Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisystävä kertoo minulle aina milloin hänellä alkaa ja loppuu kuukautiset?

Vierailija
04.07.2018 |

Ei liity ehkäisyyn kun syö pillereitä. (Ja tiedän että myös kuukautisten aikaan voi tulla raskaaksi)

Nainen kertoo minulle aina "Nyt alkoi menkat" ja "Nyt tulee enää ihan vähän vuotoa, varmaan huomenna loppuu"

Miksi se pitää minulle kertoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ajokelin varoitus.

Vierailija
2/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin, että pitää ilmoittaa, että nyt menen kakkalle. Ja, että tulin juuri kakkalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, ettei seksin kanssa tule yllätyksiä. Arvelee varmaan, että sinusta on kiva etukäteen tietää alapään tilanne. 

Kysy häneltä!

Vierailija
4/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on jotain harhaluuloja, että sun sisällä asuisi pieni mies.

Vierailija
5/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät etukäteen olla pyytämättä seksiä, jos naisellasi on putouspäivät.

Pienen loppuvuodon aikana seksi voi olla jo ihan mukvavaakin.

Vierailija
6/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua seksiä ollenkaan silloin (mua ei haittaisi) ja siksi olen alkanut kertoa, ettei pety seksin suhteen.

Vierailija
7/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eikö suhteessa yleensäkin vaihdeta arkisia kuulumisia?

Vierailija
8/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan fiksua ilmottaa niin ei tule pettymyksiä jos kun haluaa spontaanisti seksiä ja puoliso kieltäytyykin menkkojen takia?

Vierailija
9/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en voi edes harkita seksiä ensimmäisinä päivinä, joten olen seurustelukumppaneille sen maininnut jos ollaan yhdessä aikaa vietetty. En myöskään välttämättä jaksa tehdä kaikkea varsinkaan ensimmäisenä päivänä, monesti pitää vaan makoilla sängyssä kun on niin huono olo. Loppuvaiheessa taas seksihalut heräävät taas... Itse en ole koskaan ollut aseksuaalin miehen kanssa, joten on heitä kiinnostanut mitä pimpslooralleni kuuluu. 

Vierailija
10/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä mainittujen lisäksi naisellasi voi olla mielialassa muutoksia kuukautisten alkupäivinä, esim. ärtyvyyttä tai itkuherkkyyttä. Sinun on hyvä tietää, että taustalla on hormonaalinen syy, eikä mitään varsinaista ongelmaa, jos emäntäsi käyttäytyy silloin poikkeavasti.

Vierailija
11/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan varmasti jo kypsä seurustelemaan?

Ajattelin vain, jos et uskalla kysyä, etkä itse keksi mahdollista syytä.

Vierailija
12/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua seksiä kun kuukautiset. Mutta heti kun loppuu niin haluaa ja sinun pitäisi tietää tehdä aloite.

Vierailija
13/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi ollut menkat edes kerran elämässäsi, niin ymmärtäisit. Parisuhteessa vaihdetaan kuulumisia itselle merkittävistä asioista.

Vierailija
14/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Eikö suhteessa yleensäkin vaihdeta arkisia kuulumisia?

Niin kumma homma, kun miesten koko elämä pyörii peniksen ympärillä ja naisenkin pitäisi, mutta kuukautisista pitäisi olla hiljaa ja hävetä. Vagina sanaa ei saa sanoa ja se saa olla olemassa vain sitä edellä mainittua penistä varten.

Ap, kasva aikuiseksi.

Vierailija
15/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kerron siksi ettei mies turhaan vonkaa seksiä. Mielummin kerron menkkojen alkamisesta heti enkä siinä kohtaa kun mies seksiä haluaa. Vaikka mies ei itsekään halua menkkojen aikana seksiä harrastaa niin pettyy ja "kiukuttelee" jos viime hetkellä sanon että sori, nyt ei onnistu. Ja loppumisesta kerron ihan vaan siksi että tietää seksin olevan taas mahdollista. Tai en välttämättä kerro vaan revin mieheltä vaatteet pois päältä.

Vierailija
16/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kertoa ääneen itselle merkityksellistä asIasta. Ei edes liity seksiin vaan yleisesti naisen elämään. Mikä sua ap niin ihmetyttää tuossa? Eikö sua kiinnosta puolisosi asiat? Ällöttääkö menkat?

Vierailija
17/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naisena on aina ällöttänyt kun jotkut naiset tykkää puhua kuukautisistaan. :( Ihan kuin koko maailma pyörisi heidän pllunsa ympärillä. Jotkut naiset kai sitten kokee sen joksikin luontevaksi small talkiksi naisten kesken.

Jos mulla on jotakin häiritsevämpiä oireita, mitä vaan, mitkä nyt voi liittyä tuohon naisen hormonikiertoon, niin saatan sanoa miehelle vaan että uhhuh nyt on pikkasen tukala olo, mutta lopulta varmaan helpottaa, kun on vaan näitä tavallisia kuukausittaisia naisten vaivoja. En sen kummemmin vaivaa häntä kertomalla yksityiskohtia, ellei hän sitten itse satu kysymään. Kaikenlaistahan se voi teettää, ettei olekaan ihan parhaimmillaan silloin. Parempi silloin kertoa pikkasen, ettei kumppani epäile että hänen takiaan olen vaisu, vähän ärtynyt, tai vain laiskuuttani mielummin istuskelen yms. Ja toisaalta jos joudun makailemaan kyljelläni kippurassa vähän aikaa, niin tietää ettei kyse ole mistään huolestuttavasta.

En ole ikinä tajunnut noita kuukautisistaan vouhkaajia. Mulle se on sama kuin selittäisi muille kakkansa koostumusta ja hajua.

Vierailija
18/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kerron miehelleni, ja vielä kun mulla on niin pahat PMS oireet, itken ihan turhasta ja miehelle valitan kaikesta. Aina ei oo mukava olla nainen.

Vierailija
19/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.  Mä en oo ite koskaan tarkoituksella asiasta maininnut, ellei oo tullu sellanen tilanne että on pakko mainita. Nyt kun yhdessä asutaan niin tietää mun kivuista että nyt alko. Ja joskus raskauspeloissaan kyselee, että koskas oli viimeks. Menkat ei vaikuta mitenkään muuten, kuin että on aivan heelvetilliset kivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän