Onko miehiä, joille naisen lapsi on ok mutta jotka ei halua omia?
Miten mahtaa olla? Haluavatko kaikki naisen lapsen hyväksyvät miehet sitten jossain kohtaa omiakin lapsia?
Kommentit (11)
Mulla on sellainen. 13 vuotta yhdessä, 8 naimisissa, onnellisia edelleen. Kummallekin oli heti alusta asti selviö ettei yhteisiä lapsia tule. Ainokaiseni on 17, kohta jäädään kaksin.
Mulla on sellainen mies. Olin 23, kun aloimme seurustella. Siitä on nyt 16 vuotta. Lapseni on ainokainen. Meillä on ollut hyvä perhe näin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko ap:lle mies, jolla on jo lapsia?
Ehkä, jos se olisi kiva tyyppi. En kuitenkaan tunne yhtäkään sinkkuisää.
Hmm. itse voisin hyvinkin ottaa kumppanikseni naisen, jolla on "jo" lapsia. - Lapsien saamiseen muutoin olen suhtautunut niin, että saan niitä, jos saan. - Mutta toki lapsia omaavan kanssa suhteen luominen on uskoakseni hieman haastavaa, kun tokihan haluaisin luoda hyvät ja luottamukselliset väit sekä laps(i)en äitiin että hänen jälkikasvuunsa. - Sellaista kumppania en haluaisi tai suhtautusin vähintään hyvin varautuneesti, joka kertoisi (/ tai kävisi muutoin ilmi), että hänellä on kyllä jälkikasvua, mutta ei ole hänen ti heidän kanssaan missään tekemisissä, eikä haluaisikaan olla.
bump