Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille n. 40-55- vuotiaat naiset

Vierailija
05.07.2018 |

Haittaisiko teitä tai voisitteko seurustella 50-vuotiaan miehen kanssa, jolla on ollut suhde parikymppisen naisen kanssa? Olettaen että mies olisi makuunne, mutta tietäisitte tuon asian.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo kyllä vähän turn off

Vierailija
2/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisimme tuon perusteella miehen kanssa muutenkin liian erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko. Omat lapset parikymppisiä

Vierailija
4/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko. Omat lapset parikymppisiä

Miten se vaikuttaa asiaan? Ei siis lapsesi kanssa olisi seurustellut.

Vierailija
5/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertookin jo kaiken oleellisen miehestä eikä hyvällä tavalla.

Vierailija
6/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suhde oli kolmekymmentä vuotta sitten miehen ollessa itsekin parikymppinen niin mikä ettei.

Vierailija
7/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se suhde oli kolmekymmentä vuotta sitten miehen ollessa itsekin parikymppinen niin mikä ettei.

Ei vaan  50-vuotiaana miehellä ollut suhde parikymppiseen. Kuitenkin jo loppunut niin mikä siinä niin häiritsee?

Vierailija
8/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa voisin, mutta omat lapseni ovat 18 ja 19 -vuotiaita. Miettisin liikaa, että miten hemmetissä hän on voinut viettää aikaa noin nuoren kanssa. Ymmärtäisin liian hyvin, että nauttii nuoresta kropasta ja kokisin itseni vanhaksi kuin dinosaurus. Tai ajattelisin, että mies on kovin pinnallinen. Haluan kypsemmän miehen ja keksisin tod.näk. jonkun tekosyyn miksi en enää tapaile tätä miestä. 

Vierailija
9/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi yhtään, koska elämä on

Vierailija
10/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas tuomitsevia naisia liikkeellä. Mua ei kyllä miehenä hetkauttaisi jos naisella, josta tykkään olisi ollut nuorempi miesystävä. Voi tosin johtua siitä että olenkin hyvällä itsetunnolla varustettu;)

Vierailija
11/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas tuomitsevia naisia liikkeellä. Mua ei kyllä miehenä hetkauttaisi jos naisella, josta tykkään olisi ollut nuorempi miesystävä. Voi tosin johtua siitä että olenkin hyvällä itsetunnolla varustettu;)

Vierailija
12/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se suhde parikymppiseen on loppunut? Tajusiko se nainen, että tuo mies onkin täysi törppö?

Vierailija
13/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se minua ehkä haittaisi. Nykyselläni on aina ollut itseään vanhempia naisia ja minä olen häntä nuorempi. Se pani kyllä miettimään, että olenko luonteeltani vanha ja rupsahtanut, että kelpasin..

Vierailija
14/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se suhde parikymppiseen on loppunut? Tajusiko se nainen, että tuo mies onkin täysi törppö?

Onhan niitä monia syitä miksi suhteet ei toimi ja loppuu. Oletetaan, että kumpikaan ei ollut törppö vaan vaikka että elämäntilanteet olivat liian erilaiset. Voisitko tuossa tapauksessa siis?

Vierailija
15/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tajusi, koska nuori yleensä viisastuu kokemuksesta ja on ymmärtänyt, miten lapsellinen tuo "kypsä" ja "kokenut" "herrasmies" todellisuudessa on.

Vierailija
16/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkauttaisiko se, jos kuulisit, että naisella on ollut 15 vuotta nuorempi rakastaja.

Vierailija
17/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tajusi, koska nuori yleensä viisastuu kokemuksesta ja on ymmärtänyt, miten lapsellinen tuo "kypsä" ja "kokenut" "herrasmies" todellisuudessa on.

Ei tuollaiset suhteet kestä yleensä pitkään. Meidän suvussa myös oli yksi pari, jossa tyttö 20 v ja mies 35 v. Hetken aikaa asuivat yhdessä ja nyt ovat eroamassa.

Vierailija
18/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se suhde olisi alkanut mimmin ollessa 20, ei olisi mitään opetus/alaissuhdetta tai vastaavaa, nainen olisi mielenterveydeltään normaali sekä suhteen alkaessa että päättyessä, eikä jostain köyhästä maasta, suhde olisi alkanut ilman hirveetä yrittämistä ja epätoivoisuutta, ilman lahjomista... Niin joo, toki. 50 v on kyllä mulle hintsusti alle 40 v aika vanha. Harva sen ikäinen näyttää oikeasti riittävän nuorelta, mutta on niitäkin kyllä.

Vierailija
19/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
20/60 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä saan lähes päivittäin tutustua kaikenikäisiin miehiin, parikymppisistä aina eläkeikää lähentyviin. Vaikea on kuvitella, että varsinaisesti "seurustelisin" tuollaisen nuoren miehen kanssa, mutta tykkään heistä kyllä tosi paljon. He ovat reiluja, positiivisia ja ennakkoluulottomia ja heidän kanssaan olen käynyt monia hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Oman ikäisten miesten asenteet ja mielipiteet on niin luutuneita ja uupuneita, että voi haukotus.

En kuitenkaan ehkä tuntisi oloani kotoisaksi

tuollaisen kaverin rinnalla. Ehkäpä he vaistoavatkin sen, etten ole "metsästämässä" ja juuri siksi keskustelut syvenevät mukavalle tasolle.

T. Nainen 50 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan