Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan kundit / miehet, tykkäisittekö tällaisesta?

Vierailija
04.07.2018 |

Oon siis 19-vuotias kundi ja ihmettelen miksei homokundi kelpaisi heteromiehelle satunnaiseen panoon. Oon hyvännäköinen, hoikka bottom ja mulla on hyvä, pyöreä perse. Otan suihin ja annan peppua, en halua panna ja ei tarvii välttämättä ottaa multa suihin. Oon harrastanut 10 vuotta fudista eli oon hyväkroppainen. Panon jälkeen voitaisiin ottaa pari kaljaa ja kattoa mm-fudista, osaan analysoida peliä sattuneesta syystä tosi hyvin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko oot ehtiny homomiehet koluta läpi vai miksi kaipaat heteromiestä?

En oo kolunnut, mutta täällä tosi moni mies valittaa, ettei saa naista. Mut tällaista voisi saada.

ap

Vierailija
22/26 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei saisi tietää niin miks ei.

Oon herrasmies.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis 19-vuotias kundi ja ihmettelen miksei homokundi kelpaisi heteromiehelle satunnaiseen panoon.

Ei tulisi mieleenkään. Kiihottumiseen tarvitaan nainen ja miehen kanssa puuhastelun ajattelukin etoo niin paljon että tuskin onnistuisi vaikka mitä tekisi.

En kyllä harrasta mitään satunnaisia panoja naistenkaan kanssa.  Olen yksiavioinen ja puuhastelen vain vaimoni kanssa, joka osaa hoitaa mun tarpeet täydellisesti. 25 vuotta on tällä menty ja ei pienintäkään aikomusta vaihtaa.

Vierailija
24/26 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii uskomattomalta kuin tämä itselleni kuulostaa, saattaisin olla jopa kiinnostunut tällaisesta tilanteesta tulevaisuudessa. Miellän itseni heteromieheksi ja aiemmin pidin ajatusta miehestä todella etovana. Nyt kuitenkin olen jopa pyöritellyt ajatusleikkinä ajtusta kokeilla miehen kanssa. Olen kuitenkin vielä täysin kokematon myös naisten suhteen enkä välttämättä haluaisi ensimmäisen kerran tapahtuvan miehen kanssa ja ehkä rima miehen ulkonäössä on korkeammalla.

T. Urheilullinen (bi-curious) 24M

Vierailija
25/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jota homot yrittää joka käänteessä iskeä. Ei ole vielä selvinny mikä meikäläisessä enimmäkseen neitimäisiä homoja kiinnostaa.

Tyttöystävän mielestä on söpöä että miehet on änkeämässä juttusille.

Minulla ei ole mitään homoja vastaan mutta sen verran perinteinen mies olen ettei miesten välinen seksi kiinnosta.

Vierailija
26/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ketju ja ajattelutapa AP:lla.

Vaikka minä miehenä tykkään yli kaiken peppuseksistä niin se pätee vain naisiin. En voisi kuvitellakaan harrastavani sitä miehen kanssa.

Käyn itse paljon uimahallissa ja vaikka mies olisi miten komea tai treenattu niin ei innosta ollenkaan.

Ei omaa suuntautumista voi muuttaa, ei penis mene erektioon miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan