Onko normaalia naisilla?
Tapailin erästä naista muutaman kuukauden ajan. Vannoi kiinnostustaan ihan loppuun asti jne., tutustuttiin hitaasti ja edettiin sänkyyn asti useamman kerran. Sitten yhtäkkiä täydellinen stoppi, ei vastaa viesteihin eikä ole viitsinyt laittaa edes viestiä, että se on ohi. Kyse yli 30-vee ihmisistä, eli kai sitä sen verran luulisi käytöstapoja olevan, että edes ilmoittaisi ettet enää kiinnosta tms. Enkä ole mitenkään häiriköinyt häntä viesteillä. Teettekö usein tällaista?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Siis keneltä sä tätä nyt oikein kysyt?
Naisilta yleensä ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Naisilta yleisesti, että onko tämä joku nykyajan normaali käytösmalli?
t: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan aika yleinen käytösmalli nykyään nimenomaan miehillä. Ehkäpä tuo nainen on riittävän monesti törmännyt tällaisiin miehiin ja ottanut oppia heiltä.
https://www.voice.fi/suhteet/a-90411
Yleistä on IHMISILLÄ. Ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista käytöstä.
Juuri tuollaisesta ghostaamisesta on kysymys ja on kyllä idioottimaista käytöstä. En usko, että hän tietää tällaisesta "trendistä" ja tekisi sitä sillä tavalla tietoisesti. Mutta voihan se ollakin. Mutta koko ajan on sellainen tunne, että vielä voisi olla mahdollisuus, kun mitään varmaa ei ole tullut. Kysyin viime viikolla suoraan, että haluaako hän vielä tavata, niin pyysi anteeksi käytöstään ja halusi kuulemma puhua ihan naamatusten. Mutta sen jälkeen tuo "ghostaaminen" jatkui. Luulisi nyt olevan pokkaa sanoa, että se on siinä jos siltä tuntuu. Ja mieluiten puhelimella tai kasvotusten, ei viestillä.
t:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä voin vastata, jos vastaat ensin tähän: mun serkku tapaili yhtä miestä (tämä oli ennen TInder-aikaa, jos muistatte sen), ja tuo mies vain häpipyi hänen elämästään. Onko tämä normaalia miehillä?
Haha. Hirveä itku jos nainen joskus käyttäytyy niinkuin tyypillinen mies.
Nainen on varattu, aika selkeä merkki siitä että on alkanut kaduttaa tai jäänyt kiinni miehelleen...
Vierailija kirjoitti:
Nainen on varattu, aika selkeä merkki siitä että on alkanut kaduttaa tai jäänyt kiinni miehelleen...
Ei ole varattu :D. Vietin useita öitä ja päiviä hänen luonaan.
Se löysi jonkun toisen.
Mutta ei ole silti asiallista käytöstä naiselta eikä mieheltä.
No jos nainen käyttäytyy noin, niin etpä hänessä paljon menetä. Anna olla ja etsi joku, joka osaa käyttäytyä.
en ole koskaan toiminut noin. jos suhdetta on ollut, ja sen haluaakin lopettaa, pitäisi hoitaa sekin kohteliaasti ja kauniisti ja kertoa ettei enää halua jatkaa. jos toisen vaan jättää kylmästi sen saa itse vielä kokea miltä se tuntuu, eikä se ole mukava kokemus se.
Juu näin se taitaa olla, että vastapuolella on se henkinen ongelma. Ihmetyttää vaan, että jos ei halua olla enää missään tekemisissä eikä edes selittää mitenkään, niin eikö minut vain kannattaisi estää koko whatsappissa?
Olen usein saanut vastaavaa kohtelua miehiltä alkaen n 15 v sitten eli ei mikään uusi trendi. Eivät vain halua sanoa suoraan jotteivat joutuisi kohtaamaan toisen mahd mielipahaa/suuttumista tms.
En ehkä estäisi, jotta voisin joskus saada jonkin selityksen. Mutta en myöskään enää odottaisi mitään vaan siirtyisin elämässä eteenpäin.
Minä veikkaan, että vanha rakkaus on palannut kuvioihin, niin ap on unohtunut siinä huumassa saman tien.
En minäkään estäisi, mutta mietin että eikö hänen kannattaisi estää minut kerta kommunikointi kanssani on niin vastenmielistä? Olen antanut mahdollisuuksia pistää kunnolla poikki kyselemällä, että
"oliko tämä nyt tässä?" jne, mutta kun ei niin ei. En usko vanhaan rakkauteen, kun puhui aina kuinka vaikea edellinen suhde oli ollut. Niin tosiaan, yhden viestin olen lähettänyt viikon aikana, että en edelleenkään spämmää.
Sai haluamansa siemenen eikä enää tarvetta nåhdä.