Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen etsinyt uusia työntekijöitä jo 8 vuotta, yhden olen löytänyt

Vierailija
04.07.2018 |

Kumma kun ei työt kiinnosta, sanovat vaan että liian paljon työtä ei jaksa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tämän saman viestin kerran aikaisemmin omalla nimellä + email osoitteella. Kukaan ei ottanut yhteyttä töiden merkeissä mutta sain roskapostia kiitos vaan. Kampaamo just kehä III ulkopuolella. Ilmoitukset yhä MOL fissä, Torissa jne.

Ap

Vierailija
22/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työntekijät kaikki +50v. Ehkä se on ongelma?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic Pizza?

Vierailija
24/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parturi-kampaaja palkka 2500-3000eur. Minusta ihan ok palkka just valmistuneelle.

Ap

Tulen mielelläni töihin. Ei varmaan haittaa, ettei minulla ole mitään koulutusta alalle.

Tuletko oppisopimuksella? Taisi olla huono vitsi vai oletko oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
25/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne työajat siis on? Markkinataloushan menee niin, että jos työnantaja ei saa työntekijää, pitää työnantajan muuttaa ehtoja (nostaa esim palkkatarjousta) . Eikä niin että joku pakotetaan töihin ilmaiseksi. Se on kommunismia.

Vierailija
26/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kampaamon tiedot ja email osoitteen, ne ylläpito poisti.

Ap

Vierailija
27/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturi-kampaaja palkka 2500-3000eur. Minusta ihan ok palkka just valmistuneelle.

Ap

Eikö parturi-kampaajat nykyisin ole enimmäkseen tuolinvuokralaisia? Eikö tämä malli kävisi sinulle?

Vierailija
28/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassa jotain mätää. Tuolle alalle on enemmän hakijoita kuin on paikkoja.

Anna edes työntekijärukalle tuoli, että ei tarvi koko työpäivää olla jalkeilla.

Vierailija
29/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy erittäin hyvin, siinä tienaa paremmin jos jaksaa tehdä tätä työtä.

Ap

Vierailija
30/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoleja löytyy, muttei tätä työtä pysty istualtaan kokonaan tekemään.

Ap

Vierailija
31/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoita löytyy, mutta heillä on haavekuva "on niin kiva laittaa kaverin hiuksia".

Ap

Vierailija
32/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut tämän saman viestin kerran aikaisemmin omalla nimellä + email osoitteella. Kukaan ei ottanut yhteyttä töiden merkeissä mutta sain roskapostia kiitos vaan. Kampaamo just kehä III ulkopuolella. Ilmoitukset yhä MOL fissä, Torissa jne.

Ap

Meinaatko että roskapostin pelko on suurempi kuin tarve löytää sitä työvoimaa ?

Vierailija
33/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän ne alalle koulutetut menevät? Tekevät pimeää työtä kotona ja nostavat tukia??

Vierailija
34/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tuolla palkalla saisi työntekijöitä kiljuen. Provo

Vierailija
35/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän ne alalle koulutetut menevät? Tekevät pimeää työtä kotona ja nostavat tukia??

Toimeentulotuelle tai hakevat eläkettä, samalla yrittävät instagram-julkkiksi tai blogaajiksi.

Vierailija
36/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko että roskapostin pelko on suurempi kuin tarve löytää sitä työvoimaa ?

En pelkää roskapostia, mutta jos en saa yhtään postia koskien työpaikkaa niin ehkä se on turhaa laittaa se email. Vaikka aluksi luulin, että tän palstan kautta saisi edes sen yhden työntekijän. Tyhmä minä.

Ap

Vierailija
37/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen määrä tunteja viikossa? Työajat? Vaikea kyllä uskoa että asia on niinkuin väität.. missä kampaamosi sijaitsee?

Olen oikein käyttänyt aikaani ja pähkäillyt, mitä kommentoisin, koska minustakin tuntuu melko uskomattomalta, että kyseessä ei (ilmeisesti) ole mikään vuokratuolipaikka, vaan ihan kk-palkkatyö, asiakasmäärät nousevat ja firma on  jopa perinteikäs, koska on kertomasi mukaan ollut pystyssä vuodesta 1973.

Joku tai montakin asiaa on pahasti pielessä, mikäli ns. kokeilijat eivät pysy palveluksessasi.

Ei se voi johtua pelkästään siitä, että nuoren kampaajaksi/parturiksi kouluttautuneen ihmisen selkä ja/tai jalat eivät kestä.

Ei kenenkään kroppa kestä esim. 12 h-päiviä seitsemänä päivänä viikossa, mahdollista jatkuvaa varuilla olemista eikä muutakaan epäinhimillistä toimintaa.

Yrittäjänä itse voit tietenkin tehkööt hullun lailla hommia, mutta Suomessa on myös lainsäädäntö, joka koskee sinua, mikäli haluat palkata työntekijöitä.

Jos todella pitää paikkaansa, että olet KAHDEKSAN vuotta etsinyt pysyvää henkilökuntaa etkä sellaista ole saanut, kannattaisi katsoa peiliin.

Vierailija
38/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ne työajat ja viikkotunnit.

Vierailija
39/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt hankkimaan vielä uuden satsin työntekijöitä niin pue heille huomioliivit, helpottaa löytämistä.

Vierailija
40/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ilkeä ja mollaat kokoajan työntekijöitäsi? Jos 8 vuoden aikana et onnistu ketään pitämään paria kuukautta pidempään töissä, pitää oikeasti katsoa jo peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi