Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikkana normaalipainoisena kärsin aina nälästä! :(

Vierailija
05.07.2018 |

Pysyäkseni hoikassa painossa mun on syötävä niin vähän, että nälkä on aina. Syödessä ei maha täyty täysin, vaan jää lievä nälkä ja ennen seuraavaa ruokailua se on muuttunut kiljuvaksi näläksi. Näin on vaikken enää laihduta, vaan pyrin vaan pitämään nykyistä painoa yllä. Mitat on 162 cm ja 59 kg. Mielessä käy väkisin onko hoikkuus nälän arvoista, ehkä se on.

Kärsittekö muut hoikat nälästä?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vihanneksia nälkään aterioiden välissä.

Vierailija
2/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hoikassa painossa mikäli et ole SM-tason painonnostaja tai bodaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen, et hoikka.

Vierailija
4/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi ylärajoilla, et edes ole kovin hoikka. Norm. Painossa kyllä. Syöt vääriä ruokia. Siinä syy.

Vierailija
5/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, siksi en edes yritä olla enää hoikka. Mieluummin hyväntuulinen ja tyytyväinen kuin vihainen ja nälissään.

Vierailija
6/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 172cm 56kg eikä tarvi koskaan kärsiä nälästä :D

Vierailija
7/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon hoikka eikä todellakaan tarvi missään nälässä olla.. ihan normaalisti syön .

Vierailija
8/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.en kärsi nälästä

T: hoikka

Vierailija
9/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipaunoinen AP.

Vierailija
10/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, siksi en edes yritä olla enää hoikka. Mieluummin hyväntuulinen ja tyytyväinen kuin vihainen ja nälissään.

Niin ja olen keski-ikäinen, aineenvaihdunta jo hidastunut. Saisin syödä n. 1300 kcal päivässä, jotta en lihoisi. Nuorena sain syödä mitä vaan ja kuinka paljon enkä lihonut.

Vierailija
11/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipaunoinen AP.

Kymppi liikaa jos ei ole poikkeuksellisen lihaksikas.

Vierailija
12/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen keski-ikäinen, aineenvaihdunta jo hidastunut. Saisin syödä n. 1300 kcal päivässä, jotta en lihoisi. Nuorena sain syödä mitä vaan ja kuinka paljon enkä lihonut.

Liiku.

Vierailija
13/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipainoinen, et hoikka.

Hoikka ei tarkoita alipainoista. Tosin ap tuskin on mitoista päätellen edes hoikka.

Vierailija
14/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiku.

Liikun.

Vierailija
15/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kärsi minäkään!

Vaikuttaa sille, että tuo sinun nälkäsi on kyllä emptionaalista laatua, ei todellista nälkää.

Tai sitten tekosyy mässätä.

Vierailija
16/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 168/58 hoikka?

Vierailija
17/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen ongelma. Läski tarttuu äärettömän helposti, joten hoikkana pysyäkseni joudun syömään niukasti. Olen kyllä viime aikoina kokeillut liikunnan aloittamista ja syönyt enemmän niinä päivinä, kun olen harrastanut liikuntaa. Silloin nälkä ei ole yhtä paha.

Toisaalta kun nälkä on ollut jokapäiväistä 10 vuotta, niin ei sitä oikeastaan edes ajattele.

Vierailija
18/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiku.

Liikun.

Siinä tapauksesi kulutuksesi on jotain ihan muuta kuin 1300 kcal päivässä, tai liikuntasi on 15 min sukkapuikkojen heiluttelua sohvalla.

Vierailija
19/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit aloittajan hoikkuudesta kuulostavat "laihojen läskien" ja vähä-älyisten miesten tietämättömältä huutelulta. Ap on mitä parhaimmissa mitoissa, eikä nälkäkään ihmetytä mikäli harrastaa säännöllistä liikuntaa.

Kasvata hiilareiden määrää niinä päivinä, kun harrastat (raskasta) liikuntaa. Sen luulis poistavan sudennälän :)

Vierailija
20/113 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiilareilla täyttää vatsan, niin aivan varmasti on nälkä, vaikka söisi enemmänkin (kerralla). Rasvaa ja proteiinia tarpeeksi ruokavalioon, niin nälkä pysyy aisoissa ja voit muutenkin paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi