Asunto alkanut rasahtelemaan joka puolelta
Siis jatkuvasti joka nurkka pamahtelee äänekkäästi ja rasahtelee ja lisäksi asunnossa tuntuisi olevan jotain hengitysteitä ärsyttävää ilmassa. Voisiko jotenkin liittyä toisiinsa? Ei koskaan aiemmin ole ollut tällaista.
Kommentit (24)
Henget helteistä vironneet haahuilevat.
Kyllä voi liittyä toisiinsa, lämpö ja viileneminen saavat liitokset liikkumaan ja samalla voi lähteä liikkeelle pölyä tavallista enemmän niistä liitoskohdista.
Minun kämpässä napsahtelee myös. On nyt ennätyskuumaa asunnossa +28-29 astetta.
Mulla oven tiivisteet välillä pitää omaa puhetuokiota, johtuu varmaan lämmöstä.
Puu paukahtelee kuumalla tai lämpötilavaihteluissa, jos on ulkoseinät tai katossa puuta. Kosteus vaikuttaa myös.
Jep, se on tää lämpö ja ilmankosteus. Kaikki ovet ja puulattiat narisee nyt meillä.
Viinapiru pyrkii ulos rakenteista. Se on aistinut alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Henget helteistä vironneet haahuilevat.
Hih. Siis onko sisällä viileää että virkoaa vai kuumalla virkoaa?
Lämpö ja kosteus paukuttelee. Koivu ja pujo kukkii.
Nyt on ollut niin pikään aurinkoista että auringon sähkömagneettisen säteilyn säteilypaine on alkanut työntämään taloja vinoon.
Minulla on kiertoilmajääkaappipakastin. Se paukahtelee ympäri vuoden.
Mistä kosteudesta puhutaan koko ajan kun ollut jo pari viikkoa keittohelteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sanaa, helle ja lämpölaajeneminen.
Tuossa on kolme sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuuletus?
Tuuletus on aika haastavaa kun päivällä ei halua kuumuutta sisään ulkoa ja lisäksi linnut repii hyttysverkot nuuskaksi heti jos ne laittaa paikalleen. Illalla viiletessä tunkee sitten myös kaikki ötökät sisään ellei verkkoja ole paikalla (eikä ne reikäisinä auttaisi muutenkaan).
Kaksi sanaa, helle ja lämpölaajeneminen.