätä asiaa yhtään enempää vaan keskittyä vain oleellisempiin juttuihin ja teidän suhteeseenne. Jos mies vielä sanoo jotain tästä aiheesta, sano suoraan, että et halua kuunnella sellaista typerää epämiehekästä puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä