Kysymys teille n. 40-55- vuotiaat naiset
Haittaisiko teitä tai voisitteko seurustella 50-vuotiaan miehen kanssa, jolla on ollut suhde parikymppisen naisen kanssa? Olettaen että mies olisi makuunne, mutta tietäisitte tuon asian.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko teitä tai voisitteko seurustella 50-vuotiaan miehen kanssa, jolla on ollut suhde parikymppisen naisen kanssa? Olettaen että mies olisi makuunne, mutta tietäisitte tuon asian.
50-vuotias mies on liian vanha, ei sellaisesta ole mihinkään. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-vuotias nainen. En ole harrastanut seksiä 14 vuoteen. En ymmärrä, kuka ikäiseni akka haluaa vielä seksiä. Kuka meitä rupsahtaneita edes haluaisi. Seksi on nuorille ja kauniille.
Mitä ihmettä?! Rupsahtanut 52v olen, joo mutta ei se seksihaluihin ole vaikuttanut. Parantanut ennemminkin kun ei oo enää pelkoa raskaaksitulosta! Sorry offtopic.
Vastaus kysymykseen: parikymppinen ex-heila saattais olla vähän turnoff, kolmekymppinen ei niinkään. Kas kun itekin olen kolmekymppiseen mieheen rakastunut :)
Olen 43 vuotias ja luultavasti repeäisin hilpeään nauruun, jos kuulisin, että joku ikäiseni tai vanhemman miehen edellinen nainen on ollut teinityttö! Ei mies silloin olisi ihan sellainen mitä minä arvostaisin ja luultavasti en jaksaisi edes kuunnella hänen teinimäisiä höpötyksiään! Vaikka mies olisikin iältään ja ulkonäöltään miehen näköinen, niin pään sisältö on tärkeämpi.
Sitä paitsi olisi aina parempi, että miehellä olisi lapsia itselläänkin ja silloin lapset voisivat hyvinkin olla parikymppisiä. Myös itselläni on lapsia, teini-ikäisiä ihania nuoria naisia, joille mahdollinen miesystäväni olisi ehkä joskus yksi tärkeä luotettava aikuinen. Teinitypyköiden kanssa seurusteleva mies ei olisi kovin luotettavan tuntuinen millään tapaan.
Vierailija kirjoitti:
No, ei se minua ehkä haittaisi. Nykyselläni on aina ollut itseään vanhempia naisia ja minä olen häntä nuorempi. Se pani kyllä miettimään, että olenko luonteeltani vanha ja rupsahtanut, että kelpasin..
Miehelle on tullut raja vastaan eli nyt vanhemmat naiset ovat jo liian vanhoja ja rupsahtaneita. Ja ehkä haluaa perhettäkin?
Joo no en olisi kiinnostunut. En usko, että meillä muutenkaan olisi oikein mitään yhteistä. Mies, jota viisikymppisenä kiinnostaa minun lasteni ikäiset naiset, ei ole kovin mielenkiintoinen ja kypsä. Ymmärrän, että nuorten naisten ulkonäkö viehättää, kyllä minäkin tykkään katsella mieluummin nuorempia kuin ikäisiäni tai vanhempia miehiä, mutta ikinä en seurustelisi parikymppisen kanssa. On se vähän sairasta. Vaikka se parikymppinen olisi ikäisekseen kypsä ja aikuinen, niin onhan hän aivan eri tasolla jo elämänkokemuksenkin suhteen kuin keski-ikäinen. Tuollainen 10- max. 15 v on vielä normaali ikäero puolin ja toisin.
Vapaasti saa mun puolesta seurustella minkä ikäiset aikuiset ihmiset tahansa keskenään, mutta mua vain ei kiinnostaisi tuollainen mies.
Onpahan vastauksia - olen ihan äimänä! Minua ei hetkauttaisi yhtään mihinkään, mitä väliä sillä on minkäikäinen joku ex on? Tai minkänäköinen, tai minkäkokoinen?
T: Nainen 54 v
Vierailija kirjoitti:
Onpahan vastauksia - olen ihan äimänä! Minua ei hetkauttaisi yhtään mihinkään, mitä väliä sillä on minkäikäinen joku ex on? Tai minkänäköinen, tai minkäkokoinen?
T: Nainen 54 v
No kun sinulla ei ole sitä miestä, joten silloin ei voi olla niitä exiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Joo no en olisi kiinnostunut. En usko, että meillä muutenkaan olisi oikein mitään yhteistä. Mies, jota viisikymppisenä kiinnostaa minun lasteni ikäiset naiset, ei ole kovin mielenkiintoinen ja kypsä. Ymmärrän, että nuorten naisten ulkonäkö viehättää, kyllä minäkin tykkään katsella mieluummin nuorempia kuin ikäisiäni tai vanhempia miehiä, mutta ikinä en seurustelisi parikymppisen kanssa. On se vähän sairasta. Vaikka se parikymppinen olisi ikäisekseen kypsä ja aikuinen, niin onhan hän aivan eri tasolla jo elämänkokemuksenkin suhteen kuin keski-ikäinen. Tuollainen 10- max. 15 v on vielä normaali ikäero puolin ja toisin.
Vapaasti saa mun puolesta seurustella minkä ikäiset aikuiset ihmiset tahansa keskenään, mutta mua vain ei kiinnostaisi tuollainen mies.
Jos sen perusteella mies ei kelpaa että häntä kiinnostaa nuoret naiset, niin sinulle ei jää yhtään miestä
Hyväksikäyttö on aina vastenmielistä
Jos ero tulee niin en sitten paljasta asiaa potentiaalisille tyttiksille M46 / N24
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas tuomitsevia naisia liikkeellä. Mua ei kyllä miehenä hetkauttaisi jos naisella, josta tykkään olisi ollut nuorempi miesystävä. Voi tosin johtua siitä että olenkin hyvällä itsetunnolla varustettu;)
En sekaantuisi itseni 30 vuotta nuorempiin miehiin, omassa tapauksessa siis vielä varhaisteineihin, hyi. Enkä olisi missään nimessä parikymppisenä sekaantunut vanhaan 5-kymppiseen ukkoon. Itsetunnolla ei ole mitään sen kanssa tekemistä.
Ei kiinnosta nuoria naisia tapailevat miehet. Ne on sellaista miestyyppiä, että sukset menee kuitenkin ristiin jossain kohtaa... lapsellisia, pinnallisia ja turhan ison egon omaavia.
(en tosin muutenkaan tapailisi 5-kymppisiä miehiä, kyllä omanikäinen on paras)
N39
En missään nimessä. Mies on liian vanha, ja mun tyttäreni on 19.
N41
Yritin hetken tapailla yhtä tällaista tapausta mutta lopetin sen lyhyeen. Olin ihan avoimin mielin ja päätin antaa tyypille mahdollisuuden, mutta ensinnäkin seksi oli aivan surkeaa (jos viisikymppinen ei tunne naisen anatomian perusteita niin joku toinen opettakoon) ja muutenkin mies oli naurettavan epäkypsän oloinen. Tuli kokeiltua, ei tarvitse enää. Nyt tapailen huomattavasti kypsempää 32-vuotiasta miestä. Itse olen 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas tuomitsevia naisia liikkeellä. Mua ei kyllä miehenä hetkauttaisi jos naisella, josta tykkään olisi ollut nuorempi miesystävä. Voi tosin johtua siitä että olenkin hyvällä itsetunnolla varustettu;)
Hetkauttaisiko se, jos kuulisit, että naisella on ollut 15 vuotta nuorempi rakastaja.
Minulla oli vain minua 12 vuotta nuorempi miesystävä ja kyllä todella oli kova pala nykyiselle miehelleni. Miehet saavat hirveän hepulin asiasta.
En usko, että nelikymppistä naisia kiinnostaa viisikymppinen mies.
Ei haittaisi parikymppisen kanssa seurustelu. Mennyt on mennyttä eikä sillä ole väliä, ellei nyt ihan äärimmäisistä asioista ole kyse tyyliin istunut vankilassa jostain kammottavasta rikoksesta.
Olen 55-vuotias nainen. En ole harrastanut seksiä 14 vuoteen. En ymmärrä, kuka ikäiseni akka haluaa vielä seksiä. Kuka meitä rupsahtaneita edes haluaisi. Seksi on nuorille ja kauniille.