Toiset valittaa kun ei ole juhlia, mulla on tylsää kun tänä kesänä ei ole mitään
Ei ylioppilasjuhlia, ei rippijuhlia, ei häitä. Veljien kanssa on synnytty keväällä ja kesällä, mutta kukaan meistä ei täytä pyöreitä eikä puolisonkaan suvussa kukaan. Ei edes vauvoja ole syntynyt. Tästä aasinsilta, mitä yleisiä juhlia olisi, mihin nyt heinäkuussa saisi mennä kuka tahansa? Että saisi käyttää juhlamekkoa ja laittatua. Olen turhamainen, joo. Mutta kun työ on sellaista, että kypärä päässä ja turvakengät jalassa, olisi kivaa vaihtelua. En tykkää bilettämisestä.
Kommentit (6)
Miten olisi lavatanssit ihan kukkamekossa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekkin. Elämä vain menee ohi työvaatteet päälle. Oikein tulee suru on kun kaapissa on kauniita vaatteita jotka ovat lojuneet siellä jo pari vuotta kun ei vain ole niille käyttöä. Tätäkö on se elämä? Käsittämätöntä ettei Hesasta löydy yhtäkään paikkaa mihin voi mennä seurustelemaan ihmisten kanssa.
Miten niin ei löydy?
Järjestä itse kesäjuhlat! Ei juhlimiseen aina sen kummempaa syytä tarvita.
Pitäkää puolison kanssa deitti-ilta: hyvään ravintolaan hyvin pukeutuneena. Tai toinen hyvä on tuo jo ehdotettu tanssit. Mitään yleisiä juhlia ei tule mieleen joihin pukeuduttaisiin parhaisiin.
En saa miestä pukeutumaan kuin juhliin. Ehdottakaa ravintolaa, jossa on pukukoodi? Esim. Tampereella, minne ollaan muutenkin pian menossa. C? Onko muita? En osaa tanssia :( Eikä miestä kiinnosta vähääkään sekään.
Samaa mietin itsekkin. Elämä vain menee ohi työvaatteet päälle. Oikein tulee suru on kun kaapissa on kauniita vaatteita jotka ovat lojuneet siellä jo pari vuotta kun ei vain ole niille käyttöä. Tätäkö on se elämä? Käsittämätöntä ettei Hesasta löydy yhtäkään paikkaa mihin voi mennä seurustelemaan ihmisten kanssa.