Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta joka ei ajele kainalokarvoitustaan?

Vierailija
06.07.2018 |

Nuori kaunis nainen ja kainalossa olisi karvoitus. Pidätkö ällönä ja vähän "hulluna"? Enkä puhu nyt mistään elämäntapa hihhulifeminististä vaan ihan normaalista tasapainoisesta naisesta. Ajatteletko, että on vähän hullua "riskeerata" arvonsa sillä tavalla ettei pidä itseään siistinä ja kauniina?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän coolina. Kainoloiden ajelu on niiiin ysäriä. Ei ole sarkasmia. Olen itsekin jättänyt ajalematta toivoen että olisin edes vähän cool ja itse asiassa ne karvat on aika söpöt. 

Vierailija
102/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo milleniaalit kainalokarvojaan enää ajele. Ei siitä tarvitse mitään ajatella. Iho voi paremmin kun antaa karvojen olla. Omasta mielestä kainalokarvat on hauskat. Naisella tai miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän coolina. Kainoloiden ajelu on niiiin ysäriä. Ei ole sarkasmia. Olen itsekin jättänyt ajalematta toivoen että olisin edes vähän cool ja itse asiassa ne karvat on aika söpöt. 

Jatkan vielä, että kukaan mies ei ole välittänyt kainalokarvoistani mitään, jos jollain naisella on se pelko, että jää ilman karvojen takia. Tekee itsetunnolle ihan hyvää tehdä jotain koska itseä niin huvittaa, muista välittämättä. 

Vierailija
104/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäämpi hän on kuin ajeltu nainen. 

Vierailija
105/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku oikeasti selittää miksi kainalokarvat ovat naisilla epähygieniset, mutta miehillä niistä ei kukaan moralisoi?

En pidä niistä edes miehillä. Onneksi ex-mies ajoi karvat ja myös nykyinen miesystävä. Ei hiki haise.

Vierailija
106/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat voivat kertoa, että nainen osaa ajatella omilla aivoillaan, eikä ole enää teinimuodin "ällöä ällöä" -tasolla. Moni on varmaan omaksunut sen joskus ja nyt vain toistaa oppimaansa tapaa ja asennetta ajattelematta enempää.

Kainalokarvat eivät ole ällöttävät tai rumat. Ihmisellä nyt vain kaiken evoluution jälkeen on useimmiten karvoja tietyissä paikoissa.

Karvoilla saattaa olla sellaista tekemistä ihmisen terveyden kannalta, mitä ei vielä tiedetä. Ainakin selvää on se, että karvojen ajaminen ärsyttää ihoa aivan turhaan ja altistaa ongelmille.

Vierailija
107/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ei näytä kivalta mut omapa on asiansa. Ei ne miestenkään kainalokarvat kauniita ole.

Vierailija
108/108 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että itselläkin on kainalokarvat, mutta eipä niitä kainaloita kukaan katsele ja vaaleat ovat muutenkin eivätkä tuuheat. Voi sheivata taas joskus jos jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän