Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen on vaikeaa saada miehiltä edes irtoseksiä?

Vierailija
04.07.2018 |

Miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia, jotka ovat ihan kauniita, mutta joilta puuttuu täysin jokin kipinä tai seksuaalinen vetovoima. Hekin saavat tietysti seksiä, jos itse lähestyvät miestä, ja ehdottavat seksiä. Usein taitaa vaan olla niin, että naiset ilman vetovoimaa eivät myöskään uskalla itse lähestyä, vaan odottavat, että se baarin hottis tulisi viettelemään heitä.

Miehenä tunnen vetoa itsevarmoihin ja vetovoimaisiin tavallisen näköisiin ja rumiinkin naisiin sata kertaa enemmän kuin kauniisiin naisiin joilta puuttuu ns. sex appeal

Vierailija
22/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia, jotka ovat ihan kauniita, mutta joilta puuttuu täysin jokin kipinä tai seksuaalinen vetovoima. Hekin saavat tietysti seksiä, jos itse lähestyvät miestä, ja ehdottavat seksiä. Usein taitaa vaan olla niin, että naiset ilman vetovoimaa eivät myöskään uskalla itse lähestyä, vaan odottavat, että se baarin hottis tulisi viettelemään heitä.

Miehenä tunnen vetoa itsevarmoihin ja vetovoimaisiin tavallisen näköisiin ja rumiinkin naisiin sata kertaa enemmän kuin kauniisiin naisiin joilta puuttuu ns. sex appeal

Amen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha  vaan lihavan tai tosi lihavan

Vierailija
24/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikista epätoivoisimmat panee kyllä rumaakin naista. mutta vaikeaa se voi olla haisevalle, erityisen rumalle ja sosiaalisesti kömpelölle naiselle. myös karskin, isoharteisen ja pitkän naisen voi olla vaikea saada, koska muistuttaa liikaa miestä

Ei tarvitse olla edes epätoivoinen. Monet miehet panee kaikkea mikä liikkuu.

Tuo on pelkkä myytti. Harvalle miehelle kelpaa esim. itseä vanhempi tai muuten vain epäviehättävä nainen.

Kyllä minulle kelpaisi itseäni vanhempikin jos on hyvin säilynyt ja sopusuhtainen. Reilusti lihava ei kelpaisi vaikka olisi itseä 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
25/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne Senegalin rantapojat tee sitä rahasta?Ei siinä mistään muusta ole kysymys.

Miespuolisia huo..a. Thaimaassa sitten toisinpäin.

Vierailija
26/30 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirson.

Jos ei nyt puhuta epämuodostumista tms, niin nirsous on ainoa este.

27/30 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi mielenterveysongelmaisen, joka käyttäytyy ennalta-arvaamattomasti.

On onhan ikävää, jos et häneltä saa - ihan ennalta-arvaamattomasti.

Vierailija
28/30 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella ei ole vaatimuksia miehen suhteen niin varmasti saa. Monikin mies etsii naista ulkonäköön katsomatta. Monet hakevat lihavaa naista kun joku kirjoitti, ettei lihavat saa. On selvä ettei nuori, komea mies halua vanhaa ja lihavaa naista. Ehkä joku poikkeus on. Kuka nuori kaunis neito haluaa vanhan, kaljun läskimahan.

Vierailija
29/30 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kyllä nuorena panemassa isojakin huomattavasti itseäni vanhempia naisia. Mutta heillä kaikilla oli todella todella isot rinnat. Mä olin tosi lihaksikas 182cm/82kg ja hauskaa oli se aika. Oli kyllä paljon normaalipainoisiakin naisia, mutta rintavat pullukat oli parhaita sängyssä.

Vierailija
30/30 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran tosi pulskaa naista sillä se oli hauska ja iloinen ihminen, ja kertoi olevansa puutteessa. Kuten usein, niin pullukan kanssa sänkyhommat toimi ihan tyydyttävästi ja tämä leidi oli poikkeuksellisen innokaskin vielä.

Kun tiemme seuraavan kerran osuivat yhteen, huomasin että iloinen leikkisyys oli vaihtunut ivalliseen leikinlaskuun ja ylipaino karannut käsistä. Ei ollut enää kovin suosittu, vaikea ihminen. Sitten eräänä päivänä se oli kertonut yhteisille ystävillemme että olin pannut sitä.

Tarinan opetus: älä pane ketään epätoivoista. Ne juoruavat ennen pitkää osoittaakseen että niillä on seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä