Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tää hassu palsta.

Vierailija
05.07.2018 |

Keskustelussa puhuttiin politiikasta. Koski aika paljon vasemmistoa ja persuja. Miksi se piti poistaa? Ehdin vähän vastata, sitä oli 4 sivua siihen mennessä. Seuraavaan kun yritin vastata niin sivua ei voi näyttää.

Tuollainen sensuuri tappaa keskustelun. Eikä siinä keskustelussa ollut mitään oikeasti asiatonta joten siksi sensurointi on ihan byllystä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä toivoisin, että ennen ek-vaaleja perustettaisiin uusi palsta nimeltä "Yhteiskunta ja politiikka" ja persuspämmääjät ja hommalaiset voisivat siirtyä öyhöttämään sinne. Sen näkee aina, milloin palstapersu istahtaa koneelle, kun vyörytys alkaa, ja vaikka niitä ketjuja ei avaisikaan niin monet perheeseen ja parisuhteeseen liittyvät ketjut häviävät niiden alle.

Vierailija
2/4 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että www.vauva.fi/keskustelu sivusto ei olisi osa Queen Elizabeth2 mulkoilua supertietokoneesta johon päättyy kaikki data tai joidenkin suomalaisten yksityisten juutalaisten omistama... heillä on etuoikeus ja nopeampi yhteys sivustolla verkostoitumisen takia ja he ovat rikollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä toivoisin, että ennen ek-vaaleja perustettaisiin uusi palsta nimeltä "Yhteiskunta ja politiikka" ja persuspämmääjät ja hommalaiset voisivat siirtyä öyhöttämään sinne. Sen näkee aina, milloin palstapersu istahtaa koneelle, kun vyörytys alkaa, ja vaikka niitä ketjuja ei avaisikaan niin monet perheeseen ja parisuhteeseen liittyvät ketjut häviävät niiden alle.

En nevö evö äänestäisi persuja ja muitakin varoitan äänestämästä niitä. No on niissäkin yksi fiksu, elfgren se poliisi. Kuitenkin jokaisella on oikeus sanoa mitä ajattelee. Vaikka olen eri mieltä puolustan oikeuttasi sanoa mitä ajattelet. Se on sitä sanan ja mielipiteen vapautta.

Vierailija
4/4 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Hanna poistatti ketjun jossa miehensä yritti saada tämän maksamaan velkansa. (Daami muuttanut uuden miehen luo.) Siinä ketjussa ei ollut mitään pahaa eikä väärää. ihan kekseliästä mieheltä