Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia naisilla?

Vierailija
05.07.2018 |

Tapailin erästä naista muutaman kuukauden ajan. Vannoi kiinnostustaan ihan loppuun asti jne., tutustuttiin hitaasti ja edettiin sänkyyn asti useamman kerran. Sitten yhtäkkiä täydellinen stoppi, ei vastaa viesteihin eikä ole viitsinyt laittaa edes viestiä, että se on ohi. Kyse yli 30-vee ihmisistä, eli kai sitä sen verran luulisi käytöstapoja olevan, että edes ilmoittaisi ettet enää kiinnosta tms. Enkä ole mitenkään häiriköinyt häntä viesteillä. Teettekö usein tällaista?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että on hengissä, ja muutenkin että ei ole sattunut mitään?

Vierailija
22/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varma, että mitään ei ole sattunut. On kyllä nähnyt viestini.

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Ei se ole tyypillistä, mutta itse olen tehnyt noin silloin kun suhteessa on joku pitkään jatkunut ongelma, josta olen kerta toisensa jälkeen yrittänyt puhua ja sanoa, että mies loukkaa tai satuttaa fyysisesti (esim seksissä), mutta tuloksetta. Lopulta ghostaan, kun mikäön ei muutu vaikka miten yritän ja suoraan puhun - ja joo, aika moni näistä miehistä on täysin yllättynyt, eikä ole koskaan kuullut, että jotain on vialla tai mikä mun mielestä on suhteessa vialla.

Vierailija
24/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että asirastaa esim. masennusta, ja nyt on huono jakso päällä. Tai tapahtunut jotain ikävää ja henkiset voimavarat ei riitä. Harva kuitenkin pidemmän tapailun päätteeksi yhtäkkiä katoaa.

Vierailija
25/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli hiljattain eronnut parisuhteesta? Haki vain laastaria. Tai sitten olit itse sanonut heti alkuun, ettet halua mitään vakavaa.

Vierailija
26/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on ilmeisesti päivän sana kaikkialla, hermo menee kun olen netissäkin sopivinani kaupat ostajan kanssa ja tämä vaan häviää. Ihmiset on perseestä.

Vierailija
27/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en koskaan voisi tehdä noin, hän ilmeisesti voi. En tiedä, mitä "naiset" yleensä tekevät, vaikka nainen olen itsekin.

Vierailija
28/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: mutta näin toimi mies, johon olin kaksikymppisenä todella rakastunut. Meidän piti muka mennä kihloihinkin. Tästä on aikaa jo parikymmentä vuotta. Oikeasti.

Vierailija
29/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin siinä käsityksessä että homma oli vakavaa, sillä hän itse nimenomaan puhui parisuhteesta useaan kertaan ja lateli kaikki tulevaisuudensuunnitelmat, mitä voitaisiin yhdessä tehdä. Siksi tämä tuntuu niin julmalta.

Vierailija
30/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan typerää ja todella huonoa käytöstä oli kyseessä kumpi vaan.

Uskon ettei naisella ollut tarpeeksi munaa päättää suhde joten varmasti parempi että munattomuus asioiden hoitoon tuli nyt esille kuin myöhemmin.

Älä ota itseesi muutoin kuin niin että jatkossa luotat omiin fiiliksiisi enemmän. Älä anna horjuttaa itseluottamustasi tämä kokemus. Kaikki ei todellakaan ole selkärangattomia ja uskon että löydät sen oikean!

Vierailija
31/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis keneltä sä tätä nyt oikein kysyt?

Naisilta yleisesti, että onko tämä joku nykyajan normaali käytösmalli?

t: ap

Tuntuu olevan aika yleinen käytösmalli nykyään nimenomaan miehillä. Ehkäpä tuo nainen on riittävän monesti törmännyt tällaisiin miehiin ja ottanut oppia heiltä.

Miten nimenomaan miehillä? Oletko deittaillut paljonkin hetero naisia viime vuosina?

Vierailija
32/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ikään ja sukupuoleen katsomatta. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
33/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni ap. Osa meistä ihmisistä on typeryksiä. Miesten kohdalla tuo vissiin yleisempää.

Vierailija
34/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä tuo on ja osoittaa että ei ole kovin rakastunut sinuun koska rakastunut ihminen ei toimisi noin.

Miksi haluat naisen joka käyttäytyy sinua kohtaan ikävästi eikä ole sinuun rakastunut? Etsi itsellesi parempi. Älä roiku tuollaisessa.

Vierailija
35/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikea sanoa. Minulla on pari tällaista kokemusta jo tältä vuodelta. Toinen sentään lopulta ilmoitti itsestään ja antoi ns. kaverikortin. Tältä en odota edes sitä, kun vaikuttaa lopulta olevan henkisesti keskenkasvuinen. Nyt kun miettii, niin hän ehkä käyttäytyi välillä aika lapsellisesti jo suhteen aikana.

Vierailija
36/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehkä sellaista itsekkyyttä ja toisen huomiotta jättämistä oli havaittavissa jälkeenpäin ajatellen.

Vierailija
37/37 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää Ap. olet tullut ghostatuksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän