Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toton Africa soi autossa. Mies: "Hyi, vaihda kanavaa, ihan pa*kaa!"

Vierailija
06.07.2018 |

Olemme tapailleet vasta muutaman viikon, ja olen muutenkin miettinyt viheltää pelin poikki. Tuo oli kyllä viimeinen niitti. Harvoin mielipiteitä voi sanoa VÄÄRIKSI, mutta tuossa on yksi sellainen. Yksi musiikkihistorian upeimmista biiseistä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissimusaa.

Vierailija
42/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelitko Novaa? Sietääki vaihtaa kanavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen mitä haluan.

Nimenomaan näin, ja ukot (tai akat) jotka rupeavat aukomaan päätään musiikista tuolla tavalla saavat kävellä loppumatkan. Saahan sitä eri mielipiteitä olla, varsinkin musiikista, mutta mielipidejyrääminen on välitön turn-off. 

Vierailija
44/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ei tunnetusti ymmärrä musiikista mitään joten annathan asian olla.

Vierailija
45/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo biisi joka paikassa jo aivan puhkisoitettu!

Vierailija
46/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli musiikkimaku mikä tahansa, mielipiteen voi esittää fiksumminkin, etenkin jos suhde on tuore ja olet toisen autossa kyydissä... pisteet kyllä ropisisi aika matalalle. Samaa käytöstä odotettavissa muutenkin. "Tää makaronilaatikko on paskas, kuka tätä syö"."Sun perse on kuin lehmällä". "Sun äitis on kusipää". "Miksi käytät hametta, sun paksut suonikohjusääret näkyy".

Vierailija
47/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sdfdsf kirjoitti:

Jaa-a, otaksun, että ukkosi on joku ns. "tiedostava" tapaus?

Hehän eivät millään pysty kuuntelemaan tunnettuja biisejä, koska ne ovat kaupallista paskaa.

Mieluummin juodaan pilottisilmälaseja ironisesti pitäen pienpanimo-oluita, kun samalla kuunnellaan tuntemattoman brittiläisen indiebändin ekaa demoa. TV:tä ei katsota, vaan striimataan laadukkaita sarjoja (eikä missään nimessä amerikkalaisia) Netflixistä.

Jätä se, kun vielä voit.

Ööö...kuuntelisin itse mieluummin vaikka Aquan Barbie girliä, kuin tuota biisiä :D

Se on muuten vanhan hevarinkin mielestä hauska. Toto on sellaista munatonta vinkumista.

Kerran vähän nautintoaineita ottaneena imuroin ja lauloin tuota barbie biisiä. Muija oli vähällä kuolla nauruun. Makasi lattialla kippurassa nauraen ja huusi että lopeta ihan oikeasti lopeta. Liikkeissä oli elvismäistä lantioliikettä mukana. Kuvitelkaa itse miltä näyttää kun iso mies vatkaa lannetta siivotessa ja laulaa muovisesta ihku tytöstä. Siinä saattaa hymy tulla naamalle vakavallakin tyypillä.

Vierailija
48/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti 40-v. plusmiinus 2 vuotta.

Vierailija
49/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toto on kyllä niin puhkisoitettua ja erityisesti tuo Africa. Kyllä mullakin kanava vaihtuu välittömästi jos tuo biisi tulee.

Vierailija
50/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tuosta biisistä, koska se tuo mieleen lukioaikaisen ihastuksen. Hän oli ainakin silloin Toto-fani. Tietysti en tiedä tykkäsikö hän juuri tuosta biisistä. Muutenkin hän oli ( ja on vieläkin) todella hieno tyyppi. Oikea unelma kaikin puolin. Muutenkin soittotaitoinen myös itse. Sen takia aina kun tuo biisi alkaa soida niin palaan sinne lukioon. Hänkin oli ehkä vähän minusta kiinnostunut, mutta itse olin niin ujo hylkiö, että ei siitä mitään olisi tullut. Vieläkin kaipaan häntä. Hänen vuokseen kuuntelisin vaikka mitä musiikkia. Nyt tulee kohta jo 5 vuotta, kun hänet näin. Sen jälkeen olen vaan "seuraillut" hänen elämäänsä. 

Vierailija
52/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset musiikkimaut ovat kyllä aika kimurantti asia parisuhteessa. 

Mun mies tykkää esim. Santanasta, kuten monet muutkin ihmiset. Itselle tuo musiikki on hermoja piinaavaa sähkökitaraujellusta. Itse tykkään oopperamusiikista, ja kuuntelen mielelläni esim. oopperoiden kuoro-osuuksia vaikka autossa. Tämä saa miehen pois puikoiltaan. Joten ei, me emme kuuntele musiikkia juurikaan yhdessä... 

Meillä saa soida Santana JA oopperat (ei tokikaan yht'aikaa), molemmat tykkää molemmista. Eikä Totonkaan takia tarvitse kanavaa vaihtaa, vaikka se on vähän liian monta kertaa kuultu.

Vierailija
53/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se - sika!

Jätä se - Toto!!

Vierailija
54/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan yhdessä, joudutaan kestämään erilaisuutta. Nykyisin erotaan jos ei olla kuin kaksi marjaa rinnatusten. Se on sääli. Mies voisi tässä tapauksessa keksiä rakentavamman lausahduksen puolison musiikkimausta. Yhdessä voi sitten keksiä ratkaisun automatkoille.

Vierailija
55/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Toton suuri fani enkä itsekään jaksa sitä biisiä kovin usein kuunnella, puhkikulutettu liikaa radioissa. Toto on tehnyt paljon muitakin hyviä ja ennen kaikkea erityylisiä biisejä, he ovat suurimmaksi osaksi olleet rockbändi ja silti heidät muistetaan nimenomaan Africasta. Samoin kuin KISS yhdistetään siihen diskobiisiin jonka Paul Stanley sävelsi vain vitsinä :D

Vierailija
56/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toto Cutugnon Africa on parempi.

Harva muuten osaa yhdistää tuon "kuusamo" African Toto Cutugnoon. Johtuu tietenkin siitä, että vaikka hän sen silloisen Albatros yhtyeensä kanssa vuonna 1975 levytti, niin hitti siitä tuli vasta kun muut sen levyttivät. 

Suomessahan kyseinen biisi oli megahitti, toisin kuin Toton Africa ilmestyessään 7 vuotta myöhemmin. Siitä oli Suomen virallisella listalla Top kutosessa parhaillaan kolme eri versiota, eli Dannyn Kuusamo ykkösenä Exoduksen Africa ykkösenä, Dannyn Kuusamo kakkosena ja Joe Dassinin L'ete Indien kutosena. Se oli vuoden 1976 ehdoton megahitti ja soi jatkuvasti radiossa eri versioina. Noiden kolmen lisäksi radiosoittoa sai myös Paavo Noposen ja Marionin duettoversio. Vuonna 1976 Kuusamosta oman versionsa teki peräti kahdeksan eri artistia!

Toton Africa nousi Suomen listalle vasta vuosi julkaisunsa jälkeen käyden sijalla 20. Se ei siis ollut Suomessa minkään sortin hitti ilmestyessään, vaan noussut klassikkoasemaan vasta vuosien ja vuosikymmenien radiosoiton myötä. Toto Cutugnon Africalle taas kävi päinvastoin, se oli megahitti ilmestyessään, mutta nykyään sitä ei juuri enää missään kuule. 

Vierailija
57/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuuntelit Novaa niin se kanava kyllä kantsii vaihtaa. Se ON ihan kaamea.

Vierailija
58/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies, ellen jopa sanoisi että he is a keeper.

Vierailija
59/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hissimusiikkia, tai sitten jossain aikuistenaikuisten trendibaarissa soi hiljaisella taustalla ettei ärsyttäisi ketään. Sori. Mies on tässä oikeassa :)

Vierailija
60/63 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kft - Afrika paljon parempi

Ja Mama Africa vielä parempi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi