Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noilla jalkapallomiehillä ei ole hauiksia vaan tytön käsivarret?

Vierailija
03.07.2018 |

Samoin nykymiehillä muutenkin on tämä ilmiö. Itelläni keski- ikäisellä naisella on kaksinkertainen hauis noihin jalismiehiin nähden. Outoa.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä urheilullinen jalkapalloilijan vartalo miehellä on hot! En pidä bodarityypeistä, vaan näistä kestävyyslajien harrastajista. Käsittääkseni tämä on naisilla yleinen maku, överilihaksista miehillä pitävät miehet itse, eivät naiset.

Jalkapallo EI ole kestävyyslaji.

Onhan se, jos verrataan vaikka painonnostoon.

Vierailija
82/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä urheilullinen jalkapalloilijan vartalo miehellä on hot! En pidä bodarityypeistä, vaan näistä kestävyyslajien harrastajista. Käsittääkseni tämä on naisilla yleinen maku, överilihaksista miehillä pitävät miehet itse, eivät naiset.

Jaa. Ehkä 90min ja ~10km juoksua on sitten pikamatka ja voimalaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ehkä 90min ja ~10km juoksua on sitten pikamatka ja voimalaji.

Älkää nyt viitsikö. Mä juoksen 10km alle tunnissa, enkä ole mikään super-urheilija. Tuohon 90 minuuttiin mahtuu aika paljon seisoskelua.

Vierailija
84/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit2018 kirjoitti:

Naurattaa nämä naiset jotka ovat mukamas niin lihaksikkaita että lihasta on muka enemmän kuin ammattilaisismiesurheilijoilla. Niin varmaan! :D

Mikä mahtaa olla R%?

Se rasva ei ole lihasta. Piste.

no totta kai mulla on rasvaa kehossa, je enemmän kuin Ronaldolla koska mulla on naisen hormonit. Ei siitä ole kyse. Muta kun katsoo peiliin, suhteessa mulla on kehoni kokoon nähden enemmän käsivrsissa kokoa ja lihasta kun pikku mies-Ronaldolla. Mulla on kapeampi keuhkojen leveys kun sillä, ja sillä on leveämmät keuhkot mutta pienet kätöset. Kun noita palaajia katsoo sivusta kuvattuna on pikku käsivarret sivuilla, ja niiden takaa näkyy keho (rinta ja selkä). Pitäisi olla päinvastoin. Jos olisin mies en haluaisi olla noin kapeakäsinen.

ps. miksi oletat ettei täällä sulle kirjoitele ammatilais naisurheilja joka on kovemmassa kunnossa kuin kukaan noista pikku miespelaajista? Sulla on elämässä varmaan paljon yllätyksiä vielä tullossa. Elä ole niin itsevarma.

Voi luoja, olet harhainen! Yhdelläkään naisella, edes urheilijalle ei ole yhtä paljon lihasta kropassa kuin Ronaldolla ilman kasvuhormoneja! Kaveri painaa 84 kg, ja rasvaprosentti lähellä nollaa. Anna mä veikkaan painat 75 ja rasvat 40%? Lopeta voimafantasiasi!

Mies harhaiset inisee. Olen ex kilpauimarinainen ja nuo miehet häiviää mulle missä tahansa lajissa. Muisteleppa kiinalaisnaisuimari joka olympialaisissa voitti kaikki miehet. -teini- iässä.

Nämä miehet täällä on psykoosissa. Naisurheilijat voittaa tavismiehet mennen tullen missä tahansa lajissa.kuten minä. Minua hävettäisi kävellä noiden jalis pikkumiesten rinnalla .ovat niin pieniä minuun verrattuna. Olen täyttä rautaa.

Vierailija
85/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä hämmentävän tavallisennäköisiä. On kai enemmän taituruus ja taktiikkalaji kuin shakki. Ja nopeuslaji.

Vierailija
86/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue urheilulajeihin jalista niin kuin en shakkiakaan.

Vierailija
87/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalismiesten käsivarren pitää mahtua toisen peräaukkoon.

Vierailija
88/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jhjlkhtjkhvh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ollakin keyyeryyslaji.pienet sirot menestyy jaliksessa. Ronaldollakin naisen body.

Törkeessä tikissä on Ronaldo. Melko kummallinen näkemys naisen kehosta jos sitä sellaisena pitää. Hoikka lihaksikas kaveri jolla pieni rasvaprosentti. Googlettakaa ja katsokaa itse. Just nuo ronaldot ja beckham it on klassisen kovakuntoisia miehiä joilla on luonnollinen ja urheilullinen määrä lihasta ja vain vähän rasvaa.

Kyllä! Ronaldolla täydellinen vartalo! Symmetrinen ja täydellinen lihaserottuvuus. Naisen vartalo ei kyllä ole tällainen vaan urheilullisenakin rasvaprosenentti 15%. Ronaldolla on todella isot reisilihakset, sixpack ja yläkroppakin täysi kymppi. Rasvaprosentti varmasti alle 10%. Ronaldo on lisäksi komea kasvoilta. 😍

Ronaldon kroppa ja koko olemus huokuu terveyttä ja tasapainoa. Vaikuttaa myös henkisesti tasapainoiselta, samoin kuin monet jalkapalloilijat. Jotenkin kaikinpuolin fiksumpia ja tasapainoisempia kuin esim. lätkänpelaajat. Puhumattakaan salihemmoista.

Kunpa tasapaino näkyisi myös kentällä. Niin fyysisessä kuin henkisessä

Et varmaankaan seuraa jalkapalloa, eiköhän Ronaldo jälleen tänäkin vuonna nappaa maailman parhaan pelaajan palkinnon. Liksaakin heebo nostaa aika mukavasti, joten ei ihan huonosti mene hänellä.

Olen katsonut suurimman osan MM-kisojen matseista ja jaksaa aina ketuttaa, kun jampat menevät rähmälleen pienestäkin kontaktista. Lisäksi jatkuvaa tuomarille urputtamista ja välillä on myös näitä puskemisia ja muita. Lätkästä en välitä, mutta ainakaan siinä ei filmata samalla tavalla

Sopii mennä koittamaan jalkapalloa. Kun yhdistää 35km/h juoksuvauhdin, pallon jalassa ja vastustajan kopsautukset/paidasta vetämiset niin siinä on pystyssä pysyminen aika vaikeaa. Ei sillä etteikö siellä filmattaisi paljonkin. Osalle näyttää olevan hankalaa ymmärtää tuota vauhtia.

Läffyn läffyn. Hom...ot ne kirmailee siellä

Vierailija
89/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit2018 kirjoitti:

Naurattaa nämä naiset jotka ovat mukamas niin lihaksikkaita että lihasta on muka enemmän kuin ammattilaisismiesurheilijoilla. Niin varmaan! :D

Mikä mahtaa olla R%?

no totta kai mulla on rasvaa kehossa, je enemmän kuin Ronaldolla koska mulla on naisen hormonit. Ei siitä ole kyse. Muta kun katsoo peiliin, suhteessa mulla on kehoni kokoon nähden enemmän käsivrsissa kokoa ja lihasta kun pikku mies-Ronaldolla. Mulla on kapeampi keuhkojen leveys kun sillä, ja sillä on leveämmät keuhkot mutta pienet kätöset. Kun noita palaajia katsoo sivusta kuvattuna on pikku käsivarret sivuilla, ja niiden takaa näkyy keho (rinta ja selkä). Pitäisi olla päinvastoin. Jos olisin mies en haluaisi olla noin kapeakäsinen.

ps. miksi oletat ettei täällä sulle kirjoitele ammatilais naisurheilja joka on kovemmassa kunnossa kuin kukaan noista pikku miespelaajista? Sulla on elämässä varmaan paljon yllätyksiä vielä tullossa. Elä ole niin itsevarma.

Voi luoja, olet harhainen! Yhdelläkään naisella, edes urheilijalle ei ole yhtä paljon lihasta kropassa kuin Ronaldolla ilman kasvuhormoneja! Kaveri painaa 84 kg, ja rasvaprosentti lähellä nollaa. Anna mä veikkaan painat 75 ja rasvat 40%? Lopeta voimafantasiasi!

Mies harhaiset inisee. Olen ex kilpauimarinainen ja nuo miehet häiviää mulle missä tahansa lajissa. Muisteleppa kiinalaisnaisuimari joka olympialaisissa voitti kaikki miehet. -teini- iässä.

Nämä miehet täällä on psykoosissa. Naisurheilijat voittaa tavismiehet mennen tullen missä tahansa lajissa.kuten minä. Minua hävettäisi kävellä noiden jalis pikkumiesten rinnalla .ovat niin pieniä minuun verrattuna. Olen täyttä rautaa.

Miksei sinulla sitten ole miljoonasopimusta jalkapalloseurassa, jos voittaisit Ronaldon missä lajissa tahansa (esim fudis)? Kaltaisesi lahjakkuus menee täysin hukkaan!😂 #voimafantasiat

Vierailija
90/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jalkapalloilija jättänyt tämän maailman vahvimman naisen, kuka täällä väittää voittavansa Ronaldon.

Vierailija
91/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku jalkapalloilija jättänyt tämän maailman vahvimman naisen, kuka täällä väittää voittavansa Ronaldon.

Hyvä kysymys! Millainen ihminen katsoessaan sohvalla maailma parhaita futaajia kuvittelee omaavansa lihaksikkaamman kropan ja voittavansa pelaajat lajissa kuin lajissa? Todella harhainen. 🙄

Vierailija
92/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ottaa jonkun potkupallon näin tosissaan. :D Ihan yhtä toopea, kuin ottaa joku jääkiekko tosissaan.

Vierailija
93/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankarielokuvat ovat vääristäneet mieskuvaanne. Katsokaa mieluummin vaikka 40 luvun gregory peck elokuvia.

Vierailija
94/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit2018 kirjoitti:

Mikä mahtaa olla R%?

Miksei sinulla sitten ole miljoonasopimusta jalkapalloseurassa, jos voittaisit Ronaldon missä lajissa tahansa (esim fudis)? Kaltaisesi lahjakkuus menee täysin hukkaan!😂 #voimafantasiat

kato kun kaikkea ei tarvii ottaa minkä voisi saada ...

tosiasiassa mua ei jalkapallo lajina kiinnosta ollenkaan. Vielä vähemmin naisjalkapallo. Tietäähän mihin se johtaa, sekä naisissa että miehissä.... hom..oseks....uaalis...uute....n. Siitä vaan ketä kiinnostaa nuo hommat.Mua ei .

Muutenkin pidän vähän eri tyyppisistä lajeista, ninkun just sellasista missä oikealla urheilullisuudella on väliä, kuten vaikka 100 m pikajuoksu tai kilpauinti, yms.

Vierailija
95/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä keski-ikäinen nainen päihittä totaalisesti mennen tullen 4 nuorta tervettä miestä. hahaha. Toisaalta aika epäreilu kamppailu koska tuo nainen tietä nuo kuristusotteet, mutta kuitenkin ihan hauska video. https://www.youtube.com/watch?v=gD8j9v3-eFU

Vierailija
96/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään miestyyppi ei ole ällömpi kuin "uhoojat", samoin myös naisissa. Yleensä ovat näitä wt salityyppejä, voimailijoita tai kamppailulajien harrastajia. Nyt en yleistä kaikkia kyseisten lajien harrastajia vaan nimenomaan näitä "wt uhoojia".

Vierailija
97/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään miestyyppi ei ole ällömpi kuin "uhoojat", samoin myös naisissa. Yleensä ovat näitä wt salityyppejä, voimailijoita tai kamppailulajien harrastajia. Nyt en yleistä kaikkia kyseisten lajien harrastajia vaan nimenomaan näitä "wt uhoojia".

Uhoojista 90% on kyllä jääkiekon harrastajia. Sorry. Kamppailulajien harrastajilla on yleensä muutakin tekemistä.

Vierailija
98/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

96:n ja 97:n kommentteihin: elämäni aikana vähiten uhoamista olen nähnyt ampumaurheilussa.  Jos ampuja menee vähänkään kehaisemaan itseään, sali hiljenee eikä mitenkään hyvällä tavalla. Myös esim. väliaikalähdöillä tehtävät kestävyyssuoritukset tai ultrasuoritukset karsivat uhoa: kun on niin pirun yksin suorituksen aikana, tietää täsmälleen kuka se vastustaja on eikä yleensä tule kovin paljon uhoa esitettyä. Mitä enemmän on kyse pelistä ja vähemmän raa'asta suorituskyvystä, sitä enemmän tulee tilaa uholle.

Ap:n alkuperäiseen otsikkoon: no niistä hauiksista on jalkapallon ammattilaistasolla yhtä paljon hyötyä kuin esim. ämpärin kokoisista rinnoista. Näyttäisivät varmaan jänskiltä mutta olisivat oikeasti hidaste. Jos et ole ennen kiinnittänyt huomiota, katso joskus yleisurheilukisan juoksulajit lyhimmästä pisimpään ja vertaa ruumiinrakennetta. Ne punttijuntin näköiset vääntävät sata metriä ihan järjetöntä vauhtia, mutta jo 400 metrin juoksijat ovat aika paljon solakampia. Kun jalkapalloilija juoksee ottelussa jotain 8 ja 11 km välillä, jakautuen paikallaan seisomiseen, kävelyyn, hölkkään, juoksuun ja sprintteihin, niin kroppa näyttää juuri siltä miltä se noilla spekseillä näyttää.

Vierailija
99/99 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso haba ei ole oleellista jalkapallossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi