Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olisi jo aika avata autokoulujen metoo?

Vierailija
04.07.2018 |

Puistattaa vieläkin

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette sano mitään? Itse kähmin 17-vuotiaita likkoja päivittäin. 

-autokoulun opettaja

Vierailija
2/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä puistattaa?

Vierailija
4/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Se pulska hikoileva opettaja, joka vei raviradan parkkipaikalle, että sai rauhassa harjotella ajoa. Hyi, hyi ja oksennus.

Vierailija
5/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan "ura" päättyi kun omistajan vaimo löysi autoa siivotessaan käytetyn kortongin oppitunnin jäljiltä.

Vierailija
6/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan tytöt aina kerto kauhujuttuja ajo-opetuksesta kuinka vanha miesope laittoi kättä reidelle ja kädestä pitäen opetti vaihteita. Jos autossa oli vain poikia niin puhuttiin tisseistä ja kateltiin naisten perseitä ohi ajettaessa.

M31

Vierailija
7/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokan tytöt aina kerto kauhujuttuja ajo-opetuksesta kuinka vanha miesope laittoi kättä reidelle ja kädestä pitäen opetti vaihteita. Jos autossa oli vain poikia niin puhuttiin tisseistä ja kateltiin naisten perseitä ohi ajettaessa.

M31

Reittä puristelemalla ja niskaa hivelemällä mua opetettiin. Kerroin kyllä toiselle opettajalle tästä ja sen kanssa sitten ajettiinkin loput tunnit.

Vierailija
8/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö tää tyssäs?

Vierailija
9/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa oli naisope. Ei laittanut kättä reidelle tai ollut asiaton muutenkaan.

M34

Vierailija
10/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Yksi tuttu tyttö kertoi autokoulun open höpisseen hänelle koko ajotunnin ajan jotain panojuttuja. Itse olin saman open kanssa istunut monta tuntia autossa kahdestaan, eikä kertaakaan mitään epäasiallista sanonut. Joko tyttö valehteli tai sitten minuun ei vain kannattanut mitään panojuttuja tuhlata...

Vierailija
11/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää metoot auttaa ketään? Lätistään netissä ja meemeillään Facebookissa.

Suomalainen nainen on saanut äänioikeudenkin jo ennen kaikkia miehiä, mutta silti ette saa suutanne auki tai niitä rikosilmoituksia tehtyä?

Pelkkä sanahelinä ei johda mihinkään.

Vierailija
12/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoon ongelma on juuri tää; kaivellaan monta kymmentä vuotta vanhoja juttuja. Kukaan ei voi todistaa mitään. Silti tulee tuomioita, ainakin somessa. Monen elämä pilalla!

Vierailija
13/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se enää hyödyttää vanhoista höpistä? Vai onko se muuten mukavaa puhua pahaa toisista. Sitähän tuo metoo juuri onkin pahimmillaan. .

Kuulemma ei haittaa, vaikka joku syytönkin saisi potkut, tai menisi maine. 

Hauskaa, että muuan Pirkko Saisiokin on kiinnittänyt huomion tähän nykyajan stalinistiseen noitavainoon. Tämänkin julkituomiseen tarvittiin älykkönainen, koska miehet eivät uskaltaneet someraivon pelossa.

Vierailija
14/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin panin inssiä että sain ajokortin.

Vierailija
15/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on saanut äänioikeudenkin jo ennen kaikkia miehiä, mutta silti ette saa suutanne auki tai niitä rikosilmoituksia tehtyä?

Uskottavuusongelma. Tyttö on kahden kesken suljetussa tilassa, pelkää ja jännittää, moni sen ikäinen ei edes ymmärrä mitä äijällä on mielessä. Ja kuka uskaltaisi ja kuka uskoisi. Mielessä epäonnistuminen, häpeä ja rahanmeno ;-( Valvontakamerat pakollisiksi?

Vierailija
16/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko A-, B-, vai peräti ABC-kortin?

Vierailija
17/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Yksi tuttu tyttö kertoi autokoulun open höpisseen hänelle koko ajotunnin ajan jotain panojuttuja. Itse olin saman open kanssa istunut monta tuntia autossa kahdestaan, eikä kertaakaan mitään epäasiallista sanonut. Joko tyttö valehteli tai sitten minuun ei vain kannattanut mitään panojuttuja tuhlata...

Mulla sama kokemus että naispuolinen kaveri kertoi ajo-open puhuneen vaan rivoja. Meillä sama ope ja mun kanssa oli aina asiallinen. En usko, että kaverini valehteli, hän oli itsekin semmoinen ronski ja rento tyyppi. Itse taas olin ja olen edelleen asiallinen, jopa arka. Mun kanssa ei paljoa vitsiä heitellä, etenkin kun muutenkin pelkäsin sitä autolla ajoa.

Vierailija
18/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuusongelma. Tyttö on kahden kesken suljetussa tilassa, pelkää ja jännittää, moni sen ikäinen ei edes ymmärrä mitä äijällä on mielessä. Ja kuka uskaltaisi ja kuka uskoisi. Mielessä epäonnistuminen, häpeä ja rahanmeno ;-( Valvontakamerat pakollisiksi?

Joo, suomalainen mieshän se on saatanasta seuraava. Perustakaa naisten autokoulu.

Ai niin, naisilta ei onnistu edes se yritysten perustaminen.

Vierailija
19/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko A-, B-, vai peräti ABC-kortin?

Sain B-kortin. Sain myös B-rappuun ;)

Vierailija
20/48 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle autokoulun opettaja neuvoi, että vaihdekeppiä käsitellään samalla tavalla kuin poikakaverin, no jokainen tietää mitä. Olin kyllä aika hämmästynyt ja taisin katsella vain tyhmänä takaisin. Ei tuo enää sen jälkeen moisia heitellytkään. En ilmeisesti osannut arvostaa vitsiä riittävästi, enkä ymmärtänyt nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi