Laura Voutilainenkin pilannut hiuksensa "sähäkällä" kampauksella :(
https://www.is.fi/viihde/art-2000005742706.html
Miksi niin moni nainen tekee tuon virheen? Äärimmäisen harvalle, jos kenellekään sopii räväkkä, sähäkkä tai napakka kampaus.
Kommentit (36)
Hovimuusikko on nuorempi, niin täytyy Laurankin yrittää uudistua.
Lauran hiukset on kuvassa kiinni, ei ole leikkauttanut lyhyttä tukkaa.
Ihan nättihän tuo väri on ja hiukset ovat vain kiinni, eivät siis lyhyet.
Miksi olette tuollaisia ilkeitä aina? Onko niin paha olla vai oletteko itse jotenkin mielestänne rumia ja tulee parempi olo kun mollaa toista vai mikä tässä ilkeydessänne on takana?
Ei tuosta yhdestä kuvasta oikein ota selkoa, pitäis olla sivultakin kuva. Eihän tossa edes näy se onko leikattu ja kuinka paljon, vai onko vaan värjätty ja laitettu noin.
Lauran hiukset ovat vain kiinni, ne eivät ole siis pilattu. Kampauksen saa aina poiskin, ap. Itse taidat olla ruma niin sisältä kuin ulkoakin.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla on varmaankin joku ikäkriisi, kun kaikella tekemisellään yrittää olla niin nuorekas että! Harmi vaan että vaikuttaa lähinnä säälittävältä.
Jenni Haukion kampausta on täällä haukuttu kauheaksi mummotukaksi. Teet niin tai näin, joku muu kuin 20+ nainen on tämän palstan haahkojen mukaan aina SÄÄLITTÄVÄ.
Täällä haahkat taas vauhdissa. Menkää peilin eteen oksentamaan, sieltä löytyy syytäkin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kun levy-yhtiön sedät käskivät 40-vuotiaan Lauran julkaisemaan biisin "Miks ei", jossa tuo keski-ikäinen nainen laulaa: "Sä oot sitä mistä äiti varoittaa...", totesin hänellä olevan paha ikäkriisi ja yrittää esittää 15-vuotiasta pissistä siinä onnistumatta. Nyt nämä kaameat Sanni-hiukset menevät samaan sarjaan. Laura ei siitä nuorene vaikka mitä yrittäisi...
Hyvähän se on, että joku osaa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. 🙂
Oletko kateellinen?
Oudon haalea väri, samansävynen ku iho.
Ihan samanlainen kuin Heidi Kyröllä! Hänellä on muuten tosi kaunis naama ja kroppa, mutta kyllä se tukka pilaa kokonaisuuden.
Tuollaiset shokkivärit saavat tukan lähes poikkeuksetta näyttämään lähinnä homeiselta ja wt:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös yksi kaveri leikkasi vastikään pitkät hiukset sellaiseksi mukaräväkäksi mutta oikeasti tätimäiseksi lyhyeksi malliksi. Some täyttyi välittömästi tykkäyksistä ja kavereiden huudahduksista tyyliin "siis aivan ihana" ja "toi niin sopii sulle". Kaikki tykkääjät ja kommentoijat oli naisia. Eipä miesten mielipiteillä sinänsä väliä, mutta tämä kaveri on kumppania etsivä sinkku. Mietin, että nyt ei ollut hyvä veto. Ovatko nämä lyhyet mallit oikeasti muiden silmään kauniita ja minun maussani on vikaa vai kehutaanko uutta mallia ihan vain solidaarisuudesta? Olen nyt siinä iässä, että kaverit alkavat pätkiä hiuksiaan, ja ehkä yhdellä kymmenestä muutos on minun silmääni ollut parempaan.
Samaa mieltä. Ne kuvat, jotka saa jopa satoja tykkäyksiä ja ylistyksiä on aina niitä joissa poseeraa tanakka keski-ikäinen nainen mustaksi/räikeän punaiseksi/lilaksi värjätyssä, lyhyeksi nyrhityssä tukassa jossa mahdollisesti sivukalju/etuheitto tai muu "nuorekas twisti". Kuvassa vielä korostuu kaksoisleuka ja allit. En ole missi itsekään mutta eihän tuollainen nyt oikeasti kaunista yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Punainen ja lyhyt tukka - tuo sopii niiiiiiiiiiiiiiin harvalle. Ei sovi Lauralle(kaan).... miksi 40 + pitää pätkäistä hiukset ja värjätä shokkiväreillä. En millään ymmärrä en.
Varmaan siksi että keski-ikäsillä naisilla tukka harvenee siinä kuin miehilläkin, jopa kaljuunnumme. Minä olen kuin harvahapsinen juice leskinen,. koska en suostu leikkaamaan lyhyttä tukkaa, mutta silti tukkani ei kasvakaan, kuivuu vain käppänäksi ne pari karvaa mitä on sivuilla. Eli keskellä on kalju jota yritän epätoivosesti peittää, ja se tukka mikä on, ei kasva vaan taitaa loppukin kuihtua pois.
Mutta tämän vuoksi moni menee leikkaamaan sitten samantien lyhkäseksi, kun ei se enää kasvakaan, kuivettuu vain samaan kokoon.
Onni sellasille joilla on paksu tukka, niillä voi keksi-iässäkin olla vielä tukkaa jonkunverran päässä, että näyttää jopa ihan normaalimäärältä. Minä en kuulu siihen porukkaan eikä useimmat suominaiset.
^ no näyttääkö se ohut hius jotenkin paremmalta ihan lyhyeksi kynittynä ja kirkkaan punaiseksi värjättynä? Tässä esimerkkejä ohuista hiuksista https://women-hair-styles.com/the-best-short-haircuts-for-fine-hair/ missä ei shokkiväriä ja lyhyttä kanan***setukkaa... tuntuu että Suomessa on vain yksi lyhyt tukkatyyli, shokkivärjätty ja mahd. sivusiili http://blackisthenewblack1.blogspot.com/2013/08/ tähän tyyliin. Kukin tyylillään, mutta harvalle suomalaiselle tuollaiset hiukset sopii.... käytännössä ei kenellekään.
Odotin jotain pahempaa, mutta ihan kivathan nuokin on! Lauralla on kapeat kasvot, joten hänelle käy hyvin lyhytkin malli. Tosin, jos puhutaan kummassa kuvassa näyttää nuoremmalta niin kyllä se on tuo vaalea, pitkä hiustyyli.