Hoikkana normaalipainoisena kärsin aina nälästä! :(
Pysyäkseni hoikassa painossa mun on syötävä niin vähän, että nälkä on aina. Syödessä ei maha täyty täysin, vaan jää lievä nälkä ja ennen seuraavaa ruokailua se on muuttunut kiljuvaksi näläksi. Näin on vaikken enää laihduta, vaan pyrin vaan pitämään nykyistä painoa yllä. Mitat on 162 cm ja 59 kg. Mielessä käy väkisin onko hoikkuus nälän arvoista, ehkä se on.
Kärsittekö muut hoikat nälästä?
Kommentit (113)
Et ole hoikassa painossa mikäli et ole SM-tason painonnostaja tai bodaaja.
Olet normaalipainoinen, et hoikka.
Bmi ylärajoilla, et edes ole kovin hoikka. Norm. Painossa kyllä. Syöt vääriä ruokia. Siinä syy.
Samoin, siksi en edes yritä olla enää hoikka. Mieluummin hyväntuulinen ja tyytyväinen kuin vihainen ja nälissään.
Mä oon 172cm 56kg eikä tarvi koskaan kärsiä nälästä :D
No mä oon hoikka eikä todellakaan tarvi missään nälässä olla.. ihan normaalisti syön .
Kuulostaa oudolta.en kärsi nälästä
T: hoikka
Vierailija kirjoitti:
Samoin, siksi en edes yritä olla enää hoikka. Mieluummin hyväntuulinen ja tyytyväinen kuin vihainen ja nälissään.
Niin ja olen keski-ikäinen, aineenvaihdunta jo hidastunut. Saisin syödä n. 1300 kcal päivässä, jotta en lihoisi. Nuorena sain syödä mitä vaan ja kuinka paljon enkä lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipaunoinen AP.
Kymppi liikaa jos ei ole poikkeuksellisen lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen keski-ikäinen, aineenvaihdunta jo hidastunut. Saisin syödä n. 1300 kcal päivässä, jotta en lihoisi. Nuorena sain syödä mitä vaan ja kuinka paljon enkä lihonut.
Liiku.
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipainoinen, et hoikka.
Hoikka ei tarkoita alipainoista. Tosin ap tuskin on mitoista päätellen edes hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiku.
Liikun.
No en kyllä kärsi minäkään!
Vaikuttaa sille, että tuo sinun nälkäsi on kyllä emptionaalista laatua, ei todellista nälkää.
Tai sitten tekosyy mässätä.
Minulla on vähän samanlainen ongelma. Läski tarttuu äärettömän helposti, joten hoikkana pysyäkseni joudun syömään niukasti. Olen kyllä viime aikoina kokeillut liikunnan aloittamista ja syönyt enemmän niinä päivinä, kun olen harrastanut liikuntaa. Silloin nälkä ei ole yhtä paha.
Toisaalta kun nälkä on ollut jokapäiväistä 10 vuotta, niin ei sitä oikeastaan edes ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiku.
Liikun.
Siinä tapauksesi kulutuksesi on jotain ihan muuta kuin 1300 kcal päivässä, tai liikuntasi on 15 min sukkapuikkojen heiluttelua sohvalla.
Nämä kommentit aloittajan hoikkuudesta kuulostavat "laihojen läskien" ja vähä-älyisten miesten tietämättömältä huutelulta. Ap on mitä parhaimmissa mitoissa, eikä nälkäkään ihmetytä mikäli harrastaa säännöllistä liikuntaa.
Kasvata hiilareiden määrää niinä päivinä, kun harrastat (raskasta) liikuntaa. Sen luulis poistavan sudennälän :)
Jos hiilareilla täyttää vatsan, niin aivan varmasti on nälkä, vaikka söisi enemmänkin (kerralla). Rasvaa ja proteiinia tarpeeksi ruokavalioon, niin nälkä pysyy aisoissa ja voit muutenkin paremmin.
Syö vihanneksia nälkään aterioiden välissä.