Tindertreffit menivät pieleen, olen niin musertuneen pettynyt :(
Tajusin heti ekan 5 sekunnin aikana että tuo mies ei näytä lainkaan yhtä viehättävältä kuin kuvissa. Mielikuvani oli AIVAN eri kuvien perusteella. Olen niin pettynyt :(
Lisäksi jotkut asiat hänen ulkonäössä häiritsi liikaa.
Kommentit (45)
Hah, mä oon niin epävalokuvauksellinen ja huono ottamaan/muokkaamaan kuvia, että hypoteettinen treffikumppaninainen luultavasti yllättyy iloisesti, kun vastassa ei olekaan rakeinen ja oudosti ilmeilevä kuvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te käytätte sitä? Miksette s24 treffejä, paljon edullisempaa?
Kilo- vai kappalehinta?
Siis oikeesti, kriteerinä treffipalstalle hinta?
Etenkin kun molempia voi käyttää ilmaiseksi...
Miksi ette vastaa sen yhden kysymykseen, vai onko vastauksen antaminen kyssäriin vaikeaa? Mutta onko vastauksen antaminen siis oikeesti sellaista, ettette vain viitsi vai? Idiootti.:OMG
Siis vastata mihin? Siihenkö että miksi ei käytetä S24-treffejä koska se on edullisempi? No vielä kerran, siksi että Tinderkään ei maksa mitään ja monen mielestä se on parempi kuin Treffit. Vieläkö pitää vääntää ratakiskoa? Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tinder oli pettymys mullekin. Mies oli vain seksin perässä. Kiinnostus lopahti heti kun sai. Ajattelin etten jaksa edes yrittää enää. Mieluummin yksin stressaamatta kuin huonoja ihmissuhteita..
N24
Kyynel. Mitäs menit bylsimään heti. Ei se ole ihmissuhde vaan pano, ihan vinkkinä.
Ja kuinka kauan olisi soveliasta odottaa, häihin asti vai? Sua kukaan tuskin edes haluaa nu**ia.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mä oon niin epävalokuvauksellinen ja huono ottamaan/muokkaamaan kuvia, että hypoteettinen treffikumppaninainen luultavasti yllättyy iloisesti, kun vastassa ei olekaan rakeinen ja oudosti ilmeilevä kuvatus.
Tuo on hyvä, mutta ensin sun pitäs saada se treffi. Parempi kai se miehenä vähän valehdella kuvissa, että edes pääsee deitille.
Tinderin ongelma on se, että naisilla on niin ylisuuret odotukset miesten ulkonäölle että miehet ei pääse edes treffeille elleivät melkein huijaa kuvissaan..
Itsekin olen huomannut että sen jälkeen kun vaihdoin realistiset kuvat tinderiin niin en pääse enää ollenkaan treffeille vaikka aikaisemmilla kuvilla pääsin kymmeniä kertoja...
On ihan eri asia valita itsestään onnistuneita kuvia, kun se, että ottaa ne huijaavista kuvakulmista tai edustavassa valaistuksessa, tai jopa muokata niitä jollain filttereillä. Itse naisena pyrin kyllä mahdollisimman realistisiin kuviin, koska en halua deittikumppanin pettyvän, mutta joudun silti ottaa satamäärin kuvia esim. saadakseni positiivisemman ilmeen. Mulla on resting bitchface, vaikka olen iloinen ja huumorintajuinen ihminen ja haluan sen välittyvän kuvista.
Vierailija kirjoitti:
On ihan eri asia valita itsestään onnistuneita kuvia, kun se, että ottaa ne huijaavista kuvakulmista tai edustavassa valaistuksessa, tai jopa muokata niitä jollain filttereillä. Itse naisena pyrin kyllä mahdollisimman realistisiin kuviin, koska en halua deittikumppanin pettyvän, mutta joudun silti ottaa satamäärin kuvia esim. saadakseni positiivisemman ilmeen. Mulla on resting bitchface, vaikka olen iloinen ja huumorintajuinen ihminen ja haluan sen välittyvän kuvista.
Tai sitten vois käydä studiolla otattamassa kuvat pro:lla.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun kävin T-deiteillä, sain matalissa kengissä tuijottaa miehen pälvikaljua.
Miehet on pettymys joka kerta.
Siihen vaan tottuu, eikä usko niitä kuvia.
Sitten kun menee vaikka bändikeikalle, hämmästyy miten hyvännäköisiä miehiä on olemassa, kun on treffaillut niitä wierdoja...
Toivottavasti et puhu pälvikaljusta ja tarkoita sillä ihan normaalia miehen kaljuuntumista. Parhaat miehet on varattuja, loput on joko rumia tai hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin ongelma on se, että naisilla on niin ylisuuret odotukset miesten ulkonäölle että miehet ei pääse edes treffeille elleivät melkein huijaa kuvissaan..
Itsekin olen huomannut että sen jälkeen kun vaihdoin realistiset kuvat tinderiin niin en pääse enää ollenkaan treffeille vaikka aikaisemmilla kuvilla pääsin kymmeniä kertoja...
Joo tietysti syy on jossain mystisissä naisten Odotuksissa eikä siinä että sinä vaan olet ruma. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä, mutta ensin sun pitäs saada se treffi. Parempi kai se miehenä vähän valehdella kuvissa, että edes pääsee deitille.
Oon mä muutaman saanut. Tinderissäkin oon saanut muutaman matchin aina silloin tällöin.
Typeriähän ne mun kuvat on. Semmoisia huumoriselfieitä ja yksi missä silitän koiraa. Ehkä ne kuitenkin kuvastaa mua ja toivottavasti joku vastapuolellakin ymmärtää sen.
Heh... voi voi.
"Lottosin, en voittanut!"
Tiedän tunteen. Nainen usein kuvissa kuib enkeli mutta IRL joku Kaloriina
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Nainen usein kuvissa kuib enkeli mutta IRL joku Kaloriina
Heh... tai huomattavasti kuluneemman näköinen kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa melkein jokaiselle miehen kokemalle tindertreffeille. Naiset panostavat niin paljon kuviin, että todellisuus on usein hyvin kaukana. Tämän miehenä otan huomioon, kun lähden treffeille. Yksi jännittävimmistä osuuksissa treffeillä onkin, että kuinka erilaiselta nainen näyttää oikeasti. Joskus on ollut mahdotonta tunnistaa naista julkisella paikalla. Jokainen tindertreffi onkin miehenä aina sokkotreffit.
No jaa. Minut tunnisti yksi henkilö baarissa Tinderistä. Emme olleet edes jutelleet. Hän taas sanoi, että näytän luonnossa paremmalta kuin kuvissa. :D En nyt tiedä, oliko suoranainen kohteliaisuus sekään, mutta kuitenkin.
Suurin ongelma on mielestäni se, että ihmiset käyttävät vanhoja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä muutaman saanut. Tinderissäkin oon saanut muutaman matchin aina silloin tällöin.
Typeriähän ne mun kuvat on. Semmoisia huumoriselfieitä ja yksi missä silitän koiraa. Ehkä ne kuitenkin kuvastaa mua ja toivottavasti joku vastapuolellakin ymmärtää sen.
Ei huumorikuvia! Aina välitön ruksi huumorimiehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huumorikuvia! Aina välitön ruksi huumorimiehille!
Sama. En tiedä kuka tuon huumorimiehen kuvista tykkää, mutta ei ainakaan kukaan tuntemani nainen. Muita miinuksia kuvissa ovat oluttuoppi, puuttuva hymy ja kuvat, joista ei näe kropan laatua.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa melkein jokaiselle miehen kokemalle tindertreffeille. Naiset panostavat niin paljon kuviin, että todellisuus on usein hyvin kaukana. Tämän miehenä otan huomioon, kun lähden treffeille. Yksi jännittävimmistä osuuksissa treffeillä onkin, että kuinka erilaiselta nainen näyttää oikeasti. Joskus on ollut mahdotonta tunnistaa naista julkisella paikalla. Jokainen tindertreffi onkin miehenä aina sokkotreffit.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Oliko sulla jokin ajatus, kun nostit monta vuotta vanhan ketjun ja ainut mitä kommentoit on: ilmiannettu?
Vierailija kirjoitti:
Juu tinder oli pettymys mullekin. Mies oli vain seksin perässä. Kiinnostus lopahti heti kun sai. Ajattelin etten jaksa edes yrittää enää. Mieluummin yksin stressaamatta kuin huonoja ihmissuhteita..
N24
Tai jos kiinnostus loppui siihen kun selvisi minkä tasoista seksiä tarjoat?
Ihmiset ottavat usein kuvat omasta "edustuspuolesta". Monet treffisivustoilla olevat naiset ovat olleet eri näköisiä tavatessa, koska kaikki heidän kuvansa on otettu samalla tavalla.
Eräs nainen taas ei näyttänyt kuvissa kummoiselta, mutta luonnossa hän oli erittäin viehättävän näköinen. Yllätyksiä voi tapahtua puolin ja toisin. :-)
M25