Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi hitossa mua panettaa aina MENKKOJEN aikana?????

Vierailija
05.07.2018 |

Eikö oviksen aikaan pitäisi..? Siis ei mua paneta oikeestaan ollenkaan kuukaudessa kuin ainoastaan aina juuri MENKKOJEN aikana! Ja minä en harrasta seksiä menkkojen aikana koska se yököttää ajatuksena enkä vain yksinkertaisesti halua. Joten onpa kiva.

Mistä tämmönen johtuu? Miksi menkkojen aikana....?? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuukautisten aikana sukupuolielinten alueella on vilkkaampi verenkierto. Tämä nostattaa joillakin haluja.

Vierailija
4/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mua panettaa aina menkkojen aikaan, ovulaation aikaa, ennen menkkoja ja ihan aina. 

Vierailija
5/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mua paneta oikeestaan ollenkaan kuukaudessa kuin ainoastaan aina juuri MENKKOJEN aikana! Ja minä en harrasta seksiä menkkojen aikana koska se yököttää ajatuksena enkä vain yksinkertaisesti halua.

Haluatpa, juurihan sanoit että silloin panettaa. Eli haluat panna.

Kannattaa miettiä miksi koet sen niin yököttävänä ja josko asialle olisi tehtävissä jotain.

Toisekseen voitte vaikka stimuloida klittaa samalla kun pannaan kakkoseen, jos siihen samaan vaginaan kuin muinakin aikona työntyminen ei estojesi takia mitenkään onnistu.

Vierailija
6/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan harrasta seksiä kuukautisten aikaan, hyi stna.

Vierailija
7/7 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Minä myös harrastan seksiä mieheni kanssa kuukautisten aikana ihan normaalisti, myös suuseksiä. Ei ällötä kumpaakaan. Pyyhe alle vaan ja nauttimaan. Ihania orgasmeja saan helposti kuukautisten aikana ja auttaa kuukautiskipuihinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän